මම කැල්ල අරන් පලවෙනි පාරට film hall box එකට ගියා

genius_EK

Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    මම මේ කල්පනා කරේ ඔයි උබලගේ කෙල්ලෝ බඩු කරන්නේ උබලම නේ
    ආදරේ කරනවා නම් ආදරේ කරපන් බන් නැත්නම් ඔය සල්ලි වලින් බඩුවක් ගහපන්
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Yakooo open sex gana katha krapan. Lajaawak kyala deyal natji krapan isalama ubath ekka.

    Ita psse owa hari... mul kale ohma thama.. eka eka kello eka eka widihane
     

    dilmadura

    Active member
  • Jun 29, 2016
    559
    49
    28
    මම මේ කල්පනා කරේ ඔයි උබලගේ කෙල්ලෝ බඩු කරන්නේ උබලම නේ
    ආදරේ කරනවා නම් ආදරේ කරපන් බන් නැත්නම් ඔය සල්ලි වලින් බඩුවක් ගහපන්
    don't be serious man..
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    මේකයි සීන් එක . මම කැල්ල අරන් පලවෙනි පාරට film hall box එකට ගියා . බලෙන් වගේ ඇදගෙන ගියේ .දැන් ඇතුලට ගිය කියමුකෝ . ෆිල්ම් එක පටන් අරන් ටික වෙලාවකින් වැඩේට එන්ටර් උනා. බ්‍රෙස්ට් එක (කෙල්ලගේ )උරන්න එහෙම පටන් ගත්තා එහෙම උරනගමන් යට හරියට එන්ටර් වෙන්න හැදුවා . එත් මෙකි දෙන්නෙම නැ .කෙල්ල ඇදන හිටියේ ඩෙනිමක් .ඉතින් උබලට කියන්න මාත් මෝල් පිට ඕක අස්සේ අතදාගෙන පුස අල්ලන්න දැගලුව.කෙල්ල දෙන්නෙම නැ .සිද්දිය මේකයි ඔහොම දගලද්දී කෙල්ලට "බ්‍රම්" ගාල පුන් එකක් ගිය කිහන්කෝ .කෙල්ල එවෙලේ ඉදන් ලජ්ජාවට මගෙන් ඇතට වෙලාම හිටිය ෆිල්ම් එක ඉවරවෙනකම් .දැන් කෙල්ල ෆෝන් එකටවත් අන්ස්වෙර් නැ ( ගෙදර ගියාට පස්සේ ) දැන් කෙල්ල යථා තත්වයට පත් කරගන්නේ කොහොමද මචන්ලා ?


    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Ek buwa

    Member
    Jun 21, 2018
    270
    19
    0
    කෙල්ල පොරොප්පයක් ගහන් ඉන්ඩ ඇත්තේ
    තෝ අත දාද්දි පොරොප්පේ ගැලවිලා තමයි ඔය ඔක්කොම යන්ඩ ඇත්තේ
    ඔයින් බේරුනා ඇති උබ ගූ නාන්නේ නැතුව ආවා
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,041
    8,371
    113
    Kotahena
    ෆිල්ම් හෝල් වලට ගිහින් කවදාවත් කෙල්ලගේ ඇඟිලි ගහන්න යන්න එපා.
    උඹල ගිහින් පුටුවලයි, පුටු ඇඳි වලයි අල්ල අල්ලලා ඇඟිල්ල ගහන්නේ පිහිදල නෙමේ නේ.
    ඔතන එන එවුන් බඩු යවල, උලන්නේ පුටු වල, පිහිදල අන්තිමට ඉටුරුවෙන ටිකත් අතුල්ලන්නේ පුටුවේ හරි පුටු කුෂන් එකේ. ඒවා අල්ලලා කෙල්ලගේ එකේ ගැහුවම ඒකිට ගොනෝරිය, සිෆ්ලියා මෙකි නොකී ඔක්කොම මගුල් හැදෙයි


    :yes: අපේ බාප්පා කෙනෙක් ගේ දුවෙක් ඉන්නවා, එයාට ළමයෙක් හම්බ උනා ඇගිල්ල ගහල ෆිල්ම් හෝල් එකක.


    පුටුවල තියෙන කැරි ඇගිල්ලේ ගෑවිලා ඒ ශුක්‍රානු ගිහින් ගර්භාශයේ හිටලා


    දැන් උන් ව බැඳලා දීල ළමයාගේ තාත්ත කවුද කියල හොයාගන්න විදිහක් නැතුව ඉන්නේ. උබලටත් ඕක තමයි වෙන්නේ.
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,990
    3,502
    113
    Budapast
    dd

    ae09dh.jpg
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,805
    113
    Gampaha
    :yes: අපේ බාප්පා කෙනෙක් ගේ දුවෙක් ඉන්නවා, එයාට ළමයෙක් හම්බ උනා ඇගිල්ල ගහල ෆිල්ම් හෝල් එකක.


    පුටුවල තියෙන කැරි ඇගිල්ලේ ගෑවිලා ඒ ශුක්‍රානු ගිහින් ගර්භාශයේ හිටලා


    දැන් උන් ව බැඳලා දීල ළමයාගේ තාත්ත කවුද කියල හොයාගන්න විදිහක් නැතුව ඉන්නේ. උබලටත් ඕක තමයි වෙන්නේ.
    ඒකි කොහෙහරි වටේ ගිහින් ඇරගෙන උබලව මෝඩයො කරල. :lol::lol:
     

    nunu1988

    Junior member
  • Aug 25, 2016
    133
    7
    18
    .

    උබට පඩයක් කියන්න කොන්ද පණ නෑ මෙතන
    උබ අහනවා පඩයක් ගිය කෙල්ලව යතා තත්වෙට ගන්න විදිහක්.
    ඒක උබට කරන්න බෑ :lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    යාළුවා

    Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    උබට ප්‍රථමික අධ්‍යාපනයක් නැති එකෙක් බන්.අයෙ මොන්ටිසෝරි පලයන්.

    උඹ ඉපදිලා පළවෙනි මාසෙ ඉඳන්ද මොන්ටිසෝරි ගියෙ. :P
    පඩයක් ගියා කියන එක කියන්න හෙන හෑල්ලක් ගැහුවෙ :baffled:
    චතුර සේනාරත්නගෙ නෑදෑයොද :rofl:
     
    Last edited:

    යාළුවා

    Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    :yes: අපේ බාප්පා කෙනෙක් ගේ දුවෙක් ඉන්නවා, එයාට ළමයෙක් හම්බ උනා ඇගිල්ල ගහල ෆිල්ම් හෝල් එකක.


    පුටුවල තියෙන කැරි ඇගිල්ලේ ගෑවිලා ඒ ශුක්‍රානු ගිහින් ගර්භාශයේ හිටලා


    දැන් උන් ව බැඳලා දීල ළමයාගේ තාත්ත කවුද කියල හොයාගන්න විදිහක් නැතුව ඉන්නේ. උබලටත් ඕක තමයි වෙන්නේ.

    1. උඹ කොහොමද දන්නෙ ඒකිට ෆිල්ම් හෝල් එකක හබියා ඇඟිල්ල ගැහුවා කියල.
    2. උඹ කොහොමද කියන්නෙ පුටුවෙ ශුක්‍රාණු ගෑවිලා තිබ්බ කියල.
    3. උඹ කොහොමද කියන්නෙ පුටුවෙ ශුක්‍රාණු ගෑවිලා තිබ්බ ඒවායින් තමයි බබා හම්බුනේ කියල.
    ප්‍රධානම කේස් එක. මට උඹව සැකයි. වහාම උඹගෙයි බබාගෙයි dna test එකක් කරලා බලපන් :rofl::lol: