මචන් අතේ ගහන්නෙ නැතිව හිටියම අත්වන වාසි ම&#354

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    අපි හෙමෝම සස්වභාවධර්මයට යටයි,අ නිසා අතේ නොගහ හිටියම කෙල්ලොන්ට දැනෙනවා මෙය දැන් ළමයෙක් හදන්න සුදුසුයි කියල,එක එයට විශේෂයෙන් තේරෙන්නේ නේ,නිකම්ම දැනෙනවා ඉවෙන් වගේ...මොකද අපේ අගේ ශුක්ජ්රානු ෆුල් අ නිසා එක ඉවෙන් කෙල්ලන්ට දැනෙනවා ,එක අපිට වාසි .

    එතකොට මචන් ශ්ක්‍රානු ඇගෙ ගාගෙන කුප්පියකටත් දාගෙන ගල්ගෙ ලගට ගියොත් සුවදට වශී වෙලා ඒවිද බන් අර පර්ෆිය්ම් ෆිල්ම් එකේ වගෙ
    :baffled:
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Eya paw bn sajith sir dawasema
    Wada karana nisa maha parene

    Sir api ta nidi maragena udaw krana eke
    Api madamta shuti babek demuda

    හිච්චි බබෙක් නම් මම තමය් ඉතින් ... හිච්චි එකානෙ මන්...

    මැඩම් හිච්චි කොල්ලන්ට ආස ඇති නේද බන්...

    පව් මැඩම් :baffled::baffled:
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    එතකොට මචන් ශ්ක්‍රානු ඇගෙ ගාගෙන කුප්පියකටත් දාගෙන ගල්ගෙ ලගට ගියොත් සුවදට වශී වෙලා ඒවිද බන් අර පර්ෆිය්ම් ෆිල්ම් එකේ වගෙ
    :baffled:

    shukranu uparimetama thiyeddi peramone wadiyen srwaya wenwa athi. google kalla balana data na:baffled:
    https://forum.nofap.com/index.php?threads/pheromones-during-nofap.7814/
     
    Last edited:

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    කව්ද යකෝ මේ වගේ ගොන් ත්‍රෙඩ් දාපු එකා ? වාසි ගොඩයි.:rofl:
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මාසයක් විතර අල්ලන් ඉදල ඒලෙවල් ක්ලාස් එකක් පැත්තෙ යන්න ඕන :baffled:

    කෙල්ලො දෙන්නෙක් කීව ඉස්සරට වඩා ඩීසන්ට් ලුක් එකක් තියෙනවා කියලා :rolleyes:
    කලින් නො ෆැෆ් එක බ්රෙක් උනා
    24 ඉදන් ආයෙ පටන් ගත්තා
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    අතේ ගැහුවම නිදි මත එනවා.
    ඒ වගේම anxiety එනවා.
    කට හඩේ පෞරෂය අඩු වෙනවා.
    අඟේ ඌෂ්ණ ගතිය වැඩි වෙලා කට පැලෙන තොල් පැලෙන, ඇස් රතු වෙන සීන් වෙනවා.
    ඇබ්බැහිය නිසා කාලය අපතේ යනවා.
    ස්වයං ප්‍රතිරූපය අඩු වෙලා තමුන් ගැන වරදකාරී හැඟිම් ඇති වෙනවා.
    උත්සහය අඩු වෙලා කම්මැළි හිතෙනවා. ඉක්මණට මහන්සි(tired) එනවා.
    මානසික ඒකාග්‍රතාවය,කල්පනා ශක්තිය මතකය අඩු වෙනවා.
    බාධාකාරී අපහසු නින්දක් ඇතිවෙනවා.
    සමාජ බිය, සමාජය නොරිස්සීම ඇති වෙනවා.


    :love::love::love::love::love:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    ස්වයං ප්‍රතිරූපය අඩු වෙලා තමුන් ගැන වරදකාරී හැඟිම් ඇති වෙනවා.

    Kohnda mewa hoyagtte
    Mema wenne komada

    "ස්වයං ප්‍රතිරූපය අඩු වෙලා තමුන් ගැන වරද කාරී හැඟීම් එනවා"
    ඇත්ත කියපන් උබට අතේ ගහල කැරි ගියාට පස්සෙ නිකන් මේ මොන හුත්තක්ද මම මේ කරේ කියල හිතෙන්නෙ නැද්ද ? පස්සෙ හිතෙනවා අයියෝ මගේ හිත මටම පාලනය කරගන්න බැරි වුණානේ කියලා. එහෙම හිතලා හිතලා පුරුදු වුණාම තමුන් ගැනම තමුන්ට වෛරී සිතුවිලි එනවා. මම මහ වැඩක් නැති එකෙක් කියල හිතෙන්න ගන්නවා.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    අතේ ගැහුවම නිදි මත එනවා.
    ඒ වගේම anxiety එනවා.
    කට හඩේ පෞරෂය අඩු වෙනවා.
    අඟේ ඌෂ්ණ ගතිය වැඩි වෙලා කට පැලෙන තොල් පැලෙන, ඇස් රතු වෙන සීන් වෙනවා.
    ඇබ්බැහිය නිසා කාලය අපතේ යනවා.
    ස්වයං ප්‍රතිරූපය අඩු වෙලා තමුන් ගැන වරදකාරී හැඟිම් ඇති වෙනවා.
    උත්සහය අඩු වෙලා කම්මැළි හිතෙනවා. ඉක්මණට මහන්සි(tired) එනවා.
    මානසික ඒකාග්‍රතාවය,කල්පනා ශක්තිය මතකය අඩු වෙනවා.
    බාධාකාරී අපහසු නින්දක් ඇතිවෙනවා.
    සමාජ බිය, සමාජය නොරිස්සීම ඇති වෙනවා.


    :love::love::love::love::love:
    ඒ වගේම මගේ නම් කුරුලෑ එනවා බ්න් අම්බානට ගහලා පැය 2,3ක් යන්න කලින්. එපා වෙලා ඉන්නේ ඕක හින්දා
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    "ස්වයං ප්‍රතිරූපය අඩු වෙලා තමුන් ගැන වරද කාරී හැඟීම් එනවා"
    ඇත්ත කියපන් උබට අතේ ගහල කැරි ගියාට පස්සෙ නිකන් මේ මොන හුත්තක්ද මම මේ කරේ කියල හිතෙන්නෙ නැද්ද ? පස්සෙ හිතෙනවා අයියෝ මගේ හිත මටම පාලනය කරගන්න බැරි වුණානේ කියලා. එහෙම හිතලා හිතලා පුරුදු වුණාම තමුන් ගැනම තමුන්ට වෛරී සිතුවිලි එනවා. මම මහ වැඩක් නැති එකෙක් කියල හිතෙන්න ගන්නවා.

    Ow
    Math nofap masa 2k Kara
    Psse break wela aye ptn gaththa

    Nofap karama anunwa judge karana gathiya nathiwenwa , Thamn athinuth weradi wenna pluwn kiyna eka therum ynwa :yes:
    Subawadi hageem athiwenwa Godak durata
    Inerpeace athiwenwa
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    ඒ වගේම මගේ නම් කුරුලෑ එනවා බ්න් අම්බානට ගහලා පැය 2,3ක් යන්න කලින්. එපා වෙලා ඉන්නේ ඕක හින්දා

    :love: අන්න සීන් එක මට අමතක වුණා කියන්න. අතේ ගැහුවම skin එක පට්ටම oily වෙනවා. ඒ නිසා කුරුලෑ එනවා නිතරම.:P
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    Ow
    Math nofap masa 2k Kara
    Psse break wela aye ptn gaththa

    Nofap karama anunwa judge karana gathiya nathiwenwa , Thamn athinuth weradi wenna pluwn kiyna eka therum ynwa :yes:
    Subawadi hageem athiwenwa Godak durata
    Inerpeace athiwenwa
    Ube masa 2ka gna thread ekak dapn
    Damma nam link eka dipan