මට ෆොරීන් පාර්සල් එකක් ඇවිත් බං.

hmhm95

Well-known member
  • Mar 2, 2015
    2,581
    732
    113
    මට ෆොරීන් පාර්සල් එකක් ඇවිත් බං.

    එ බං.....
    මට ෆොරීන් පාර්සල් එකක් ඇවිත් බං....:shocked::eek:ඒත් ඒක ගෙදරට එවන්න බෑ කියල ලියුමක් ඇවිත් තියනව බං...:eek:තීරැ බදු අය වෙන්න ඕනෙ කියල ගාල්ලෙ ප්‍රධාන තැපැල් කන්තෝරුවෙ තක්සේරැකරැ නතර කරගෙනලු බං....ඇවිත් වටිනාකම ගෙවල ගන්නලු බං....:nerd:.මම එහෙම මුකුත් ඕඩර් කරේ නෑ බං...:sorry:.මම ගේන්න ගිහින් අපරාදෙ වෙයිද බං....:nerd:ෂිපිං කරපු එකක්.....මම දැං මොකද්ද කරන්නෙ බං....
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    matath awa baladdi orcal un mata biththiye gahanna patha poster ekak ewala :lol: aparade bn 2000k gewala gatte :(
     

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,393
    41,424
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    එ බං.....
    මට ෆොරීන් පාර්සල් එකක් ඇවිත් බං....:shocked::eek:ඒත් ඒක ගෙදරට එවන්න බෑ කියල ලියුමක් ඇවිත් තියනව බං...:eek:තීරැ බදු අය වෙන්න ඕනෙ කියල ගාල්ලෙ ප්‍රධාන තැපැල් කන්තෝරුවෙ තක්සේරැකරැ නතර කරගෙනලු බං....ඇවිත් වටිනාකම ගෙවල ගන්නලු බං....:nerd:.මම එහෙම මුකුත් ඕඩර් කරේ නෑ බං...:sorry:.මම ගේන්න ගිහින් අපරාදෙ වෙයිද බං....:nerd:ෂිපිං කරපු එකක්.....මම දැං මොකද්ද කරන්නෙ බං....
    ate paraka gahala nida ganin ban :P
     

    asanka04024

    Well-known member
  • Jul 14, 2008
    4,247
    420
    83
    Mississauga
    giya badu wagayak genna post ofice ekata ,naaki katah custom kaaraya balala kiwwa mekata 9000k tax gahanawa neethyanukuulawa kiyala uge ammage tax ekak 90% tax for car parts

    mamakiwwa echchara salli naa rupiyal 2000 thiyenne kiyala .ha ehenam kamak naa kiyala eta passe u piyanekwa ewala eka aragena mata badu dunna .mamahithuwa eka tax widiyata gaththa kiyala baluwama u eka jarawata aragena ....ewunata pakayage neethyanukuula talk nam..
    anduwata 150 rupiyal uta dedahayi
     

    hmhm95

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    2,581
    732
    113
    scam ekak wenneti ban

    :confused:

    ubata ewapu gift ekak da danna :P :P :P

    කාගෙන් ද බං

    කුඩු පාර්සලයක්ද දන්නෙ නැ :shocked:

    :shocked::(

    matath awa baladdi orcal un mata biththiye gahanna patha poster ekak ewala :lol: aparade bn 2000k gewala gatte :(

    :lol::growl:

    ate paraka gahala nida ganin ban :P

    ඔයාාාා?

    giya badu wagayak genna post ofice ekata ,naaki katah custom kaaraya balala kiwwa mekata 9000k tax gahanawa neethyanukuulawa kiyala uge ammage tax ekak 90% tax for car parts

    mamakiwwa echchara salli naa rupiyal 2000 thiyenne kiyala .ha ehenam kamak naa kiyala eta passe u piyanekwa ewala eka aragena mata badu dunna .mamahithuwa eka tax widiyata gaththa kiyala baluwama u eka jarawata aragena ....ewunata pakayage neethyanukuula talk nam..
    anduwata 150 rupiyal uta dedahayi

    :growl::growl::growl::growl::growl:

     

    King_cobra

    Well-known member
  • Apr 1, 2015
    17,195
    1,882
    113
    මාතොට
    අද ගාලු ගිහින් අරං ආවා පත පෙට්ටියක් tax එක 370
    අර එළකිරියේ ෆ්‍රී තිබ්බ මෙව්වා එකකින් පොත් වගයක් (යාලුවෙක්ගෙ)
     

    hmhm95

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    2,581
    732
    113
    අද ගාලු ගිහින් අරං ආවා පත පෙට්ටියක් tax එක 370
    අර එළකිරියේ ෆ්‍රී තිබ්බ මෙව්වා එකකින් පොත් වගයක් (යාලුවෙක්ගෙ)

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Ubatath Awith thibbada Liyumak Enneii kiyala???
     

    Harshalakshan

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    1,856
    877
    113
    නෑ අව්ලක් වෙන එකක් නෑ පොඩි එකක් ගෙවන්න වෙයි ,,එතන කාට හරි ගානක් දීල වැඩේ ගොඩ දාගන්න පුලුවන් ඒත් උබ ගෙන්නපු න්ති එකක් නම් ඉතින් වැඩ්ක් නෑනේ
     

    hmhm95

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    2,581
    732
    113
    නෑ අව්ලක් වෙන එකක් නෑ පොඩි එකක් ගෙවන්න වෙයි ,,එතන කාට හරි ගානක් දීල වැඩේ ගොඩ දාගන්න පුලුවන් ඒත් උබ ගෙන්නපු න්ති එකක් නම් ඉතින් වැඩ්ක් නෑනේ

    :rolleyes:aaaa unata ithin bn mge namataneeee