මචන්ලා මට හෙල්ප් එකක් කරපල්ල.

මචන්ලා මට හෙල්ප් එකක් කරපල්ල.

මචන්ලා මට හෙල්ප් එකක් කරපල්ල...මගෙ Phone එක නැති උනා ගිය මාසේ 26...මම පොලිසියටත් ගියා TRC එකටත් ගියා...ඒ කරන්න ඕන වැඩ ඔක්කොම කරා..මේකයි කේස් එක..ඊයේ මගෙ Girlge Mobile එකට SMS එකක් ඇවිල්ල තිබුන..ඒ ඇවිල්ල තිබුනෙ අපි කෝල් එකක් ගන්නකොට අපි Busy නම් I`ll Call You Later කියන Message එක..ඒක මම Edit කරල වෙන මැසේජ් එකක් ගහල තිබ්බේ..මම ඒ මැසේජ් එක දැක්ක ගමන් දැන ගත්ත ඒක මගෙ Phone එකෙන් ආපු SMS එකක් කියල...මම ඊට පස්සේ ඒ නම්බර් එකට කෝල් එකක් ගත්ත..අරගෙන උගෙන් ඇහුව ඔය නම්බර් එකෙන් මගේ එකට SMS ඇවිල්ල තිබ්බ උබ කවුද කියල..ඌ කිවුව වැරදිලා වෙන්න ඇති කියල

පස්සෙ මම Phone එක තිබ්බ...මම ඊට පස්සේ ආයෙත් කෝල් එකක් ගත්ත..අරගෙන අරූට කිවුව ඔයා 26 එකක් ඇහුලුවද කියලා..ඌ කිවුව නෑ කියල..මම පස්සේ උට කියුව මම පොලිසියටත් කියල තියෙන්නෙ ලෙඩ දා ගන්නෙ නැතුව ඇත්ත කියපන් කියල...ඊට පස්සෙ මූ කියනව මට ඔවු මම 26 කුඩු කාරයෙක්ගෙන් රු.3000ක් දීල Phone එකක් ගත්ත කියලා..මම ඌට කිවුව ඔය මගෙ Phone එක කියලා..ඌ කියනවා ඔයාගෙ වෙන්න ඇතිලු ඒත් එක දෙන්න බැරිලු එක ඕනෙ නම් රු.3000ක් දෙන්නලු..

දැන් මම මොකද කරන්න ඕනේ??..මූ අතටම මාට්ටු වෙලා ඉන්න වෙලේ මම පොලිසි ගියොත් වැඩේ චොර වෙයිද..මූ සිම් එක මාරු කරොත් ගන්න එකත් නැති වේයිද??

TRC එකෙන් හොයනවට වඩා මූ අහුවෙලා ඉන්න එකේ මම මොනවද කරන්න ඕනේ...????


  • HELP ME MACHAN LA PLEASE GIVE ME A IDEA :(:(
 

Nohim Ys

Well-known member
  • Ado, hora badu wikunana eka witharak nevei, ganna ekath waraddak !! Uo horakam karapu ekak kiyala danagena gattanam, utath ledea !! uba policeyata gihin uge nmbr eka deepan. Ethakota Police yen call ekak dei uta, policiyata enna kiyala !! ethakota goda neh !! :)
     

    CV6119

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    989
    60
    48
    37
    Kandy
    හොර බඩු ලග තියා ගන්න එකත් වැ‍රැද්දක්..පොරට කෝල් කරල ඌ ෆෝන් එක ගැන කියන මොනව හරි රෙකෝඩ් කර ගන්න වැඩි හොදට..පොලිසියට ගිහින් කේස් එක කියන්න..Good Luck machan
     

    CV6119

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    989
    60
    48
    37
    Kandy
    Ado, hora badu wikunana eka witharak nevei, ganna ekath waraddak !! Uo horakam karapu ekak kiyala danagena gattanam, utath ledea !! uba policeyata gihin uge nmbr eka deepan. Ethakota Police yen call ekak dei uta, policiyata enna kiyala !! ethakota goda neh !! :)

    :yes::yes::yes:
     

    sameerasugath

    Well-known member
  • Dec 1, 2008
    1,571
    111
    63
    කොහාට හරි සල්ලි දෙන්න එන්න කියල ඔය හු*** දෙකක් නෙලපන්
     
    Ado, hora badu wikunana eka witharak nevei, ganna ekath waraddak !! Uo horakam karapu ekak kiyala danagena gattanam, utath ledea !! uba policeyata gihin uge nmbr eka deepan. Ethakota Police yen call ekak dei uta, policiyata enna kiyala !! ethakota goda neh !! :)

    MACHAN OKA SIM EKA MARU KAROTH TRC AKEN HOYANNE NAHA BANG BALAPN ITEN U SIM AHEKUTH DALA 4N EKA USE KARANAWA..TAMA MOKUTH KIUWE NA :( :(
     
    හොර බඩු ලග තියා ගන්න එකත් වැ‍රැද්දක්..පොරට කෝල් කරල ඌ ෆෝන් එක ගැන කියන මොනව හරි රෙකෝඩ් කර ගන්න වැඩි හොදට..පොලිසියට ගිහින් කේස් එක කියන්න..Good Luck machan

    MATA EYE RECORD KARAGANNA BARI UNANE BAN DAN TIYENA MAGULE RECORD NAHA :( :( :(
     

    sameerasadaru

    Member
    Jan 17, 2010
    18,139
    720
    0
    ..::ÏÑ H€R H€♥RŦ::..
    4n eka N95-8GB ekak :( :( salli dila ganna hithenne na bn mage 4n eka mokatda wena ekekta salli dila ganne..okata mama ******wa....ath salli denna enna kiyala policeiya ekka giyanam hari

    kathwa aththa thama....a wade karahan bt mata sure na oka ei kiyala...ubata tokak 2ta namenna wenawa uta hodata butter gala gala kohoma hari genna ganna balahan mchn...4n ekath ekka buwa hambunahama monawa hari kalahakine mchn..
     

    Ranga disa

    Member
    Oct 24, 2010
    910
    83
    0
    මචන් උබ සල්ලි දෙන්න කැමති කියපන්, එකරල අනිවා ඔකව police එකට අල්ලල දිපන්. අයවගෙ හොරබඩු ගන්න උන්ට කරන්න තියෙනෙ ඔහොමයි.