මචං, මෙන්න මේ අවුල ආවොත් මොකෝ කරන්නේ?

BikeLover

Junior member
  • Jan 16, 2017
    39
    13
    18
    Ez cash දැම්මා එකෙක්ට. ඌට ඒක ගිහින් නෑ. මෙන්න මේ error එක ආවා. බැංකුවටයි ඩයලොග් එකටයි කෝල් කරල කිව්වා. උඹලට මෙහෙම error එකක් ඇවිත් ඒක හදලා දුන්නද?

    ComBank Digital
    Dialog Ez Cash bill payment effected through ComBank Digital. Status
    - General Error.
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    Ez cash රෙද්ද නම් එක වෙලාවකට එපා වෙනවා බන්. උබේ සල්ලි කැපුනද?
    බිස්නස් වැඩවලදි මම නම් කරන්නේ foodcity එකෙන් ez cashදානවා. එතකොට උන් රිසිට් එකකුත් දෙනවා. වෙන එකෙක් මට සල්ලිදාන්න ඇහුවත් මම කියන්නේ foodcity එකෙන් දාලා රිසිට් එක එවන්න කියලා. එතකොත වැඩේ ෂුවර්. errorඑකක් ආවොත් foodcity එකේ රිසිට් එක ප්‍රින්ට් වෙන්නෙ නැ
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    දැන් කාලෙ කවුද බං EZ Cash use කරන්නෙ? කුඩ්ඩොයි ජල්තර ගේම් දෙන උනුයි තමා දැන් EZ cash use කරන්නෙ
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    ෆුඩ් සිටි එකෙන් තමා දාන්නෙ කුඩු ගන්න. සමහර සිම් ලිමිට් දවසට 30 000/ 50 000 තිබ්බත් ලිමිට් වෙන වෙලාවල් තියෙනෙව. උඩ කියල තියෙනවා වගෙ මම ෆුඩ් සිටි එකෙන් විතරයි ලොකු ගණන් දාන්නෙ. ලිමිට් වුනොත් යන්නෙ නැහැ. බෑන්ක් ඇප් එකෙනුත් දානවා පොඩි ගණන් 2000 කෑලි. ලක්ෂයට වඩා අතට හරි හාර්ඩ්වෙයාර් බිල් එකකට හරි බැංකුවට හරි තමා.
     

    BikeLover

    Junior member
  • Jan 16, 2017
    39
    13
    18
    Umbe account eken adu welada?
    මම තමයි සල්ලි මැව්වෙ. හැබැයි උගෙ ez cash wallet එකට ගිහින් නෑ.
    Ez cash රෙද්ද නම් එක වෙලාවකට එපා වෙනවා බන්. උබේ සල්ලි කැපුනද?
    බිස්නස් වැඩවලදි මම නම් කරන්නේ foodcity එකෙන් ez cashදානවා. එතකොට උන් රිසිට් එකකුත් දෙනවා. වෙන එකෙක් මට සල්ලිදාන්න ඇහුවත් මම කියන්නේ foodcity එකෙන් දාලා රිසිට් එක එවන්න කියලා. එතකොත වැඩේ ෂුවර්. errorඑකක් ආවොත් foodcity එකේ රිසිට් එක ප්‍රින්ට් වෙන්නෙ නැ
    දැන් කාලෙ කවුද බං EZ Cash use කරන්නෙ? කුඩ්ඩොයි ජල්තර ගේම් දෙන උනුයි තමා දැන් EZ cash use කරන්නෙ
    මම bank transfer කරන්න අහලා ඌට ATM එකට එන්න දුර නිසා ez cash දාන්න කිව්වෙ...ගෙවල් ලගම ගන්න තැනක් තියෙන නිසා