Wenna puluwanpodi sambawithawak tynwa, godak welawata wena wena leda tynwa ewa control nethi ayata wenna puluwan, udaharana widihata diyawediyawa, cancers wageමචන් නොදන්නා නිසයි අහන්නේ , sinopharm 2කම ගහපු කෙනෙක්ට ඔයතරම් අමාරු වෙන්න සම්භාවිතාවයක් තියේ ද ?
Hope fr the best broMan eeye PCR ekak karala ehemmama gedara awa. Kamatekata wela innawa.. Heta results ei
Amaru wenwa mchn, icu level ekata awoth goda ganna ithama amarui, duk widinwa kiynne mchn ithin amarui anthima wenwakota![]()
Thanks මචං.ICU bed තිබ්බොත් ගොඩ ඵන්න පුළුවන්ද බං?ගොඩක්ම මැරෙන්න හේතුව ඔය නිව්මෝනියාවට අාවහම නේද?ඵහෙම නිව්මෝනියාවට ඵන්න හේතුවක් තියෙනවද?Icu bed thibboth meeta wada honda service ekak denna thibba mchn, namuth icu beds wedi krnawa kiyna eka eka paarata krnna behe, me thamai uparime, loku wiyadamaknicu bed ekak kiynne, mewa kalin kerenna one dewal, kata kadenakal kiynawa health sector eke adu paadu, ena ekek newei bn ganan ganne, mehema deyak wennamamone, HDU nam den godak then wala function wnwa, pneumonia level ekata ghilla ventilator ekata dana unoth berenne ithama sulu pramanayai mchn, meka ara samanya pneumonia wata wada amaarui,Thanks මචං.ICU bed තිබ්බොත් ගොඩ ඵන්න පුළුවන්ද බං?ගොඩක්ම මැරෙන්න හේතුව ඔය නිව්මෝනියාවට අාවහම නේද?ඵහෙම නිව්මෝනියාවට ඵන්න හේතුවක් තියෙනවද?
Ok මචං.පරිස්සමින් ඉන්න.ගොඩක් ස්තුතියි මේ රටට ඔයාල ජීවිත අවදානම නොතකා කරන සේවයට...Icu bed thibboth meeta wada honda service ekak denna thibba mchn, namuth icu beds wedi krnawa kiyna eka eka paarata krnna behe, me thamai uparime, loku wiyadamaknicu bed ekak kiynne, mewa kalin kerenna one dewal, kata kadenakal kiynawa health sector eke adu paadu, ena ekek newei bn ganan ganne, mehema deyak wennamamone, HDU nam den godak then wala function wnwa, pneumonia level ekata ghilla ventilator ekata dana unoth berenne ithama sulu pramanayai mchn, meka ara samanya pneumonia wata wada amaarui,
Ape air sacs wala cells winasha krna eka thamai mchn virus eken krnne, immunity eka aduwena kenage meka ikman wnwa, amaru wedi wenwa, hnda immunity ekak tyena kena goda ynwa,