
aduna.. thani wela na kiyalath danuna..
ඒ වගේම මගේ අතින් ඔයාට අර අවුරුදු 5 ඇතුලදී ලොකු වැරද්දක් උනේ නැති නිසා ඔයා අද රැජිනක් වගේ මනාලියක් වෙලා පවුලේ ගවුරවය අරගෙන වෙන ගෙදරකට යනවා.
mekata nam ridei..
ඒ වගේම මගේ අතින් ඔයාට අර අවුරුදු 5 ඇතුලදී ලොකු වැරද්දක් උනේ නැති නිසා ඔයා අද රැජිනක් වගේ මනාලියක් වෙලා පවුලේ ගවුරවය අරගෙන වෙන ගෙදරකට යනවා.
දැන් දාලා ගිහිල්ලත් අවුරුදු 8කත කිට්ටුයි 
aduna.. thani wela na kiyalath danuna..
ඒ වගේම මගේ අතින් ඔයාට අර අවුරුදු 5 ඇතුලදී ලොකු වැරද්දක් උනේ නැති නිසා ඔයා අද රැජිනක් වගේ මනාලියක් වෙලා පවුලේ ගවුරවය අරගෙන වෙන ගෙදරකට යනවා.
mekata nam ridei..



කොල්ලනේ ඉගෙනගනින් ,සල්ලි හම්බ කරපන් ,අනික් උන්ට වඩා හම්බ කරපන් .අද කාලේ ගොඩක් කෙල්ලෝ එන්නේ සල්ලි වලට ,බලයට හා ජනප්රිය කමට .එක ගොඩක් කෙල්ලන්ගේ DNA වල උත්පත්තියෙන්ම තියෙනව(අහල ඇතිනේ ඇල්ෆා male ගේ කතාව ) ,මොකක් හරි අනික් කොල්ලන්ගේ නැති දෙයක් ඔයාට තියෙනවනම් කෙල්ල කැමතිවෙයි ,ඉතින් ඔය කියන අනික් දේවල් වලින් ප්රධාන දේවල් /ලේසියෙන්ම බලන්න පුළුවන් දේවල් තමා සල්ලි හා අධ්යාපනය (job එක ). කොහොමත් සල්ලි නැත්නම් මේ අපේ ආදර කතාවල සිහින පස්සේ දොරෙන් පලායනවා .ඉතින් ස්ථාවර වෙලා කෙල්ලෙක්ව බලපන්. කෙල්ලන්ගේ ජීවිත එක්ක සෙල්ලන් කරන්න එපා . game දෙන්න හදන්න එපා .. උඹ හොදනම් කෙල්ල ඉදිවී නැත්නම් කෙල්ල යාවි .. එච්චරයි .. යන කෙනා බොරු හේතු 1000ක් හොයල යන්න යාවි
gojabiyo mama post eka damma..
wadiya hirtanna epa ban api dennama dan gewanne ekama wage ktawak..
maat godak adambaren hitiya mage kellath wenas wegana yanne
උගෙ ලිංගික බෙලහීනතාවෙකට නෙවෙයිනෙ යකෝ ඌ ඒකිගෙ කැඩුවෙ නැත්තෙ සිරා ලව් කරපු හින්දනෙ...නැත්තං කෙල්ලෙක් දාගත්තට පස්සෙ ටෝක් කරල රූම් එකකට අරං ගිහින් පෙට්ටිය කඩන එක ඕන හාල්පාරුවෙකුට කරන්න පුලුවන්....ඒත් අවුරුදු පහක් හැගීම් පාලනය කරගෙන කෙල්ලෙක්ව දුවෙක්ව වගේ ආදරෙන් බලාගන්න එක හැමෝටම කරන්න බෑ....මූ රියල් කොල්ලෙක්.....ඇට දෙකයි පයියයි තිබ්බට පයිය නැග්ගට කෙල්ලෙක් රූම් ඇදල පෙට්ටිය කැඩුවට කොල්ලො සෙට් එකක් වටකරගෙන අඩෝ මම අරකිට ඇන්න බං......කියල පොරටෝක් දුන්නට තොට රියල් කොල්ලෙක් වෙන්න බෑ බං


























උගෙ ලිංගික බෙලහීනතාවෙකට නෙවෙයිනෙ යකෝ ඌ ඒකිගෙ කැඩුවෙ නැත්තෙ සිරා ලව් කරපු හින්දනෙ...නැත්තං කෙල්ලෙක් දාගත්තට පස්සෙ ටෝක් කරල රූම් එකකට අරං ගිහින් පෙට්ටිය කඩන එක ඕන හාල්පාරුවෙකුට කරන්න පුලුවන්....ඒත් අවුරුදු පහක් හැගීම් පාලනය කරගෙන කෙල්ලෙක්ව දුවෙක්ව වගේ ආදරෙන් බලාගන්න එක හැමෝටම කරන්න බෑ....මූ රියල් කොල්ලෙක්.....ඇට දෙකයි පයියයි තිබ්බට පයිය නැග්ගට කෙල්ලෙක් රූම් ඇදල පෙට්ටිය කැඩුවට කොල්ලො සෙට් එකක් වටකරගෙන අඩෝ මම අරකිට ඇන්න බං......කියල පොරටෝක් දුන්නට තොට රියල් කොල්ලෙක් වෙන්න බෑ බං



උගෙ ලිංගික බෙලහීනතාවෙකට නෙවෙයිනෙ යකෝ ඌ ඒකිගෙ කැඩුවෙ නැත්තෙ සිරා ලව් කරපු හින්දනෙ...නැත්තං කෙල්ලෙක් දාගත්තට පස්සෙ ටෝක් කරල රූම් එකකට අරං ගිහින් පෙට්ටිය කඩන එක ඕන හාල්පාරුවෙකුට කරන්න පුලුවන්....ඒත් අවුරුදු පහක් හැගීම් පාලනය කරගෙන කෙල්ලෙක්ව දුවෙක්ව වගේ ආදරෙන් බලාගන්න එක හැමෝටම කරන්න බෑ....මූ රියල් කොල්ලෙක්.....ඇට දෙකයි පයියයි තිබ්බට පයිය නැග්ගට කෙල්ලෙක් රූම් ඇදල පෙට්ටිය කැඩුවට කොල්ලො සෙට් එකක් වටකරගෙන අඩෝ මම අරකිට ඇන්න බං......කියල පොරටෝක් දුන්නට තොට රියල් කොල්ලෙක් වෙන්න බෑ බං
උගෙ ලිංගික බෙලහීනතාවෙකට නෙවෙයිනෙ යකෝ ඌ ඒකිගෙ කැඩුවෙ නැත්තෙ සිරා ලව් කරපු හින්දනෙ...නැත්තං කෙල්ලෙක් දාගත්තට පස්සෙ ටෝක් කරල රූම් එකකට අරං ගිහින් පෙට්ටිය කඩන එක ඕන හාල්පාරුවෙකුට කරන්න පුලුවන්....ඒත් අවුරුදු පහක් හැගීම් පාලනය කරගෙන කෙල්ලෙක්ව දුවෙක්ව වගේ ආදරෙන් බලාගන්න එක හැමෝටම කරන්න බෑ....මූ රියල් කොල්ලෙක්.....ඇට දෙකයි පයියයි තිබ්බට පයිය නැග්ගට කෙල්ලෙක් රූම් ඇදල පෙට්ටිය කැඩුවට කොල්ලො සෙට් එකක් වටකරගෙන අඩෝ මම අරකිට ඇන්න බං......කියල පොරටෝක් දුන්නට තොට රියල් කොල්ලෙක් වෙන්න බෑ බං
