මඤ්ඤොක්කා වගාව, කෙසෙල් වගාව සහ ගොවිතැන ⛰️🏝️ 🇱🇰

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,993
    10,159
    113
    Patta bro..
    Thanks bro 💪😍 🙏 oyala thama hayya 😍
    😍🙏💪
    🙏🥰💪
    Thanks bro 🥰💪🙏
    tho mata kesel business eka set karala dunne nane PM danan ba umbata thattayo.
    Mewa pm walin katha karanna ba sinhalayo. Mata oyat ekka patta tharahai. Mona h@#£#@k da karanne just do it 🙏 Skype ID ekak hari ewapn sinhalayo 😔🙏
    🥰🙏💪
    🥰💪💪
    🥰💪🙏

    කොලඹට කිට්ටු ගණන් අඩු වගා ඉඩම් හොයාගන්න පුලුවන් කොහෙන්ද?
    Nittabuwa paththe tiyanawa neda bro. Ewai athule inna minissu waga karanawa mn dakala tiyanawa
    ------ Post added on Mar 6, 2021 at 10:28 AM
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    negombokollo

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    4,289
    4,088
    113
    ලාබ ඉඩං කොහෙද බං තියෙන්නෙ ලංකාවෙ (හරි ඔප්පුත් එක්කම )
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    Mewa pm walin katha karanna ba sinhalayo. Mata oyat ekka patta tharahai. Mona h@#£#@k da karanne just do it 🙏 Skype ID ekak hari ewapn sinhalayo 😔🙏

    ------ Post added on Mar 6, 2021 at 10:28 AM

    moda sinhalayo methana skype ID umber danna bane ekata PM ekak dapan e PM eke danam eka umbat mata PM danna ba ekai kiyanne PM ekak dapan kiyala bobo. :angry: :angry: :angry:
     
    • Like
    Reactions: kinkon