මට උදව්වක් කරන්න පුලුවන්ද ?

kash123

Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    google drive and one drive 2kama use karanawa
    un provide karana hama security feature ekakma wage dala tiyenne
    eth 100%kma safe kiyanna nam ba
    thawa kenek dakkata kamak nathi ewa witharai mama nam dala tiyanne

    ah ehemada ? awlak wena ekak na , magei parana kellagei pics load ekak thiyenawa , echcharama charter photos nathi nisa awlak wena ekka na , balamu try karala mokak hari ekak .
    th bro
    +7