මචං මේක සීරියස්! ටැටූ අක්කි උදේම වට්ස්ඇප් dp එක update කරලා 🤔

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    Mu me patta athal ekek ganne meke ungen, :lol::lol:
    ඇත්ත යකෝ කියන්නේ
    This is the exact problem.

    Good luck figuring out life. Bye.

    good morning kiyanna යම් කාලයක් යනවා kiyanne eki ubata love kiyalada?

    anika good morning kiyanna hethuwak one kiyala ai uba hithanne???
    ඔව් හේතුවක් ඕනෙ එහෙම නැතුව good morning කියනවනම් එතන මොකක්හරි තියනවා වෙන්න බැරිද
     

    Axeoil

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,939
    2,314
    113
    Norway
    ඇත්ත යකෝ කියන්නේ



    ඔව් හේතුවක් ඕනෙ එහෙම නැතුව good morning කියනවනම් එතන මොකක්හරි තියනවා වෙන්න බැරිද
    මම දන්න කෙල්ලෙකුත් මට අවුරුදු 4 විතර good morning කිව්ව, පස්සෙ දවස් 6 විතර good morning නැතුව තිබිල ආයෙ good morning කිව්වම බලනකොට ඒකි බැදල. වෙඩින් දවස් හනිමූන් දවස් වල තමා good morning කියන්න බැරිවෙලා තියෙන්නෙ.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔව් හේතුවක් ඕනෙ එහෙම නැතුව good morning කියනවනම් එතන මොකක්හරි තියනවා වෙන්න බැරිද

    hethuwa thamai manusakama, respect each other,
    uba hithan inne love kiyala witharai, eka moda kama ubage
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මනුස්සකමට good morning කියනවනම් හැමෝටම කියන්න ඕනනෙ වෙන වැඩක් කරන්න වෙන්නෑ එහෙම බැලුවොත්

    oka ithin ubage gon kathawak, ekige phone list eke ekigema yaluwo set ekak athi good morning dana,
    ehema hema ekatama danna ona kiyala naha,

    dan mage mesenger eke innawa 1300k, ithin 1300ta good morning danne naha, wedima unoth dawasata 10k wage athi, ekath ekama photo eka just forward karnawa, ekath hemadama naha, school set ekai office set ekai group nisa eka good morning eka forward karnawa
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    oka ithin ubage gon kathawak, ekige phone list eke ekigema yaluwo set ekak athi good morning dana,
    ehema hema ekatama danna ona kiyala naha,

    dan mage mesenger eke innawa 1300k, ithin 1300ta good morning danne naha, wedima unoth dawasata 10k wage athi, ekath ekama photo eka just forward karnawa, ekath hemadama naha, school set ekai office set ekai group nisa eka good morning eka forward karnawa
    ඉතින් මන් යාළුවෙක් ද?

    මට එවන්න ඕන නෑනෙ එහෙම බැලුවොත්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    හරි කෝපි බොන්න අඩගැහුවොත් මේ මාසෙ? ආවොත් ඒකියන්නේ මට කැමති කියන එකද

    kohethma naha,
    onna okai ubage awula, uba coffee bonna ada gahuwoth adurana nisa enawa, aduranne nethnam enne naha, oka normal
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    උබට තාම රස්සාවල් හම්බ වුනේ නැද්ද?
    zfzsXNz.jpeg

    @SLK_sri
     
    • Sad
    Reactions: Kolama

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    Oya DP ekama ubath DP eka widihata daagannna. iita passe balamu iilaga piyawara

    Ekath oluwe tamayi wadeta enter wenna oona. Hoda poriyal ekak set wennathi puluwan tatoo akkige collagen.

    "Every action has an equal and opposite reaction"

    ගෙදරින් proposal එකක් බැලුවොත් නරකද ?

    ට්‍රැක් එක පැන්නා ජේසු හම්බුනා ඕකයි කතන්දරේ


    kohethma naha,
    onna okai ubage awula, uba coffee bonna ada gahuwoth adurana nisa enawa, aduranne nethnam enne naha, oka normal
    uda balan inne nathuwa kelin ahapan, moko eki podi kellek newei.
    uba gena ekita ehema kisima love ekak naha, a nisa ahala balapanko
    අහන්න දෙයක් නෑ මේ දැන් මැසේජ් කරා කිසිම හේතුවක් නැතුව

    ExgIE85.jpeg
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu