මගෙ ප්‍රොසෙසර් එක 21% යි පාවිච්චි වෙන්නෙ

kg3

Well-known member
  • Jan 27, 2024
    501
    444
    63
    ඒකයි මගෙ කම්පියුටර් එක හිරවෙන්නෙ
    ඒ වෙනුවට Processor එකේම තියෙන GPU එක 100%ක් විතර යූස් වෙනව
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    මගෙත් ඊයේ ඉඳලා Processor එක 100% වැඩ කරන්න ගන්නවා එකපාරටම. Windows Update එකක් ආවා... ඒකෙන් පස්සේ තමයි මෙහෙම වෙන්නේ. 100% යන්නේ Explorer එක විතරයි. අනේ මන්දා. :shocked:
     
    • Like
    Reactions: kg3

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,700
    113
    Auckland
    Power management > change power profile to High performance

    go to additional power options and change minimum cpu utilisation to 100% if it’s any lower than that
     
    • Like
    Reactions: kg3

    kg3

    Well-known member
  • Jan 27, 2024
    501
    444
    63
    මගෙත් ඊයේ ඉඳලා Processor එක 100% වැඩ කරන්න ගන්නවා එකපාරටම. Windows Update එකක් ආවා... ඒකෙන් පස්සේ තමයි මෙහෙම වෙන්නේ. 100% යන්නේ Explorer එක විතරයි. අනේ මන්දා. :shocked:
    බලපං බං අද මම වින්ඩෝසුත් අලුතෙන් දැම්ම
    ලෙඩේ හරිගියෙ නෑ
    මං හිතන්නෙ හාඩ්වෙයා ෆෝල්ට් එකක්
    ප්‍රොසෙසර් එක හරි මදර්බෝඩ් එක හරි