මගෙ කෙල්ල මට නැති උනා.. ඇයි දෙයියනේ එහෙම උනේ

Geethmada

Member
Jun 7, 2011
680
127
0
හඳ පානෙ...
මචන් අඩලා වැළපිලා වැඩක් නැ...
යන එවුන් යනවා...
තමන්ව හරියට තේරුම් අරගත්ත කෙල්ලෙක් බැඳපන්..
මට වුනේ මෙන්න මෙහෙම දෙයක්...
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1177338

ඒ වෙලාවෙදි එළකිරියේ අපේ සෙට් එක මගේ හිත හැදුවා සෑහෙන්න..
මම හිත හදාගෙන ප්‍රශ්නෙත් විසඳාගත්තා....
එක එක අයට තියෙන්නේ එක එක ලව් කේස්.. වැටෙන්න එපා සහෝ......
කවුරු නැතත් බොක්කෙන්ම උදව්කරන කොල්ලො සෙට් එකක් එළකිරියෙ ඉන්නවා.....

ඔය උඹේ කෙල්ල බඳින්න හදන එකා මහ ගොන් පොන්නයෙක්...
අනුන්ගෙ ගෑනු උදුරගන්නවද බන් නියම පිරිමියෙක්....
:no::no::no:

ඒක නම් ඇත්ත බන් අර උබේ කෙල්ලව බදින්න හදන එකා රන්න පොජෙක්....

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
 

rab

Well-known member
  • Aug 6, 2010
    3,381
    458
    83
    nowhere
    brother, api kochchara kiwwath tika kalayak yanakan ube hitha hadenne naha, swabawika siddiyak..
    eth apita samahara dewal paalanaya karanna baha,
    meka amaruwen unath daragena hitapan, kalaya wisaduma genewi...
    Budu saranayi, God bless you..!!
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    මචන් අඩලා වැළපිලා වැඩක් නැ...
    යන එවුන් යනවා...
    තමන්ව හරියට තේරුම් අරගත්ත කෙල්ලෙක් බැඳපන්..
    මට වුනේ මෙන්න මෙහෙම දෙයක්...
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1177338

    ඒ වෙලාවෙදි එළකිරියේ අපේ සෙට් එක මගේ හිත හැදුවා සෑහෙන්න..
    මම හිත හදාගෙන ප්‍රශ්නෙත් විසඳාගත්තා....
    එක එක අයට තියෙන්නේ එක එක ලව් කේස්.. වැටෙන්න එපා සහෝ......
    කවුරු නැතත් බොක්කෙන්ම උදව්කරන කොල්ලො සෙට් එකක් එළකිරියෙ ඉන්නවා.....

    ඔය උඹේ කෙල්ල බඳින්න හදන එකා මහ ගොන් පොන්නයෙක්...
    අනුන්ගෙ ගෑනු උදුරගන්නවද බන් නියම පිරිමියෙක්....
    :no::no::no:

    සහෝ මම එදා ඔයාගේ ත්‍රෙඩ් එකට ‍කමෙන්ට්ස් කරනකොට හිතුවේ නෑ මට මේවගේ දෙයක් වෙයි කියලා. ඒක තමයි ලොක ස්වභාවය නේ..
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    මචන් උඔ ඔය සීන් එක කෙල්ලගේ අම්මයි තාත්තයි එක්ක කථා කරලා බැලුවේ නැද්ද?
    කෙල්ල ඇත්තටම කැමති කොයි කෙනාටද කියලා අහලා බැලුවද හරියටම?
    මෙතන මේ උඔට වඩා වැඩිමල් සීන එක ලොකු ප්‍රෂ්ණයක් වෙනවා බං
    පුළුවන්නම් මචෝ ඕක කෝමහරි අමතක කරපන්
    උඔට ඒක කරන්න පුළුවන්
    ලැබෙන්න තියෙන කෙනාවයි අපිට ලැබෙන්නේ
    අපි කොච්චර උත්සහ කලත් නොලැබෙන දේ ලබාගන්න බෑ
    මේ වෙලාවේ විතරක් නෙමෙයි මචන් හැම වෙලාවකම මතක තියාගනින්
    හිත හයිය කරගෙන ප්‍රෂ්ණ වලට මූණ දෙන්න
    ඕනි කෙනෙක්ට ඕනි වෙලාවක ඕනිම විදිහක ප්‍රෂ්ණ එන්න පුළුවන් මචන්
    මං උඔට දෙයක් කියන්නම්
    මචන් ඕනිම දෙයක් ගැන දෙපැත්තම හිතපන් හැමවෙලේම
    ඒ කියන්නේ හරියන්නත් පුළුවන් වරදින්නත් පුළුවන් කියලා
    කෙල්ලෙක්ට ආදරේ කරද්දී හිතේ තියාගනින් මේ කෙල්ල දාලා යන්නත් පුළුවන් කියලා
    එතකොට මචන් අපිට දුකක් නෑ
    ඇත්ත ආදරේ හොයාගන්න හරිම අමාරුයි බං
    මේ පොඩි දවස් වල ආදරේ කර කර මං මේ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරෙයි කිය කිය ඉන්නවා අපේ උන්
    ඒ උනාට බං ඒක ඇත්ත ආදරයක් නෙමෙයි කියලා ඌට 25 පැන්න ගමන් තේරෙනවා
    ඒක තමයි ඇත්ත
    ඒක හින්දා දෙපැත්ත ගැනම හිතපන්
    අනිත් එක එහෙම හිතුවා කියලා ඒක කාටවත්ම කිය කිය ඉන්න ඕනි නෑ
    කෙල්ලව විෂ්වාස නෑ කියලා කෙල්ලට කියන්න හොද නෑනේ
    ඒත් එහෙම අන්ශුවර් එකක් තියාගත්තම
    අපිට එන ඕනිම ප්‍රෂ්නෙකට මූණ දෙන්න පුළුවන්
    උඔට කරන්න තියෙන හොදම දේ ඕක අමතක කරන එක
    තියෙන කන්ටැක්ස් සේරම අයින් කරපන්
    සේරම මතක් වෙන්න තියෙන දේවල් අයින් කරලා විසි කරලා දාපන්
    ආය ඒ ගැන කිසිම විදිහකින් මතක් වෙන්න දෙන්න එපා
    සරලව කියනවනම් කෙල්ල යන පාරකවත් යන්න එපා
    උඔට මේවා කිව්වේ තරහට කියලා හිතන්න එපා
    උඔ හිත එකඟ කරන් මේ කියලා තියන ඒවා කලොත්....
    උඔටම ආනාගතේ සතුටු වෙන්න පුළුවන්
     
    Last edited:

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    දුක තමයි මචං....
    මටත් ඔය වගේ දෙයක් වෙලා වැඩි කාලයක් ගිහින් නෑ....
    තමක් ගොඩාක් කැමැත්තෙන් හිටිය කෙනෙක් මේ වගේ කලහම පිස්සු වගේ නේද..
    තමන් විශ්වාස කරන ආගම දහමකට ලන් වෙලා ඕක ටික ටික අමතක කරන්න උත්සහ කරපං මචං...
    වෙන කරන්න දෙයක් නෑ ඉතිං... !
    ජය වේවා.!
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    දැන් 7.30ට විතර තුන්දෙනාම කන්ෆරන්ස දාලා කථා කරා ස්කයිප් එකෙන්. මම දෙන්නම ඉස්සර ඇහුවා මට ආදරේ නැද්ද ඇයි මාව රුවට්ටුවේ කියලා. එතකො‍ට එයා කිවුවේ මම අයිතිවෙන්නේ එක්කෙනාටයි. ඒ කවුද කියලා ඔයා කියන්න යෝහිත කියලා අරුට කිවුවා.*********

    මෙතන තමා මලයො අවුල තියෙන්නෙ.
    කෙල්ලගෙ හිත තියෙන්න අරූට වගෙ .....
    නැත්නම් එහෙම කියන්නෙ ඇයි?
    ආදරේ ගැන අපිත් දන්නවා....ඒත් උඹට ස්ටෙප් ඩවුන් වෙන්න සිදුවෙනවා.
    කෙල්ල උඹටත් හෝප්ස් දෙනවා ඒ අස්සෙ....
    අපි දෙන්නා මොනවාහරි කරමු කියන්නෙ අරු එක්ක ඉන්න ගමන්ද?


    මම උඹ නම් ඕකිට පේන්න ඊට වඩා එල කෙල්ලක් යාළු කරගෙන උන්ගෙ මගුලටත් යනවා.
    උඹ ලඟ සැබෑ ආදරය තියෙනව නම්....උඹ ආදරය කරනවට වඩා උඹට ආදරය කරන කෙල්ලක් හොයා ගනින්.
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    ගොඩක් ස්තුතී යාළුවනේ මගෙ හිත හදාගන්න වචෙනකින් හරි උදව් කරාට.
    ඇත්තම කියනවා සිතුරාදා දවසේ මම අඩපු හැටී. අද මම ඉන්න හැටී හිතුවහම මටම පුදුමයි. ඔයාලා සේරගේම උපදෙස් වලින් මට මගේ හිත යම්තාක් දුරට හදාගන්න පුළුවන් උනා.මම අද උදේ 10 වෙන කොට එයාව හිතෙන් 50% ම විතර අමතක කරා. ඉතුරු ටිකත් මම හෙට වෙනකොට හදාගන්නවා.
    ම‍ම ආසාකරපු ගති පැවතුම් කීපයක් එයාගාවා තියෙනවා. මට ඒවා මතක් වෙනකොට :(:( එයා පවුකියලා හිතෙන්නේ. සමහර විට ගෙදරින් බලකරන නිසා එයා හිර වෙලා වෙන්න පුළුවන්. මට ඒකට මොනවත් කරන්න දෙයක් නෑ. එක්කෝ එයාගේ පවුලේ අය නැති නම් මම. මම එයාට වඩා බාල අවුරුදු 2යි. දැන් ගෙදරින්කථාකරපු එකා අවුරුදු 5 විතර බාල එකෙක්. මම ඒක හොයාගත්තේ ස්කයිපි එකෙන් සහ හායි5 එකෙන්.

    අද උදේ ෆේස් බුක් එකේ හිටියත් මම මොකවත් ගැහුවේ නෑ.වෝල් එක ‍සේරම blocked. ඉස්සර තප්පරයක් පරක්කු උනත් කෝල් එකක් ගන්න මම අද 5 පාරක් කොල් කරලා තිබුණත් ඇයි කියලා ඇහුවේ නෑ. මම දන්නේ නෑ එයා මෙකද්ද කියන්න හඳන්නේ කියලා. ඒත් මට ඒක ඔනේ නෑ. මගෙ හැගීම් එක්ක තව දුරටත් සෙල්ලම් කරන්න මම කොහෙවත් යන කෙල්ලෙකුට ඉඩ දෙන්නේ නෑ. මම කරපු දේ හරි නේද?
    මාව ස්කයිපි එකෙන් නම් අයින් කරලා. ඒත් අළුත් කොල්ලා ඔන් ලයින් ඉන්නවා දැක්කා.
    එයා ලංකාවට ආපුවාම අපි දෙන්නා ගිහිල්ලා පේරාදෙනියේ මල්වත්තේ ගත්ත ෆොටෝ සේරම මම හෙටම එයාට යවනවා.
    මගේ පවුලේ කට්ටිය වෙනුවෙන් මගෙ නෑයෝ වෙනුවෙන් මම කෙලින් වැඩ කරන්න ඔනේ..
    මේ කෙල්ල හින්දා තරහා උන මගෙ හොඳ යාළුවෙකුත් මට නැවත ලැබුනා. අපි කට්ටිය අද රෑ ඩිනර් එකකට යනවා......
    මට මචනෙකින් හරි උදව් කරපු, pm එවපු සේරමට ගොඩක් ස්තුතී සහොදරයිනේ...
    (කෙල්ලෙක් ගෙන් බුට් එකක් වැදිලා එක පාරට ඇතිවෙන දුකට අපි හිතට එන ඔනේම දෙයක් කරන්න පෙළබෙනවා. ඒක තමයි ඇත්ත. ඒ දුක දන්න උන් දන්නවා. මේවන් විපතක් කාටවත් නොවේවා.:no::no::no::(:( මම ගැන විශේෂයෙන් මා ගැන සොයාබැළු delmar සහ
    Maheshs ට ගොඩක් ස්තුතියි.)




     

    Double S

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    2,875
    272
    83
    Colombo
    මචෝ හිත හදා ගන්න ට්‍රයි කරපන්.......

    එයා උඹට ඔය කේස් එක මුලින් කිව්වේ නැද්ද ?
     

    chandimalin

    Well-known member
  • Jul 30, 2010
    954
    131
    63
    duk venna epa ban.uba hamadatama aththatama e kellata adareinam tarahak dukak athi karagana epa.e denna diha balala hinaveyan kollo.mamath eka karala tiyanava.uba hoda ekek machan:nerd:
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    මචන් උඔ ඔය සීන් එක කෙල්ලගේ අම්මයි තාත්තයි එක්ක කථා කරලා බැලුවේ නැද්ද?
    කෙල්ල ඇත්තටම කැමති කොයි කෙනාටද කියලා අහලා බැලුවද හරියටම?
    මෙතන මේ උඔට වඩා වැඩිමල් සීන එක ලොකු ප්‍රෂ්ණයක් වෙනවා බං
    පුළුවන්නම් මචෝ ඕක කෝමහරි අමතක කරපන්
    උඔට ඒක කරන්න පුළුවන්
    ලැබෙන්න තියෙන කෙනාවයි අපිට ලැබෙන්නේ
    අපි කොච්චර උත්සහ කලත් නොලැබෙන දේ ලබාගන්න බෑ
    මේ වෙලාවේ විතරක් නෙමෙයි මචන් හැම වෙලාවකම මතක තියාගනින්
    හිත හයිය කරගෙන ප්‍රෂ්ණ වලට මූණ දෙන්න
    ඕනි කෙනෙක්ට ඕනි වෙලාවක ඕනිම විදිහක ප්‍රෂ්ණ එන්න පුළුවන් මචන්
    මං උඔට දෙයක් කියන්නම්
    මචන් ඕනිම දෙයක් ගැන දෙපැත්තම හිතපන් හැමවෙලේම
    ඒ කියන්නේ හරියන්නත් පුළුවන් වරදින්නත් පුළුවන් කියලා
    කෙල්ලෙක්ට ආදරේ කරද්දී හිතේ තියාගනින් මේ කෙල්ල දාලා යන්නත් පුළුවන් කියලා
    එතකොට මචන් අපිට දුකක් නෑ
    ඇත්ත ආදරේ හොයාගන්න හරිම අමාරුයි බං
    මේ පොඩි දවස් වල ආදරේ කර කර මං මේ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරෙයි කිය කිය ඉන්නවා අපේ උන්
    ඒ උනාට බං ඒක ඇත්ත ආදරයක් නෙමෙයි කියලා ඌට 25 පැන්න ගමන් තේරෙනවා
    ඒක තමයි ඇත්ත
    ඒක හින්දා දෙපැත්ත ගැනම හිතපන්
    අනිත් එක එහෙම හිතුවා කියලා ඒක කාටවත්ම කිය කිය ඉන්න ඕනි නෑ
    කෙල්ලව විෂ්වාස නෑ කියලා කෙල්ලට කියන්න හොද නෑනේ
    ඒත් එහෙම අන්ශුවර් එකක් තියාගත්තම
    අපිට එන ඕනිම ප්‍රෂ්නෙකට මූණ දෙන්න පුළුවන්
    උඔට කරන්න තියෙන හොදම දේ ඕක අමතක කරන එක
    තියෙන කන්ටැක්ස් සේරම අයින් කරපන්
    සේරම මතක් වෙන්න තියෙන දේවල් අයින් කරලා විසි කරලා දාපන්
    ආය ඒ ගැන කිසිම විදිහකින් මතක් වෙන්න දෙන්න එපා
    සරලව කියනවනම් කෙල්ල යන පාරකවත් යන්න එපා
    උඔට මේවා කිව්වේ තරහට කියලා හිතන්න එපා
    උඔ හිත එකඟ කරන් මේ කියලා තියන ඒවා කලොත්....
    උඔටම ආනාගතේ සතුටු වෙන්න පුළුවන්
    මම ආයේ එකිගේ මුණවත් බලන්නේ නෑ කියලා හිතා ගත්තා මචං. එයාගේ දෙමව්පියෝ එක්ක කථා කරලා විසදුමක් නෑ. ‍මැයි මාසේ ඉදලා එයා එක එක දේවල් කරන්න ගත්තා මට දැන් ටික ටික තේරෙනවා. ඒකියන්නේ මුලින්ම ෆේස් බුක් එකේ ෆොටෝ අයින් කරා. වෙන dp එකක් දැම්මා. අර කොල්ලත් එක්ක චැට් කරන්න වෙනම එකක් හදාගත්තා වෙන්න බැරිත් නෑ.
    ඒත් එයා නිතරම කෝල් කරා කිසිම වෙනසක් පෙන්නුවේ නෑ. මම නෙවෙයි බං මේක ප‍ටන් ගත්තේ. එයාමයි දවසක් මගෙන් ඇහුවෙ. මම කිව්වා තවදුරටත් හිතලාබලන්න කියලා. ඒවෙන කොට පවුලේ කෙනෙක් තීන්දු කරලා ඉන්නවා කියලා මට කිවුවා. ඒත් එයාට වෙන කෙල්ලෙක් ඉන්නවා. එවා ඔක්කෝම ඉවරයි කියලා පටන් ගත්තේ. අවුරුදු 1 මාස 5 විතර මගෙ හැගීම් එක්ක සෙල්ලම් කරලා අද කියන්නේ වෙනම කථාවක්.
    මගෙ වෙලාවට ඒ කොල්ලව මුණ ගැහුනේ සහෝ
    ඒ කොල්ලා මට මුන ගැහුනේ නැත්තම් මම දැනුත් ඒකි ගැන හිත හිතා ඉන්නවනේ.. කොච්චර වැරදිද බලන්න.

     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    duk venna epa ban.uba hamadatama aththatama e kellata adareinam tarahak dukak athi karagana epa.e denna diha balala hinaveyan kollo.mamath eka karala tiyanava.uba hoda ekek machan:nerd:

    මට කිසිම තරහක් නෑ මචං. මම ඒ කොල්ලට සුභ පැතුවා. ඒත් උට හිත යටින් මාත් එක්ක තරහක් ඇති. මම දන්නවා ඒක. අනික ඔය එකා එන්නේ කෙල්ලට තියෙන ආදරයකට නෙවෙයි කියලා මම දන්නවා. කවදා හරි එයාට තේරෙයි මම ගැන.
     

    Mesozoic

    Member
    Aug 21, 2011
    770
    102
    0
    Cyber Realm
    දෙන්නම ද්වන්ධ සටනක් යන්න මධ්‍යතන යුගයේ /18‍‍xx ගණන් වල ඇමරිකාවේ තිබුනා වගේ
    එතනින් ජයග්‍රාහයා තෝරගන්න පුලුවන් වෙන විසදුමක් නම් මට පේන්නේ නෑ.
    මේක මගේ අදහස පමණයි okay ස්තුතියි එහෙනම්.
    duel.jpg
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    මම ආයේ එකිගේ මුණවත් බලන්නේ නෑ කියලා හිතා ගත්තා මචං. එයාගේ දෙමව්පියෝ එක්ක කථා කරලා විසදුමක් නෑ. ‍මැයි මාසේ ඉදලා එයා එක එක දේවල් කරන්න ගත්තා මට දැන් ටික ටික තේරෙනවා. ඒකියන්නේ මුලින්ම ෆේස් බුක් එකේ ෆොටෝ අයින් කරා. වෙන dp එකක් දැම්මා. අර කොල්ලත් එක්ක චැට් කරන්න වෙනම එකක් හදාගත්තා වෙන්න බැරිත් නෑ.
    ඒත් එයා නිතරම කෝල් කරා කිසිම වෙනසක් පෙන්නුවේ නෑ. මම නෙවෙයි බං මේක ප‍ටන් ගත්තේ. එයාමයි දවසක් මගෙන් ඇහුවෙ. මම කිව්වා තවදුරටත් හිතලාබලන්න කියලා. ඒවෙන කොට පවුලේ කෙනෙක් තීන්දු කරලා ඉන්නවා කියලා මට කිවුවා. ඒත් එයාට වෙන කෙල්ලෙක් ඉන්නවා. එවා ඔක්කෝම ඉවරයි කියලා පටන් ගත්තේ. අවුරුදු 1 මාස 5 විතර මගෙ හැගීම් එක්ක සෙල්ලම් කරලා අද කියන්නේ වෙනම කථාවක්.
    මගෙ වෙලාවට ඒ කොල්ලව මුණ ගැහුනේ සහෝ
    ඒ කොල්ලා මට මුන ගැහුනේ නැත්තම් මම දැනුත් ඒකි ගැන හිත හිතා ඉන්නවනේ.. කොච්චර වැරදිද බලන්න.


    ඇත්ත මචන්
    කෙල්ල සම්පූර්ණයෙන් වැරදි
    උඔත් වැරදි
    උඔ ඒක සීරියස් ගත්තා වැඩියි
    උඔට වයස කීයද මචන්?
    සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා මචන් කොල්ලෙක් දැක්කම ආශ්‍රය කරන්න ආසා හිතෙනවා
    එතකොට කරන්නේ යාළුවෙන්න අහලා ලං වෙන එක
    පස්සේ ඇති කියලා හිතුනම වෙන එකෙක්ව අල්ලගෙන ඔය විදිහටම කරනවා
    අනිත් එක පවුලේ කෙනෙක් ඒකිට තීන්දු කරලා තියෙනවා කිව්වනම් උඔට තව හිතන්න තිබ්බා
    මචන් කෙල්ලක් ඒකක යාළුවෙන්න ඉස්සෙල්ලා කොල්ලෙක් හිතන්න ඕනි ඒ කෙල්ලව තමුන්ගේ කරගන්න පුළුවන්ද
    අම්මල කැමති වෙයිද
    ඒකිගේ දෙම්වුපියෝ කැමති වෙයිද
    මේ කෙල්ලව උඔට ඒ ඉන්න විදිහට බලාගන්න පුළුවන්ද(ඒ කියන්නේ සැප විදින සල්ලි තියෙන කෙල්ලෝ)
    කියලා ගොඩාක් දේවල්
    කොච්චර කෙල උනත් අපේ උන් කරන්නේම නැත්තෙ ඕක බං
    ඕවා බලල ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තා නම් ප්‍රෂ්ණ නෑ බං ඇත්තටම
    ඒත් නොබලන්නෙම ඒ ටික
    උඔ දැන් ඕක අමතක කරලා වෙන එකක් ගැන හිතමු
    හොද කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන ඉස්සෙල්ලා හොද යාළුවො වෙලා
    පස්සේ උඔට ගැලපෙනවනම් අවුලක්ම නැතිනම් ටෝක දෙමු
    හැබැයි යාළුවෝ උනා කියලා බලාපොරොත්තු ගොඩ ගහගන්න එපා
    සරලව හිතට ගන්නැතිව හෙමීට එකක් කරන් යමු:):):)