mekai kollo lyf eke boot kiyana deth labenna one honda experience ewwa. nathiwa wadak naha

kohomath oya kaale naaganna ewwa hadanna baha, umbama wade igenagena aathal eka windala thamai therum aran enne, time eken godak prashna wisandanawa macho. owwa digata adan yanna one naha, yana reddawal walata yanna deepan elawanna epa. kello kiyana jaathiya passen elawanakota duwana jaathiyak. umba wadak balaagena paaduwe indahan

aaye umbata set wena eka set wei gaanata time ekata.

ara kathaawakuth thiyenne awasaanayedi siyalla hondin awasana wei, ehema naththan eeka awasaanaya nemei kiyala
Duk wela wadak naha machan hama deyma wenne hondatai kiyala hithapan

exams ehema elata karala poddak fresh wela aluthin muhudata gihin maaluwek dennek baaganin gemak naha

kellonta wadiyen love karanna yanna epa amaruwe watila life eka chora karagannath yanna epa

Gud luck bro