මගේ COVID අත්දැකීම්....පරිස්සම් වෙන්න....

divoomdelux

Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    මචන් නොදන්නා නිසයි අහන්නේ , sinopharm 2කම ගහපු කෙනෙක්ට ඔයතරම් අමාරු වෙන්න සම්භාවිතාවයක් තියේ ද ?
    Wenna puluwanpodi sambawithawak tynwa, godak welawata wena wena leda tynwa ewa control nethi ayata wenna puluwan, udaharana widihata diyawediyawa, cancers wage
    Man eeye PCR ekak karala ehemmama gedara awa. Kamatekata wela innawa.. Heta results ei
    Hope fr the best bro
     
    • Like
    Reactions: Ozone4

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,539
    113
    Amaru wenwa mchn, icu level ekata awoth goda ganna ithama amarui, duk widinwa kiynne mchn ithin amarui anthima wenwakota😢

    :(Thanks මචං.ICU bed තිබ්බොත් ගොඩ ඵන්න පුළුවන්ද බං?ගොඩක්ම මැරෙන්න හේතුව ඔය නිව්මෝනියාවට අාවහම නේද?ඵහෙම නිව්මෝනියාවට ඵන්න හේතුවක් තියෙනවද?
     
    • Like
    Reactions: Ozone4

    divoomdelux

    Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    :(Thanks මචං.ICU bed තිබ්බොත් ගොඩ ඵන්න පුළුවන්ද බං?ගොඩක්ම මැරෙන්න හේතුව ඔය නිව්මෝනියාවට අාවහම නේද?ඵහෙම නිව්මෝනියාවට ඵන්න හේතුවක් තියෙනවද?
    Icu bed thibboth meeta wada honda service ekak denna thibba mchn, namuth icu beds wedi krnawa kiyna eka eka paarata krnna behe, me thamai uparime, loku wiyadamaknicu bed ekak kiynne, mewa kalin kerenna one dewal, kata kadenakal kiynawa health sector eke adu paadu, ena ekek newei bn ganan ganne, mehema deyak wennamamone, HDU nam den godak then wala function wnwa, pneumonia level ekata ghilla ventilator ekata dana unoth berenne ithama sulu pramanayai mchn, meka ara samanya pneumonia wata wada amaarui,
    Ape air sacs wala cells winasha krna eka thamai mchn virus eken krnne, immunity eka aduwena kenage meka ikman wnwa, amaru wedi wenwa, hnda immunity ekak tyena kena goda ynwa,
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,539
    113
    Icu bed thibboth meeta wada honda service ekak denna thibba mchn, namuth icu beds wedi krnawa kiyna eka eka paarata krnna behe, me thamai uparime, loku wiyadamaknicu bed ekak kiynne, mewa kalin kerenna one dewal, kata kadenakal kiynawa health sector eke adu paadu, ena ekek newei bn ganan ganne, mehema deyak wennamamone, HDU nam den godak then wala function wnwa, pneumonia level ekata ghilla ventilator ekata dana unoth berenne ithama sulu pramanayai mchn, meka ara samanya pneumonia wata wada amaarui,
    Ape air sacs wala cells winasha krna eka thamai mchn virus eken krnne, immunity eka aduwena kenage meka ikman wnwa, amaru wedi wenwa, hnda immunity ekak tyena kena goda ynwa,
    Ok මචං.පරිස්සමින් ඉන්න.ගොඩක් ස්තුතියි මේ රටට ඔයාල ජීවිත අවදානම නොතකා කරන සේවයට...🙏🙏
     
    • Like
    Reactions: divoomdelux