මට "අර වගේ" සයිට් එකක් පටන්ගන්න ඕනෑ.

NUWAN BUWA

Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    එපා බං ඕවා හදන්න.. ඵලක් ඇති දෙයක් කරපන්කො.. :rofl:

    0002068A.gif
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    එක අතකට ඔයාටනම් ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නැහැ මචෝ:confused::confused: ,,,,,,,
    මොකද ආණ්ඩුවත් ඔයාගේ අතේනේ:lol::lol:......ඒක නිසා බයක් නැතුව වැඩේට බැහැපන්:yes::yes:


    000203FC.gif
     

    Mr.chachi

    Well-known member
  • Oct 7, 2011
    7,994
    903
    113
    Colombo
    මචන් උඹේ හොඳට කියන්නෙ ඕක කරන්න එපා බන්...:no::no::no:
    උඹ අහු උනොත් කම්බස් පුතේ !!!
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    අවුලක් නෑ පටන් ගනින්. හැමදාම ගෙදරින් බත් කාල එපා වෙලා ඇතිනේ change එකකටත් එක්ක ටිකක් හිරබත් කාල වරෙන් :lol:
     
    • Like
    Reactions: |Back2Life|

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    Umba kohomath minee maruwane ban. :D ithin hire giyama moko :P

    me hire yanna kalin link tika deela palayan machan.... habay hire giyoth umbata Gay sex gana wenama site ekak patanganna wei mage hithennn... :D :D
     

    Baka[]\/[]una

    Member
    Apr 29, 2012
    144
    4
    0
    bakamuna waththa

    "අර වගේ" කිව්ව ගමන් උඹලා හිතන්නෙ මොකක්ද කියල මට තේරෙනවා.ඔව් මේක ඒහෙම සයිට් එකක් එකක් තමයි.

    මට එහෙම සයිට් එකක් පටන් ගන්න හෙන උණක් තිබ්බා. දැන් වැඩේ හරි 18ට අඩු මැස්සෙක්ටවත් එන්න බැරි විදියට සයිට් එක හදල ඉවරයි. වීඩියො අප්ලෝඩ් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.

    ඒත් අවුලක් තියෙනවා.
    ඒ මට මේක හින්දා කල්දෙරම් බත් කන්න වෙයිද කියන එක?
    :eek:

    උඹලා මොකද මේගැන කියන්නේ. :rolleyes:

    ahuwonth kiyapan umbata kisis deyak mathaka na, web page ekak arinna idea ekak thibba eka witharai mathaka kiyala kiyapan....umba nidahas wey :):D:D:D:D:rofl::rofl::rofl:
     

    udsic

    Well-known member
  • Mar 16, 2008
    3,107
    1,040
    113
    ෙකාල්ෙලා සරල උපෙදස් ටිකක් ෙදන්නම් ෙමෙහම කරපන් ඒතෙකාට උබට බය ෙවන්න ෙදයක් නැහැ.
    ෙවබ් ෙහාස්ටර් ෙම්වට නිති නැති රටකින් අරගනින්. ඒවෙගම පුෙත් තවත් ෙකාෙහ හරි ලාබ තැනකින් free domain ekak blogger හරි කමක් නෑ proxy තමන්ෙගම හදා ගනින්. ෙමකට template තියනවා. ෙමාකද ෙමෙහම කිව්ෙව හැම proxy yekma password kopy karana nisa. ෙමෙකන් උබ administra karapan. ehema kiwwe mokada dannawa meka lankawe site ekak kiyala danagaththa gama slt hari moka unath isp ta ubawa sin gala track karanna puluwan isa proxy haraha giyama eka amarui.
    meka saralama upadesak. thawa one nam kiyapan. mewa loweth na lowi gaheth na

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes: