මචන්ලා පොඩ්ඩක් ඇතුලට අවනම් !!

Mar 14, 2015
184
32
0
මචන්ලා පොඩ්ඩක් ඇතුලට අවනම් !!

මේකයි මචන් මට දැනගන්න ඕනේ. අපි දැන් කඩෙන් game DVD ගන්නවනේ ඉතින් බන් ඒවා 16gb වගේ ගමේ zip File ගොඩකට ගහල එක extract කරහම තනි IMG File එකක් එන්න හදල තියෙන්නේ මට දැනගන්න ඕනේ මගේ ලග තියෙන games එහෙම zip ෆිලේ වලට ගහල DVD වලට Write කරගන්නේ කොහොමද කියලා . දන්නා කවරුහරි ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් කියල දෙනවද?:cool:
 

Pissu_Matta

Member
Feb 1, 2016
1,641
202
0
කියන දේ පැහැදිලි මදි මචන්. උඹට ඕනෙ Zip ෆයිල් එහෙම්මම DVD එකට ලියන්නද, නැත්තන් Zip ෆයිල් වල තියෙන ගේම් DVD එකකට ලියන්නද? පැහැදිලිව කියපන්කො.​
 
Mar 14, 2015
184
32
0
කියන දේ පැහැදිලි මදි මචන්. උඹට ඕනෙ Zip ෆයිල් එහෙම්මම DVD එකට ලියන්නද, නැත්තන් Zip ෆයිල් වල තියෙන ගේම් DVD එකකට ලියන්නද? පැහැදිලිව කියපන්කො.​

machan mata one ape thiyena game setup file zip karala kali kali widiyata dvd ekata write karana hati
 

navodwickra

Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    machan mata one ape thiyena game setup file zip karala kali kali widiyata dvd ekata write karana hati

    ගොඩක් compressing software වල size එකක් දෙන්න පුළුවන් chunks වලට. 7-Zip වලින් බලපන් මචන් ඒක free.

    උඹට ISO file එකක් create කරගන්න ඕන නම් PowerISO use කරපන්. ඊට පස්සේ එක zip කරපන් කෑලි වලට.
     
    Last edited:

    Pissu_Matta

    Member
    Feb 1, 2016
    1,641
    202
    0
    Win RAR දාගනින්. එකෙ තියෙනව Split Archive ඔප්ශන් එක. ඒකෙන් පුලුවන් කෑලි කෑලි වලට කඩල zip කරගන්න.



    වින්ඩෝස් වලින් පුලුවන් DVD ටික burn කරගන්න.

     
    Mar 14, 2015
    184
    32
    0

    ගොඩක් compressing software වල size එකක් දෙන්න පුළුවන් chunks වලට. 7-Zip වලින් බලපන් මචන් ඒක free.

    උඹට ISO file එකක් create කරගන්න ඕන නම් PowerISO use කරපන්. ඊට පස්සේ එක zip කරපන් කෑලි වලට.


    Thankz machan
     
    Mar 14, 2015
    184
    32
    0
    Win RAR දාගනින්. එකෙ තියෙනව Split Archive ඔප්ශන් එක. ඒකෙන් පුලුවන් කෑලි කෑලි වලට කඩල zip කරගන්න.



    වින්ඩෝස් වලින් පුලුවන් DVD ටික burn කරගන්න.



    elaz machan mama balala idea ekak gannam thankz