මට fiverr නවත්වන්න වෙයි ද? උදවි ඔිනා

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    You are going to the campus to learn something well and do a job properly right?. Then apply the same theory to any other job too.

    SEO is harder than designing because designing is a creation and it's totally depends on your skills, creativity and the effort. But we can't give a 100% guarantee about the outcome on SEO even if we have the top skills. Further you need to learn regularly about latest techniques, algorithm updates and etc.

    So the sad news is some clients expect to rank a website within couple of days because of the fake promises that give by spammers in the industry. They think that we try to get more money from them when we say that it take about 3-6 months to show them significant progress.

    Give a better service to your clients and you will reward by the nature!
     
    Last edited:

    matheesh-bandara

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    869
    193
    63
    matt-cutts-300x192.png


    :lol::lol: :baffled:
     

    Ereic

    Active member
  • Jan 17, 2016
    410
    183
    43
    moodiya
    ane pala ube processional eka balanna tibuna fiverr eke ube prof eka beluwanam palado bola thanikara erisiya karayo kisi kenekuta kisi deyak kiyala denna akamethi balu heththa mama danna wa bola akamethi lankawe kollo kello me site eka gena dena gannawata lankawe social marketing category eke processional aya ne okkoma namata processional mama dan nethei tharama processional ayata merigena fiverr karanna o'ne ne unta hoda job tiyenawa
     
    Last edited:

    Ereic

    Active member
  • Jan 17, 2016
    410
    183
    43
    ubala nisa thamai, processional wada karana ewunta thanak nathi wenne,,
    Lankawe nama kapalla.. gon hatta.. eka thamai karanna ona..
    ubalage nangila mallilata daruwanta deyak ithuru karanna epa.. wadak karanawa nam proffesional karapan,, thamange bada gana witharak hithala wada karanna epa yako..

    SEO neme bn uba karanne, SMM, ekath hora wada, Bot dala..

    Lankawath indian pakistan ganata dapalla..eka thamai karanna ona..

    Gon wahela!!

    Dan gilmart karayoo okkoma fiverr eke ban karanawa saho...
    lankawe aiyala hari hodai fiverr eke hodata sale ekak tiyena lankavema kollek ge gig ekak dekkoth ekata kohoma hari kelinawa experience eken mama kiyanne
     

    Ereic

    Active member
  • Jan 17, 2016
    410
    183
    43
    oya kiyana processional kattiya ma thamai kalayak category maru karala seo gig hemathanama dala eka wana kale mam kapu wede hariyata karapu kenek