link eka apitath ewanno



ඔය කිව්වේ,,,
උබට උට හෙන ගැහුවත් කමක් නැහැ
උබේ වැඩේ කෙරිලා ..............................
link eka apitath ewanno




,,,,,,,
......ඒක නිසා බයක් නැතුව වැඩේට බැහැපන්

එල එල හිරෙ ගියත් කමක් නැහැ බන් කරගෙන පලයන්![]()








"අර වගේ" කිව්ව ගමන් උඹලා හිතන්නෙ මොකක්ද කියල මට තේරෙනවා.ඔව් මේක ඒහෙම සයිට් එකක් එකක් තමයි.
මට එහෙම සයිට් එකක් පටන් ගන්න හෙන උණක් තිබ්බා. දැන් වැඩේ හරි 18ට අඩු මැස්සෙක්ටවත් එන්න බැරි විදියට සයිට් එක හදල ඉවරයි. වීඩියො අප්ලෝඩ් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.
ඒත් අවුලක් තියෙනවා.
ඒ මට මේක හින්දා කල්දෙරම් බත් කන්න වෙයිද කියන එක?
උඹලා මොකද මේගැන කියන්නේ.![]()








ෙකාල්ෙලා සරල උපෙදස් ටිකක් ෙදන්නම් ෙමෙහම කරපන් ඒතෙකාට උබට බය ෙවන්න ෙදයක් නැහැ.
ෙවබ් ෙහාස්ටර් ෙම්වට නිති නැති රටකින් අරගනින්. ඒවෙගම පුෙත් තවත් ෙකාෙහ හරි ලාබ තැනකින් free domain ekak blogger හරි කමක් නෑ proxy තමන්ෙගම හදා ගනින්. ෙමකට template තියනවා. ෙමාකද ෙමෙහම කිව්ෙව හැම proxy yekma password kopy karana nisa. ෙමෙකන් උබ administra karapan. ehema kiwwe mokada dannawa meka lankawe site ekak kiyala danagaththa gama slt hari moka unath isp ta ubawa sin gala track karanna puluwan isa proxy haraha giyama eka amarui.
meka saralama upadesak. thawa one nam kiyapan. mewa loweth na lowi gaheth na





