ආරංචි හැටියට නම් මෙය බොරු කියන්නේ බන්
ඔය කියන ඩෙංගු බෙහෙතත්
අයුරුවේද අනුමැතිය දීල නැ

උඹ කොහොමද තහවුරු කරගන්නෙ? ඒ මනුස්සය කියල තියනවනෙ හොඳඋනා කියල. ඒ මදිද?මට නම් තහවුරු කොරගන්න තාම බෑ.
උබත් නිකන් ඉන්න එකේ පොඩ්ඩක් බීලා බලපං පොන්ස්උඹ කොහොමද තහවුරු කරගන්නෙ? ඒ මනුස්සය කියල තියනවනෙ හොඳඋනා කියල. ඒ මදිද?
පුක දෙන එවුන්ට තමයි ඒඩ්ස් වැඩිපුර බෝවෙන්නෙ. ඇරසොහොනා එක්ක ගිහින් චෙක් කරගනිං ඒඩ්ස්ද කියලඋබත් නිකන් ඉන්න එකේ පොඩ්ඩක් බීලා බලපං පොන්ස්![]()

මෙහෙමයි වෙන දේශීය වෛද්යවරයෙක් ඉන්නවා මීට අවුරුදු ගාණකට උඩදි නිට්ටාවට්ම IDH එකෙන් terminal ය කියල අත ඇරපු HIV ලෙඩෙක්ව සුව කොරපු - ඒ ලෙඩා අදටත් යහතින් ඉන්නවා සාමාන්ය විදියට කිසිම සෞඛ්ය ගැටළුවකින් තොරව.උඹ කොහොමද තහවුරු කරගන්නෙ? ඒ මනුස්සය කියල තියනවනෙ හොඳඋනා කියල. ඒ මදිද?
නමුත් මේ වෙද හාමිනේගේ එ වගේ ප්රතිකාරයකින් සුව වුණ කෙනෙක් තහවුරු කොරන තුරු මට ප්රත්යක්ෂයෙන් නම් ඔය ගැන මොකුත් කියන්න බෑ.
HIV එවුන් අම්බානක depress වෙලා ඉන්නේ , සමහර එවුන් suicidal වෙනවා - ඒ depression symptoms පොඩ්ඩක් වත් නැත්තම් අන්න ප්රතිකාරය හරි - HIV negative වෙන එක නෙවෙයි වැඩේ.ප්රතිකාරයකින් සුව වුණ කෙනෙක් තහවුරු කොරනවා කියන්නෙ මොකද්ද බන්. උඹට සුව වෙච්චි කෙනෙක් එක්ක කතාකරන්න ඕනෙද?
නෑ මං අහන්නෙ එතුමිය ඒඩ්ස් හොඳකරා කිව්වම, ඔයාට ඒක සුව වුණ කෙනෙක් තහවුරු කොරනකල් ෂුවර් නෑ කිව්වනෙ. මම අහන්නෙ ඔයා ඒක තහවුරු කරගන්නෙ කොහොමද?HIV එවුන් අම්බානක depress වෙලා ඉන්නේ , සමහර එවුන් suicidal වෙනවා - ඒ depression symptoms පොඩ්ඩක් වත් නැත්තම් අන්න ප්රතිකාරය හරි - HIV negative වෙන එක නෙවෙයි වැඩේ.
මම කිව්වෙ - සනීප වුණ කෙනාගේ depression symptoms නැත්තම් - sexual function එක ගැන එයා සතුටු දායක නම් - drive එක අඩු නැතුව හොඳට තියෙනවා නම් - ඒ කියන්නේ ඒ කොරපු ප්රතිකාරය කාලාන්තරක් අල්ලනවා. immunity අඩු නොවී තියෙනවා. එහෙනම් විශ්වාස කරන්න පුළුවන් ප්රතිකාරය හරියට කෙරිලා කියලා.නෑ මං අහන්නෙ එතුමිය ඒඩ්ස් හොඳකරා කිව්වම, ඔයාට ඒක සුව වුණ කෙනෙක් තහවුරු කොරනකල් ෂුවර් නෑ කිව්වනෙ. මම අහන්නෙ ඔයා ඒක තහවුරු කරගන්නෙ කොහොමද?
එතුමියගෙන් බේත් අරන් හොඳවෙච්ච කෙනෙක්ගෙන් අහලද?
නැත්තං ඔයා ලෙඩෙක් අරන් ගිහින් ඔයා ඉස්සරහම බෙහෙත් අරන් දීලා චෙක් කරල බලනවද හොඳ වෙනවද කියලා?
නැත්නම් වෙන විදියකින්ද?
ඒකයි මම අහන්නෙ
gono HIV positive ekek beth aran aye test kalama negative da balannai ona..මම කිව්වෙ - සනීප වුණ කෙනාගේ depression symptoms නැත්තම් - sexual function එක ගැන එයා සතුටු දායක නම් - drive එක අඩු නැතුව හොඳට තියෙනවා නම් - ඒ කියන්නේ ඒ කොරපු ප්රතිකාරය කාලාන්තරක් අල්ලනවා. immunity අඩු නොවී තියෙනවා. එහෙනම් විශ්වාස කරන්න පුළුවන් ප්රතිකාරය හරියට කෙරිලා කියලා.
