මට sound card එකක් ගන්න උදව්වක් ඕනේ!

-R1-

Member
Apr 3, 2012
71
3
0
Kaduwela
මට sound card එකක් ගන්න උදව්වක් ඕනේ!

මට sound card එකක් ගන්න ඕනේ win7 64bit support කරන.:D
රු 10 000 කට විතර බලන්නේ.
:growl:unity හු.. ඈති මගුලක් නෑ.
මම ඔක්කොම shop වලින් අහල බෑලුවා ඔක්කොගේම නෑ!:angry:
මට ගන්න place එකක් කියපන්කෝ.:(

sound card
එකක් නෑතුව වෑඩක් නෑ බන් මේකේ sound චොර


මේන්න මේක ගන්න පුලුවන්නම් එල

img_1772.jpg


PLEASE HELP ME!!!:confused:
 

ruwanwellarocker

Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    MAMA USE KARANNE CRATICE SOUND BLASTER LIVE! WIN7 WALATA CHORA. DRIVERS HADALA NAHA un. normal 2.1 wetharai wada. winXP walata maxxa. full surrounding 5.1 kisima gataluwak naha,
    creative karayo dan bahin kalawa wage, uba YAMAHA card ekakata try karapan. dan windows8 apuwahama. creative karayo ekata drivers hadanne naha. creative audigy card eka win7 64 bit wada karanawa, win8 walata mun driver eka nathuwa aluth card ekak release karai. eka nis yamaha ekak ganen,