මචංලා... මට බයික් හෙල්ප් එකක් ඕනි..!!

Dezel X2

Well-known member
  • Mar 13, 2007
    1,480
    271
    83
    Colombo
    මචංලා... මට බයික් හෙල්ප් එකක් ඕනි..!!

    හොනට්ටුවක Fuel Consumption එක කොහොමද..?

    And

    TW 200 Fuel Consumption එක කොහොමද..?

    liyanagea & Sons ලාගේ බයික්ස් හොන්දයිද..? දන්න විදියට උන් ලීසිං කරනව නේද..? මේ ගැන දන්න එක්කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට විස්තර ටිකක් දීල හෙල්ප් එකක් දෙනවද...?
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    Yep Machan..!!

    egolonge badu hondai, habai okkoma parts check karala ganna. specially CDI unit eka. mage friend kenek danata tika kaalekata issella othanin Yamaha 250 trail bike ekak gaththa. mama kookatath kiyala nikamata CDI cover eka galawala baluwa. ethakota thamai agu une. eeka papadama wage pimbila thibuna. passe a jathiye thawa bike ekakin honda ekak galawala damma.
     
    • Like
    Reactions: Dezel X2

    naveenlakdeep

    Member
    Mar 12, 2008
    274
    10
    0
    42
    Gampaha
    About TW//

    with original exhaust -35 kmpl
    with supertrap exhaust - 42 kmpl..

    this details are under onroad tyres .....not off road tyres....



    හොනට්ටුවක Fuel Consumption එක කොහොමද..?

    And

    TW 200 Fuel Consumption එක කොහොමද..?

    liyanagea & Sons ලාගේ බයික්ස් හොන්දයිද..? දන්න විදියට උන් ලීසිං කරනව නේද..? මේ ගැන දන්න එක්කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට විස්තර ටිකක් දීල හෙල්ප් එකක් දෙනවද...?
     
    • Like
    Reactions: Dezel X2

    Dezel X2

    Well-known member
  • Mar 13, 2007
    1,480
    271
    83
    Colombo
    About TW//

    with original exhaust -35 kmpl
    with supertrap exhaust - 42 kmpl..

    this details are under onroad tyres .....not off road tyres....

    egolonge badu hondai, habai okkoma parts check karala ganna. specially CDI unit eka. mage friend kenek danata tika kaalekata issella othanin Yamaha 250 trail bike ekak gaththa. mama kookatath kiyala nikamata CDI cover eka galawala baluwa. ethakota thamai agu une. eeka papadama wage pimbila thibuna. passe a jathiye thawa bike ekakin honda ekak galawala damma.




    Thanx Machanzla...!!! thanx a lot..!!
     

    Red Soda

    Well-known member
  • Mar 15, 2012
    3,013
    460
    113
    Kalutara
    Hornet 20-30 th athara karanawa
    Tw - 30-40 th athara

    Hornet eke carbs hodhata tune kaloth 25 ta eha karanawa machan.

    Piliyandala Pathum Motores eke balapan. un unregister bike walata leasing karala denawa. un laga hoda bike tikakuth thibuna. gihin balanna.
     
    Last edited: