මචං ටයිල්ස් ගන්න හොඳ කඩවල් එහෙම දන්නවද ?

HemJ

Well-known member
  • Nov 13, 2017
    1,581
    178
    63
    migomu
    මචං ටයිල්ස් ගන්න හොඳ කඩවල් එහෙම දන්නවද ?

    මචං ගෙදරට අල්ල ගන්න ටයිල්ස් ගන්නයි ,බාත් වෙයාර් ටිකයි අඩුවට ටයිල්ස් ගන්න තැනක් කියපල්ලකෝ ... :)
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    Kottawe rocel Eka pitipasse ungema yard ekak theyanawa. Ethana unge b grade badu aduwata theyanawa.gehin balanna
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    Mamath hoyanawa ban me dawas wala .Lanka tile outlet wala ehemath aduwata ganna puluwan lu
     

    JILL_PUK

    Active member
  • Oct 24, 2017
    315
    191
    43
    maakubure boogaha issaraha rocell eakee yard eakata yanna puthiii
    hebai aluthma design neaaa but hoda eaawa tiyanawa mee dawas wala sale daaala tiyenneee
    :):):):)
     

    roshan1

    Member
    Mar 16, 2007
    649
    49
    0
    Rocell second grade outlet wala 50% wenakal discount denawa

    Kottawa, Rathmalana, Balummahara, Eheliyagoda, Avissawella, Nawala ( pichchamal mawatha )

    All Showrooms wala 20% wenakal

    Kottawa and Eheliyagoda Cut tiles up to 70 % wenakal Discount

    second quality loku awlak naha, Permanat allanna Issara tile tika elala balanna, Number karala piliwelata allaganna, Podi damages Thiyenne, Samahara damages Hoyannathbaha,
     

    HemJ

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    1,581
    178
    63
    migomu
    Rocell second grade outlet wala 50% wenakal discount denawa

    Kottawa, Rathmalana, Balummahara, Eheliyagoda, Avissawella, Nawala ( pichchamal mawatha )

    All Showrooms wala 20% wenakal

    Kottawa and Eheliyagoda Cut tiles up to 70 % wenakal Discount

    second quality loku awlak naha, Permanat allanna Issara tile tika elala balanna, Number karala piliwelata allaganna, Podi damages Thiyenne, Samahara damages Hoyannathbaha,

    machan cut tiles qwe monada ban
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    මචං ගෙදරට අල්ල ගන්න ටයිල්ස් ගන්නයි ,බාත් වෙයාර් ටිකයි අඩුවට ටයිල්ස් ගන්න තැනක් කියපල්ලකෝ ... :)

    Kandy Road ekee Kadawatha hariya Lanka tiles show room ekak thiyenawa gabadavakuth ekka eeke aduwata ganna puluwan