උඹ ඔය ආතල් එකට කියන කතාවක් නෙඔව් උබ අහපන්. අනිවා උඹට කැමති වෙනව. කෙල්ලො කොහොමත් ඉස්සර වෙන්න කැමති නෑ ඔය වගේ දේවල් වලින් තමා පෙන්නන්නෙ කැමැත්ත.
සිරාවට බන් කියන්නේmewa ban elakiriya happening karanna ADMIN la hadana stories![]()
මම නිකං glimpse එකක් දුන්නොත්Uba tattoo akkita kamathi nm ahanna kiyala tamayi kiyanne.
Ubata Tattoo akki gana Love ekak hithila Nathnm Yalu pit eke tyaganna oona nm ahanne nathuwa Inna.
කෙල්ලෝ ඩිරෙක්ට් කියන්නෑනෙ? නේද?Pissuda yako oluwa check karaganin