මගේ ෆේස්බුක් එකව්න්ට් එක හැක් කරලා..

Jack Ripper

Member
Mar 18, 2010
447
51
0
47
Underground
facebook eke email eka wenas karapa, kalin thibuna email ekata email ekak enawa wenas kara kiyala, eke thiye thamun newe num eka wenas kare reverse karanda link ekak, eka click karala, new email ekakui password ekakui denda aluth, matath ohoma una but ehema karama hari giya :D
 

DJLAK

Member
Jan 9, 2011
3,023
101
0
Middle of Nowhere
broo polissiyatha paminili karanna............................
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Share with me


 
Last edited:

Dinushasankalpa

Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    facebook eke email eka wenas karapa, kalin thibuna email ekata email ekak enawa wenas kara kiyala, eke thiye thamun newe num eka wenas kare reverse karanda link ekak, eka click karala, new email ekakui password ekakui denda aluth, matath ohoma una but ehema karama hari giya :D


    ehema karalath baluwa ban.... eth meke tiyenne mage account ekakama password change karala ne.. ( email )