ube profile ekema yaluwo thama karanna aththe...
achalar Well-known member Feb 27, 2009 1,865 149 63 Sri Lanka Nov 14, 2011 #41 ube profile ekema yaluwo thama karanna aththe...
සුදු රෝස Member May 15, 2010 1,654 109 0 In your heart..... Nov 14, 2011 #42 ~HaCk3R~ said: FB gana nam maam e) tharam danne naha.. oya ge email eka hadhana kota second email ekak damme nadda? Click to expand... yeah, if u have a secondary email in thr u cn recover the email account..... gmail walath 4n number eka daanna.thiyenawane password recover karanna puluwanne eken.
~HaCk3R~ said: FB gana nam maam e) tharam danne naha.. oya ge email eka hadhana kota second email ekak damme nadda? Click to expand... yeah, if u have a secondary email in thr u cn recover the email account..... gmail walath 4n number eka daanna.thiyenawane password recover karanna puluwanne eken.
sanddun Well-known member Jun 8, 2008 12,542 1,237 113 PX3-808 Nov 14, 2011 #43 mokada dan une wadeda
Dinushasankalpa Well-known member Feb 7, 2009 56,439 4,158 113 කඩවත Nov 14, 2011 #44 sanddun said: mokada dan une wadeda Click to expand... මගෙ පරණ එකව්න්ට් එක මචං. ඒක ආයෙ රිකවර් කර ගන්ඩ බැරි උනා.. මම ඒක අමතක කරලා දාලා ඉන්නකොට අද එක්කෙනෙක් මේක බම්ප් කරලා..
sanddun said: mokada dan une wadeda Click to expand... මගෙ පරණ එකව්න්ට් එක මචං. ඒක ආයෙ රිකවර් කර ගන්ඩ බැරි උනා.. මම ඒක අමතක කරලා දාලා ඉන්නකොට අද එක්කෙනෙක් මේක බම්ප් කරලා..
Ali patiya Well-known member Apr 10, 2011 5,523 344 83 ගෙදර බන්. Nov 14, 2011 #45 Dinushasankalpa said: මගෙ පරණ එකව්න්ට් එක මචං. ඒක ආයෙ රිකවර් කර ගන්ඩ බැරි උනා.. මම ඒක අමතක කරලා දාලා ඉන්නකොට අද එක්කෙනෙක් මේක බම්ප් කරලා.. Click to expand... ඕකව හම්බ උනොත් ඇට තලමු..
Dinushasankalpa said: මගෙ පරණ එකව්න්ට් එක මචං. ඒක ආයෙ රිකවර් කර ගන්ඩ බැරි උනා.. මම ඒක අමතක කරලා දාලා ඉන්නකොට අද එක්කෙනෙක් මේක බම්ප් කරලා.. Click to expand... ඕකව හම්බ උනොත් ඇට තලමු..
rukshan0000 Well-known member Dec 1, 2010 8,549 5,570 113 ඇයි අහන්නේ,එන්නද Nov 14, 2011 #46 Nisala88 said: bump Click to expand... mu thamai e ela kolla
N N.madushan Member Jan 27, 2009 265 9 0 36 no where Nov 14, 2011 #47 nodekin.. meeke me comment tika dekke den.. mamath fuka uda daagena try kara recover karana widiyak.. kauda bupiya daafu eka....
nodekin.. meeke me comment tika dekke den.. mamath fuka uda daagena try kara recover karana widiyak.. kauda bupiya daafu eka....