මචන් මට මගේ career එක ගැන ප්‍රශ්ණයක් !!!

dimu999

Member
Dec 9, 2010
1,608
123
0
somewhere in this earth.
මචන් මට මගේ career එක ගැන ප්‍රශ්ණයක් !!!

මචන්,මම Networking Field එකට ගොඩක් ආසයි.මට හරියන්නේ Developing වලට වඩා Networking ඒක.ඒත් මට Degree එකක් නෑ.මචන්,මම CISCO CCNA,CCNP ඒත් එක්කම Microsoft MCSA,MCITP සහතික ගත්තොත් මට හොද ජොබ් එක්කට යන්න පුලුවන්ද IT Industry Network Administrator වගේ.ඉදිරියට යන්න පුලුවන්ද Degree නැතුව.

මම ලෝක අමාරුවක වැටිල ඉන්නේ මචන්ලා...:no: ඒ.. නිසා ,දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් මේක මග හැරල යන්න එපා මචන්.අඩුම් ගානේ බම්ප් එකක් වත් දාපන් මචන් මේකට පිලිතුරක් ලැබෙනකම්. :yes:

CCNA+CCNP+MCSA+MCITP=:confused::confused::confused::confused:

තව මොනවද කරන්න දෙයක් තියෙනව නම් කියපන් මචන්.ලොකු උදවුවක් මචන්.
:yes:උබලට පින් සිද්ධ වෙයි.
:yes:
------------------------------------------


 
Last edited:

dfrancis

Member
Aug 15, 2006
77
3
0
Bro if you considering sri lanka with these certifications you can get a job no problem but issue is you can mostly end up been a network administrator or engineer for long time. because it happened to me. i have been in networking for 10 years but now i need to move in to upper but issue is degree, so my advise is at least start a HND while you doing these certifications. so with experience + certifications + academic qualifications you can end up in good position. do not think about just getting these certifications if you wants go for better position.
 

dimu999

Member
Dec 9, 2010
1,608
123
0
somewhere in this earth.
Bro if you considering sri lanka with these certifications you can get a job no problem but issue is you can mostly end up been a network administrator or engineer for long time. because it happened to me. i have been in networking for 10 years but now i need to move in to upper but issue is degree, so my advise is at least start a HND while you doing these certifications. so with experience + certifications + academic qualifications you can end up in good position. do not think about just getting these certifications if you wants go for better position.

thank you a lot machan.I already following a IT degree @ a university.but,I have some academic problems b'coz of carelessness.by the way i'm keep trying on it.
thanks machan.
 

Rosswell

Well-known member
  • Jan 25, 2012
    1,003
    99
    48
    certificate set eka aniwa kerepan degree natath.. degree ekak thibboth wada hodai machan uba hithana widiyata udatama yanna ona nisa... hama ekama degree gahanawa dang kaale... maara competition ekak tiyenne.. passe job ekak set wunama part time shape eke goda daapan degree ekak :) degrre eka kerela certification tika goda dammath hodai.. mokada job ekak set wunama samahara companies refund kerenewa ube certification fee eka... company ekekn gewenewa.. :) uba danata software development field eke innawa nan atharinna epa machan.. podiyata hari eka udata daapan.. muladi hena amarui.. demand keranna puluwan ekath thibboth :) good luck..
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    certificate set eka aniwa kerepan degree natath.. degree ekak thibboth wada hodai machan uba hithana widiyata udatama yanna ona nisa... hama ekama degree gahanawa dang kaale... maara competition ekak tiyenne.. passe job ekak set wunama part time shape eke goda daapan degree ekak :) degrre eka kerela certification tika goda dammath hodai.. mokada job ekak set wunama samahara companies refund kerenewa ube certification fee eka... company ekekn gewenewa.. :) uba danata software development field eke innawa nan atharinna epa machan.. podiyata hari eka udata daapan.. muladi hena amarui.. demand keranna puluwan ekath thibboth :) good luck..

    බොහොම ස්තූති මචන් උපදෙස් ව්වලට,ඔවු මම දිගටම ඩිග්‍රී එක අදිනව.සහතික ටික එකෙන්ම අදිනව.
    …
    …උබට පින්.
     

    clarkkent

    Member
    May 21, 2009
    331
    3
    0
    machan ubata oya tika karala job ekakata yanna puluvan.. bt yana thenin thava udata yanna amarui.. uba oya tika hodatama karana gaman side eken BIT (UCSC) eka patan ganin... eekata echchara viyadamak yanneth ne, cls yan nethuva thaniyama goda daganna puluvan. okkoma notes unge site eke daanava
    so at the end of 3 years you have a degree and all full professional qualifications..
    mama hithanne me davas vala BIT register venna puluvan ( check that www.bit.lk)
    goodluck bro
     
    Last edited:

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    machan ubata oya tika karala job ekakata yanna puluvan.. bt yana thenin thava udata yanna amarui.. uba oya tika hodatama karana gaman side eken BIT (UCSC) eka patan ganin... eekata echchara viyadamak yanneth ne, cls yan nethuva thaniyama goda daganna puluvan. okkoma notes unge site eke daanava
    so at the end of 3 years you have a degree and all full professional qualifications..
    mama hithanne me davas vala BIT register venna puluvan ( check that www.bit.lk)
    goodluck bro
    බොහොම පින් මචන්...
    …මම දැනට ඩිග්‍රී එකක් කරගෙන යනව ප්‍රයිවට් යුනි එක්ක.උබේ කතාව හරි බන්...කොහොම කරත් ඩිග්‍රී එක නැති තැනක හිරවෙන්න වෙන්න පුලුවන්... උබලට බොහොම පින්..