තැන්කියූ මචං ....Kottawe rocel Eka pitipasse ungema yard ekak theyanawa. Ethana unge b grade badu aduwata theyanawa.gehin balanna




ඔව් මචං එහෙම ආරංචියක් නම් තියෙනවා ...Mamath hoyanawa ban me dawas wala .Lanka tile outlet wala ehemath aduwata ganna puluwan lu

Rocell second grade outlet wala 50% wenakal discount denawa
Kottawa, Rathmalana, Balummahara, Eheliyagoda, Avissawella, Nawala ( pichchamal mawatha )
All Showrooms wala 20% wenakal
Kottawa and Eheliyagoda Cut tiles up to 70 % wenakal Discount
second quality loku awlak naha, Permanat allanna Issara tile tika elala balanna, Number karala piliwelata allaganna, Podi damages Thiyenne, Samahara damages Hoyannathbaha,
machan cut tiles qwe monada ban
මචං ගෙදරට අල්ල ගන්න ටයිල්ස් ගන්නයි ,බාත් වෙයාර් ටිකයි අඩුවට ටයිල්ස් ගන්න තැනක් කියපල්ලකෝ ...![]()