බයිට් කලේ ටිටිව..යකෝ බයිට් වෙලා තියෙන්නේ වෙන එකෙක්නෙ....
![]()
මටත් අප්සැට් තැන එතන තමයි


බයිට් කලේ ටිටිව..යකෝ බයිට් වෙලා තියෙන්නේ වෙන එකෙක්නෙ....
![]()


සිංහළයා;11364875 said:මටත් අප්සැට් තැන එතන තමයි![]()
ගඩොල් බාගයක් ගනින් ඔලුවට ගහන්න මගේ...
Ane machanla mehema karanavanam eka hari na thamai. onna ohe vihilu nokara inna ape kollane. anika thavath ekak elakiri eke inna ganu lamayek hatiyata ow gana oya taran hitanna epa.monava kiwvath fit eke elakiri vage inna epai nangiya harida. eka nisa ow poddakvath ganan ganna epa. FIT THAMAI harida


i know right!!!
if you can't beat em... just join em... it worked for me lol

