මධුසමයෙ කුමරි ලෙස ඔබ කුසට ආව කල...

snm1990

Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,596
    8,848
    113
    මොන උපාදි තිබ්බත් උපත් පාලන ක්‍රම ගැන දැනුමක් නෑ වගේ නේද
    මේ තාත්ත පොතේ ගුරෙක් වෙන්න ඇති
    :yes::yes:
     

    OKman

    Junior member
  • Jul 20, 2015
    197
    13
    18
    One of my friend did a abortion due to poor financial situation. Now they trying more than 12 year to have child.
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    Kisima birth control system ekak 100% efficient ne. Ehema thiyenam ekak kiyapan ekak.

    ඔව් කියන්න බෑ කොප්පේ හිලක් තිබ්බද කියල
    ඔච්චරම සල්ලි නැත්නම් එකම කොප්ප හෝද හෝද දැම්මද දන්නේ නෑ අනාථ කුකුළා..
    මම මේ නිකමට වගේ අහන්නේ බොට හැමදේටම රිදෙන නිසාද රිදිලා කියල නම දාගෙන ඉන්නේ ??
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඔව් කියන්න බෑ කොප්පේ හිලක් තිබ්බද කියල
    ඔච්චරම සල්ලි නැත්නම් එකම කොප්ප හෝද හෝද දැම්මද දන්නේ නෑ අනාථ කුකුළා..
    මම මේ නිකමට වගේ අහන්නේ බොට හැමදේටම රිදෙන නිසාද රිදිලා කියල නම දාගෙන ඉන්නේ ??
    Koppe hil nemei ban even B/L Ligation of Tubes kalath failure rate ekak thiyenawa.

    User ID ekada. Mama kiyana charithaya nisa godak un riddawa gannawa. Ekai Ridila kiyala daagena inne.
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    "තිබු නමුත් උපාධිය
    සමත් වී හරි ජයට
    පියා හට හරි හමන්
    තිබුණ් නෑ ආදායමක්"

    උපාධිය සුපිරියට ගොඩ දාගෙන නම් මොන මගුලකටද දුක්වෙන්නේ
    ෂුවර් එකටම කලා උපාදියක් වෙන්න ඇති.. උන් තමයි උපාදි තිබ්බත් රස්සා නෑ ගගා අදෝනා තිය තිය ඉන්නේ.. හරිහමන් උපාධියක් යන්තම් හරි පාස් නම් ලංකාවේ රස්සා නැතිවෙන්නේ නෑ

    අනේ තොපි රේප් කපුවා කියලා මට අද කන්න නැතිවෙයි ලොල්
    ඇත්ත කියනකොට රිදෙනවා තමයි :P
     
    • Like
    Reactions: Ridila™

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    Koppe hil nemei ban even B/L Ligation of Tubes kalath failure rate ekak thiyenawa.

    User ID ekada. Mama kiyana charithaya nisa godak un riddawa gannawa. Ekai Ridila kiyala daagena inne.

    හරි හරි බන් උඹ ඩොකෙක්නේ
    උඹලට පේන පැත්ත අපිට පේන්නේ නෑ අපි වගේ සාමාන්‍ය උන් හිතන්නේ කොප්පක් දැම්ම ගමන් බඩේ බත්වගේ ෂුවර් කියල.. :D
     

    Gnauwa

    Member
    Apr 12, 2016
    829
    233
    0
    reputation_neg.gif
    මධුසමයෙ කුමරි ලෙස ඔබ... 01-30-2018 08:43 AM --

    ඇබෝෂන් කරපුඑකෙක්ට රිදලා :sorry: