hoda welwata moo dammae. rata rata crush balanna yanwa. friend request gihilla tibboth puka hapan marenna wenneසිරාවට හුට්ටො. ඒ මොන ලබ්බක්ද ඒ.
මමත් මේ පට්ට කාලෙකට පස්සෙ එහෙම ගිහින් බැලුවම මෙන්න requests ගිහිල්ලා. උකනව දාලා. මං හිතුවෙ මගේ ෆෝන් එකේ අවුලක් කියලා.
ගිහින් ඒක remove කරලා හරියට remove උනාද බලන්න ආයෙ ගිහින් බැලුවම ආයෙ වැටිලා. සිංහාසනේ ගූ ගියා මට.
Sent friend requests වලට ගිහින් remove කරා.![]()


සිරාවට හුට්ටො. ඒ මොන ලබ්බක්ද ඒ.
මමත් මේ පට්ට කාලෙකට පස්සෙ එහෙම ගිහින් බැලුවම මෙන්න requests ගිහිල්ලා. උකනව දාලා. මං හිතුවෙ මගේ ෆෝන් එකේ අවුලක් කියලා.
ගිහින් ඒක remove කරලා හරියට remove උනාද බලන්න ආයෙ ගිහින් බැලුවම ආයෙ වැටිලා. සිංහාසනේ ගූ ගියා මට.
Sent friend requests වලට ගිහින් remove කරා.![]()
tahudu..ow nennan...සිරාවට හුට්ටො. ඒ මොන ලබ්බක්ද ඒ.
මමත් මේ පට්ට කාලෙකට පස්සෙ එහෙම ගිහින් බැලුවම මෙන්න requests ගිහිල්ලා. උකනව දාලා. මං හිතුවෙ මගේ ෆෝන් එකේ අවුලක් කියලා.
ගිහින් ඒක remove කරලා හරියට remove උනාද බලන්න ආයෙ ගිහින් බැලුවම ආයෙ වැටිලා. සිංහාසනේ ගූ ගියා මට.
Sent friend requests වලට ගිහින් remove කරා.![]()
ඌ දැන් stackoverflow බලනවා ඇති ගොඩ දාන්නඒක බුග් (bug) එකක් මං සුකර්බර්ග්ට කිව්වා විස්තරේ හදන්නං කිව්වා ඕං ,නැත්තං දනගස්සනවා කිව්වා හන්දිය ගාවබල්ලා වගේ හිටියා අහගෙන
![]()
ආච්චිගේ රෙද්ද. ඊයෙද පෙරේදද වයිෆ් මගේ සළුපට කැඩුවේ. ඕක වෙන්න ඕන සිද්දියtahudu..ow nennan...
mama hitanne last 2-3 hours wala indan da koehda case eka....anthima paya 2-3 balapu unge tama gihin thibbe....![]()
sirawataYako request enwa ho gala..![]()
තෝ කලු කැත කොට එකෙක් වෙන්න ඇතිමං දැන් ගිහින් බලල ආව , කවුරුත් මගේ profile එක බලල නැ![]()