මචන් අතේ ගහන්නෙ නැතිව හිටියම අත්වන වාසි ම&#354

pasindu201

Well-known member
  • Dec 25, 2017
    1,746
    1,528
    113
    Athe nogaha hitiyama

    අපි හෙමෝම සස්වභාවධර්මයට යටයි,අ නිසා අතේ නොගහ හිටියම කෙල්ලොන්ට දැනෙනවා මෙය දැන් ළමයෙක් හදන්න සුදුසුයි කියල,එක එයට විශේෂයෙන් තේරෙන්නේ නේ,නිකම්ම දැනෙනවා ඉවෙන් වගේ...මොකද අපේ අගේ ශුක්ජ්රානු ෆුල් අ නිසා එක ඉවෙන් කෙල්ලන්ට දැනෙනවා ,එක අපිට වාසි .
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    අපි හෙමෝම සස්වභාවධර්මයට යටයි,අ නිසා අතේ නොගහ හිටියම කෙල්ලොන්ට දැනෙනවා මෙය දැන් ළමයෙක් හදන්න සුදුසුයි කියල,එක එයට විශේෂයෙන් තේරෙන්නේ නේ,නිකම්ම දැනෙනවා ඉවෙන් වගේ...මොකද අපේ අගේ ශුක්ජ්රානු ෆුල් අ නිසා එක ඉවෙන් කෙල්ලන්ට දැනෙනවා ,එක අපිට වාසි .

    වාසි ගොඩයි.:cool:
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    Dawas 3k hitiya
    Iye relapse una
    Dan ayeth patan gatta
    Satiyak inna try krnawa

    Wasi kiyanne katahada clear patta
    Gotha gahenne na,
    Anika kello wenadata wada hodata kata
    Krnawa maget ekka kata krnna kamati wage
    Kollo unat wenadata wada fit
    Bus ekedi unat ganu agata enawa wage
    (Eken thamyi kela unet)
    Mama danne na mewa no fap hinda kiyalama
    Namut wenadata wada wenasak tiyenawa
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    අපි හෙමෝම සස්වභාවධර්මයට යටයි,අ නිසා අතේ නොගහ හිටියම කෙල්ලොන්ට දැනෙනවා මෙය දැන් ළමයෙක් හදන්න සුදුසුයි කියල,එක එයට විශේෂයෙන් තේරෙන්නේ නේ,නිකම්ම දැනෙනවා ඉවෙන් වගේ...මොකද අපේ අගේ ශුක්ජ්රානු ෆුල් අ නිසා එක ඉවෙන් කෙල්ලන්ට දැනෙනවා ,එක අපිට වාසි .

    :lol: මොකා?
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    sajit sir nona maru ඇන්ටි නෙද බන්... සොරි ආර්යාව ඇන්ටි :baffled::baffled:

    එයාලට බබාල නැද්ද බන්..:baffled:

    Eya paw bn sajith sir dawasema
    Wada karana nisa maha parene

    Sir api ta nidi maragena udaw krana eke
    Api madamta shuti babek demuda
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Oya ithin sirikothe idan madamulanata panna hichchiyane :frown:

    පනින්න දෙයක් නැ බන්.. අපිට ඔය දෙපැත්තෙන්ම සපොට් එක තියෙනව...

    අම්ම කෝල් එකක් ගහල ගෙදර ඉස්සරහ ලය්ට් කනුවට තඩි ලය්ට් එකක් දම්මගෙන ... ලගදි..

    දැන් රැට ලය්ට් දාන්න ඕන නැ ... ජොබ් එහෙමත් ගොඩක් ආව...

    බිස් එකකට වත් සෙට් වෙන්න මම නැනෙ... :baffled::baffled:
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    අපි හෙමෝම සස්වභාවධර්මයට යටයි,අ නිසා අතේ නොගහ හිටියම කෙල්ලොන්ට දැනෙනවා මෙය දැන් ළමයෙක් හදන්න සුදුසුයි කියල,එක එයට විශේෂයෙන් තේරෙන්නේ නේ,නිකම්ම දැනෙනවා ඉවෙන් වගේ...මොකද අපේ අගේ ශුක්ජ්රානු ෆුල් අ නිසා එක ඉවෙන් කෙල්ලන්ට දැනෙනවා ,එක අපිට වාසි .

    :baffled::baffled::baffled:
     

    Kevin_Fdo

    Well-known member
  • Jan 12, 2019
    4,661
    2,097
    113
    𝟷𝟸𝟽.𝟶.𝟶.𝟷
    පනින්න දෙයක් නැ බන්.. අපිට ඔය දෙපැත්තෙන්ම සපොට් එක තියෙනව...

    අම්ම කෝල් එකක් ගහල ගෙදර ඉස්සරහ ලය්ට් කනුවට තඩි ලය්ට් එකක් දම්මගෙන ... ලගදි..

    දැන් රැට ලය්ට් දාන්න ඕන නැ ... ජොබ් එහෙමත් ගොඩක් ආව...

    බිස් එකකට වත් සෙට් වෙන්න මම නැනෙ... :baffled::baffled:

    Smart politics.. Smart paakshikayo :(