පිරිමි ගනිකාව ගේ චරිතෙත් රඟ පෑවා නම් ඔය අමාරුව නිට්ටාවටම සනීප වෙනවා නේමේ ලගකදී ඉදන් මම ඇත්ත ජීවිතෙත් මෙහෙම රගපාන්න පටන් ගත්ත. තෙල් පොලිමේදී මම වාහන එහෙට මෙහෙට යවලා පොලිස් කාරයෙක් වගේ රගපෑවා. තව වෙලාවකට මම රස්තියාදු කාරයෙක් වගේ ඇදගෙන ත්රි විල් එකකට ගොඩ වෙලා මම නාර්කොටික් එකේ කියල රගපැවා. තව fb එකෙන් හම්බෙන මිනිස්සු එක්ක මට විවිද ලෙඩ රෝග තියෙනවා කියලා අනුකම්පාව ගන්න බැලුවා. තව එහෙ මෙහෙ හම්බෙන අයට මම සල්ලි කාරයෙක්. දුප්පත්තෙක්. වගේ කියලා චරිත ගොඩ නැගුවා.

මූට attention නැත්නම් හුස්ම හිර වෙනවා වගේ seen එකක් තියෙන්නෙ@siri_ayya @Sandy_Fdo katada manda attention eka madi wela fail ponnayge pitin dagena uta attention eka ganna hadanwa![]()
විටක් කාලා පල්සර් එකේ එක්කන් යන්නදැන් එතකොට මේක අර උඩ කියපු එකවුන්ට් එකකින් එකක් නෙවෙයි කියල ඔප්පු කරගන්නෙ කොහොමද?
මම ඉන්න USA වලත් ඔය වගේ ලෙඩ තියන උන් සෑහෙන්න ඉන්නවාඅනේ මචන්ලා මට multiple personality disorder තියෙනවා. මට එළකිරි එකේ අකවුන්ට් 100 කට වැඩිය මේ වෙනකොට තියෙනවා. ඒ එක එක අකවුන්ට් එකෙන් මම එක එක චරිත රගපාන්නේ. ඩොක්ටර් කෙනෙක්. a/l කරන පොඩි එකෙක්. මානසික ලෙඩෙක්. පොලිස් කාරයෙක්. බැදපු එකෙක්. සල්ලි කාරයෙක් මේ වගේ නානප්රකාර චරිත වලින් මම එළකිරියේ thread දානවා. මට දැන් මේ ජිවිතේ තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ.මම තනිකර බොරුවක්.මට එක යාලුවෙක් වත් නැහැ. සල්ලිත් නැහැ. මම මහා කාලකන්නි බත්බැලයෙක්.
මේ ලගකදී ඉදන් මම ඇත්ත ජීවිතෙත් මෙහෙම රගපාන්න පටන් ගත්ත. තෙල් පොලිමේදී මම වාහන එහෙට මෙහෙට යවලා පොලිස් කාරයෙක් වගේ රගපෑවා. තව වෙලාවකට මම රස්තියාදු කාරයෙක් වගේ ඇදගෙන ත්රි විල් එකකට ගොඩ වෙලා මම නාර්කොටික් එකේ කියල රගපැවා. තව fb එකෙන් හම්බෙන මිනිස්සු එක්ක මට විවිද ලෙඩ රෝග තියෙනවා කියලා අනුකම්පාව ගන්න බැලුවා. තව එහෙ මෙහෙ හම්බෙන අයට මම සල්ලි කාරයෙක්. දුප්පත්තෙක්. වගේ කියලා චරිත ගොඩ නැගුවා.
එක සැරයක් මම වෙඩින් එකක හම්බුනු කෙල්ලෝ සෙට් එකකට කිවුවා මම කෙල්ලෙක් නිසා වස බිලා අනු නවයෙන් ජිවිතේ බේරා ගත්තා කියලා. ඒ ගොල්ලෝ ඒ කරපු අනුකම්පාවට මම ගොඩක් ආස කරා.
මට මෙහෙම වෙන්න ඇත්තේ අපේ තාත්තා නිසා. එයා හෙන සැර කෙනෙක්. ආමි එකේ ඉදලා ගෙදර ආපුවහම මට නිතරම තලනවා. මට බයටම කකුල් වෙව්ලලා කලිසමේ චු යනවා. මම ඉස්කොලේදීත් ගොඩක් අතවර වලට ලක් උනා. කලිසමේ නිතරම කක්කා ගිහින් පන්තියෙන් කොන් උනා. මේ හේතු නිසා මම පොඩි කලේ ඉදන්ම සමාජයත් එක්ක තරහින් ජිවත් උනේ.මට මේ කරුමෙන් ගොඩ එන්න ක්රමයක් කියන්න. මට ජිවිතේ නැති කරගන්න හිතිලා තියෙන්නේ.
මං නම් කළුයි.විට කනවාමම ඉන්න USA වලත් ඔය වගේ ලෙඩ තියන උන් සෑහෙන්න ඉන්නවා
මං මෙහේ කෑරියෙක් යකෝ. ඇපල් රුවන් එහෙමත් ආශ්රය කරා.තව කටුගස්තොට මාර්කට් ඒකේ සෙට් එකක්ම ඉන්නවා. පිහි පාර දෙන්නේඋබ නුවර නේද ඉන්නේ
clock tower එක පිටිපස්සට වරෙන්කෝ, සෙට් එකක් එවන්නම් ලෙඩේ හොද කරලා දෙන්න
හම්මට මදාවියාගෙ චරිතෙකුත් උබට ආවේස වෙලාමං මෙහේ කෑරියෙක් යකෝ. ඇපල් රුවන් එහෙමත් ආශ්රය කරා.තව කටුගස්තොට මාර්කට් ඒකේ සෙට් එකක්ම ඉන්නවා. පිහි පාර දෙන්නේ
මට පේන්නෙ උඹ ඔය හැම එකා අතින්ම දූශණය වෙලා ට්රවුමටයිස් වෙලා ඉන්නෙ. ඒකයි එක එක වෙලාවට එක එකා විදියට හැසිරෙන්නෙ. ඇපල් ගෙඩියකට පුක දෙන්න තරම් උඹට අහේනියක් තිබුනදමං මෙහේ කෑරියෙක් යකෝ. ඇපල් රුවන් එහෙමත් ආශ්රය කරා.තව කටුගස්තොට මාර්කට් ඒකේ සෙට් එකක්ම ඉන්නවා. පිහි පාර දෙන්නේ
පලයන් අඩු කුලේ එකා, කටුගස්තොටමං මෙහේ කෑරියෙක් යකෝ. ඇපල් රුවන් එහෙමත් ආශ්රය කරා.තව කටුගස්තොට මාර්කට් ඒකේ සෙට් එකක්ම ඉන්නවා. පිහි පාර දෙන්නේ
මාකට්
Me Vita Kana ponnayada? nathnam Failමට පේන්නෙ උඹ ඔය හැම එකා අතින්ම දූශණය වෙලා ට්රවුමටයිස් වෙලා ඉන්නෙ. ඒකයි එක එක වෙලාවට එක එකා විදියට හැසිරෙන්නෙ. ඇපල් ගෙඩියකට පුක දෙන්න තරම් උඹට අහේනියක් තිබුනද
උබ නුවර නේ.කටුගස්තොට පල්ලිය ලඟට ඇවිත් ලොකු සූකිරි ලාගේ ගෙදර කොහෙද අහපං. අර මහයියවේ කාණුවට වැටිලා මැරුණ කෙල්ල අපේ නෑදෑයෝපලයන් අඩු කුලේ එකා, කටුගස්තොටමාකට්
ඊයා, කිරියටත් ලැජ්ජයි
@social anxiety guy මූගෙ අවතාරයක්.Me Vita Kana ponnayada? nathnam Fail![]()
da?