waradak na. ape thaththa use karanawa. paththu karaganna tikak case eka nisa patthu kara gaththama ekapara serama wada tika karagena thama niwanna ona..
අපේ ගෙදරත් එකක් තියනවා, ගොඩක් පරන පිත්තල එකක්.
kerosene තියනවා නං ඕක අවුලක් නැහැ, අවුල තියෙන්නෙ දැල්ල adjust කරන්න විදියක් නැහැ අපේ එකේ, එහෙම කරන්න පුලුවන් ඒවත් ඇති
Hulan gahanna oney da.. Della gas lipe wageda
Kohomada hulan eka set karanne
------ Post added on Apr 23, 2022 at 7:40 AM
Kohenda quality ekak ganna puluwan. Koruwe pavement ejeth tiyenawa hoda Indian model athi neda
------ Post added on Apr 23, 2022 at 7:42 AM
දැං නං කොලිටි ඒව හොයන්න නැහැ, මාත් හොයලා බැලුවා
ඉස්සර නං පිත්තල ඒව ඇවිත් තියනවා කොලිටි බඩු
දැං තෙලුත් නැති එකේ මේකට වඩා අර පොල්කටු අඟුරු දාල පත්තු කරන, කම්පියුටර් fan එකක් දාල හදලා තියන ලිප හොඳයි, මම දන්න තැනක එකක් ගෙදර හදාගෙන තිබ්බා ඒක සුපිරි
දැලි ලාවට තිබ්බට දුම් එහෙම ඇත්තෙම නැති තරං
එකම අවුල පොල්කටු අඟුරු හදාගන්න වෙනවා (ඒකත් ඒ තරං අමාරු වැඩක් නෙමයි, වලක් ඇතුලෙ හරි යකඩ බැරල් එකක් ඇතුලෙ හරි පොල්කටු ටිකට ගිනි තියලා හොඳට ඇවිලිලා එද්දි උඩින් ලෑල්ලක් හරි මොකක් හරි දාල වහන්න ඕන, එතකොට ටික වෙලාවකින් පොල්කටු අඟුරු හැදෙනවා, නිකන් ගිනි තිබ්බොතින් පොල්කටු ටික අලු වෙලාම යනවා )