tho mata kesel business eka set karala dunne nane PM danan ba umbata thattayo.
Ela Ela bro
Digata karapn wisthara athiwa
Thanks broPatta bro..
Bump
Bump
Thanks bropattaaa![]()
Mewa pm walin katha karanna ba sinhalayo. Mata oyat ekka patta tharahai. Mona h@#£#@k da karanne just do ittho mata kesel business eka set karala dunne nane PM danan ba umbata thattayo.
Bump
Bump
Nittabuwa paththe tiyanawa neda bro. Ewai athule inna minissu waga karanawa mn dakala tiyanawaකොලඹට කිට්ටු ගණන් අඩු වගා ඉඩම් හොයාගන්න පුලුවන් කොහෙන්ද?
හරි ඔප්පුත් එක්කම oka thamai prasneලාබ ඉඩං කොහෙද බං තියෙන්නෙ ලංකාවෙ (හරි ඔප්පුත් එක්කම )
Mewa pm walin katha karanna ba sinhalayo. Mata oyat ekka patta tharahai. Mona h@#£#@k da karanne just do itSkype ID ekak hari ewapn sinhalayo
------ Post added on Mar 6, 2021 at 10:28 AM
