මගේ advice එක නම් ලොකුවට වියදම් කරන්න එපා. දෙන මුදලට වටිනා ඒවා නෑ.Rice Cooker
Blender
Air Fryer or Oven
Coffee Machine
මට මේ බඩු ටික ගන්න හොඳ තැනක් සහ ලොකු කාලයක් පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් හොඳ brands ටිකක් දැනගන්න ඕනේ
අඩෝ මම හිතන් හිටියේ රයිස් කුකර් එකක් 2000ක් වගේ වෙනවා ඇති කියලා. දැන් බඩු පට්ට ගනන්නේමගේ advice එක නම් ලොකුවට වියදම් කරන්න එපා. දෙන මුදලට වටිනා ඒවා නෑ.
ඒ නිසා ගෙවන මුදලට අවුරුදු 3-4ක් ඇදගන්න පුළුවන් බඩු ටික විතරක් ගන්න.
අනික අත්යාවශ්ය දේ විතරක් මිලදී ගන්න
උදා. රයිස් කුකර් හොද එකක් ඉස්සර 5000.00 විතර. දැන් ඒවා 10,000ක් විතර. එකත් හොද බ්රෑන්ඩ් නෑ. ඉස්සර 1500-2000 තිබ්බ ඒවාත් දැන් 5000,
ඉතින් ඔකේ මහා ලොකු ටෙක්නොලොගියක් නැති නිසා කැඩුනොත් තමන්ට හදාගන්න පුලුවන වගේ එකක් උපරිම අඩුම මිලට අරන් අවුරුදු 3-4ක් ඇදලා පස්සේ හොද එකක් ගන්න එක තමා වටින්නේ.
උඹ කිව්වට පස්සේ multi cooker ගැන බැලුවේ. ඒක ගන්න එක වාසිBlack & decker dimo eke nan shape eke hodai damro,singer,abans walata wada.panasonic indian nan chora ita wada innovex hodai.
Hoda blender ekak one nan ninja blender ekak ganin amazon.co.uk walin.anith ewa nan itin lankawen ganin
Airfryer nethuwa airfryer included multi cooker ekak ganin gana podday wenas wenne.
ඔව්. ඉස්සර මිලි ලීටර් 300 පොඩිම එකක් තිබ්බා 1200 - 1500 අතර. මේ ලගදි එකක් ඕන වෙලා බැලුවා 5400 ගානක්. අනිත් එව්වත් ඒ ගණන්. එකක් ඕවා ගෙන්න බෑ. මිනිස්සු හොරට ගේන්නේ. අනික ඩොලර් එකක් 250 මේ දවස් වල උන්දියෙල්. තුන මිනිස්සු අප්රමනික ලාබ තියාගන්නවා.අඩෝ මම හිතන් හිටියේ රයිස් කුකර් එකක් 2000ක් වගේ වෙනවා ඇති කියලා. දැන් බඩු පට්ට ගනන්නේ
උඹ කිව්වට පස්සේ multi cooker ගැන බැලුවේ. ඒක ගන්න එක වාසි