මචං මේක සීරියස්! ටැටූ අක්කි උදේම වට්ස්ඇප් dp එක update කරලා 🤔

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    ahapu ekata uththra denna kondak naha neda?
    රවට්ටලා sex කරන්න motive එකක් නෑ එච්චරයි

    Oya DP ekama ubath DP eka widihata daagannna. iita passe balamu iilaga piyawara

    done this.. a moment ago.
    Her Good morning seems to be gone after doing what you suggested. Just reverted back to myown dp


    What's happening there?
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    sex katha kiuwe ithin ubageta set wena ganunge hati nisa,

    anika good morning danawata love kiyala hithan inna uba wage ekek ekka genu sex walata enne naha

    Sex කරන්න එනවද නැද්ද කියන එක තීරණය වෙන්නේ පස්සෙනෙ. ඇයි ඒවට එහෙම ඉස්සර වෙන්නේ?
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Sex කරන්න එනවද නැද්ද කියන එක තීරණය වෙන්නේ පස්සෙනෙ. ඇයි ඒවට එහෙම ඉස්සර වෙන්නේ?

    ithin good morning walata ai uba love karanawai kiyala hithanne,

    anika ubage wayasa kiyada ekige wayasa kiyada????
    ekige wayasa 30+ , eki dan love karana wayasa newei inne
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඉතින් good morning කියන්නත් පොඩි වෙලාවක් හරි යනවනෙ

    ithin podi welawa uba hithanne love kiyalada?

    yako ehenam mata udeta good morning reply karanna 5mins withara yanawa, kiyakda counting naha, 95 % serama kello/genu ehenam ewa serama love da? naha, ewa serama respect each others, kawuru hari kata hari good morning danne puruddata, reply karana eka thamai a dana manussayata api karana respect eka,
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    ithin podi welawa uba hithanne love kiyalada?

    yako ehenam mata udeta good morning reply karanna 5mins withara yanawa, kiyakda counting naha, 95 % serama kello/genu ehenam ewa serama love da? naha, ewa serama respect each others, kawuru hari kata hari good morning danne puruddata, reply karana eka thamai a dana manussayata api karana respect eka,
    mvRUqQc.jpeg
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,847
    1
    11,191
    113
    ithin podi welawa uba hithanne love kiyalada?

    yako ehenam mata udeta good morning reply karanna 5mins withara yanawa, kiyakda counting naha, 95 % serama kello/genu ehenam ewa serama love da? naha, ewa serama respect each others, kawuru hari kata hari good morning danne puruddata, reply karana eka thamai a dana manussayata api karana respect eka,
    muta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwarai 🥴
    naththan mu apen darunu athal ekak gannawa :rolleyes:
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    muta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwarai 🥴
    naththan mu apen darunu athal ekak gannawa :rolleyes:
    යකෝ good morning කියන්නත් යම් කාලයක් යනවා

    අනික ඇයී එහෙම හේතුවක් නැතුව good morning කියන්නේ?
     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    muta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwarai 🥴
    naththan mu apen darunu athal ekak gannawa :rolleyes:

    lamaka tin tin dial ekak ban,

    ekko hukanna ona, eka nathuwa 30 penapu genu ekka love kiyala hithan gm kiynna tharan pu pissek

    ubata thamai ban hina
    ------ Post added on Mar 8, 2025 at 11:17 AM

    යකෝ good morning කියන්නත් යම් කාලයක් යනවා

    අනික ඇයී එහෙම හේතුවක් නැතුව good morning කියන්නේ?

    good morning kiyanna යම් කාලයක් යනවා kiyanne eki ubata love kiyalada?

    anika good morning kiyanna hethuwak one kiyala ai uba hithanne???
    ------ Post added on Mar 8, 2025 at 11:18 AM
     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu