දාලා තියෙන්නෙ උඩ.
Me mokakda bn wela thiyenne, anker speaker ekak gennuwe, giya para yaluwekta gennala ikmanata yahathin awa.
දාලා තියෙන්නෙ උඩ.
කස්ටම් එකෙන් නවත්තලා. ලියුමක් එයි ගෙදරට. ඒක අරන් යන්න තියෙන්නේ කොඹල පෝස්ට් ඔෆීස් එකට..View attachment 245057
Me mokakda bn wela thiyenne, anker speaker ekak gennuwe, giya para yaluwekta gennala ikmanata yahathin awa.
Aaaa adambarajarayaaaකස්ටම් එකෙන් නවත්තලා. ලියුමක් එයි ගෙදරට. ඒක අරන් යන්න තියෙන්නේ කොඹල පෝස්ට් ඔෆීස් එකට..
Mama office ekata damme, wtc .office ekata lagai central post office eka. Mun letter eka kawada ewaida danna, letter eka nathuwa collect karaganna puluwanda bn?soundcore 2 ekak damme, value price 8K wage. mama thama othanata gihin naකස්ටම් එකෙන් නවත්තලා. ලියුමක් එයි ගෙදරට. ඒක අරන් යන්න තියෙන්නේ කොඹල පෝස්ට් ඔෆීස් එකට..
Mama office ekata damme, wtc .office ekata lagai central post office eka. Mun letter eka kawada ewaida danna, letter eka nathuwa collect karaganna puluwanda bn?soundcore 2 ekak damme, value price 8K wage. mama thama othanata gihin na
Mama ehenam aniddata giyama harineඔව් ලියුම නැතුව ගතහැකි වැඩිපුර රුපියල් 100ක් ද කොහෙද දෙන්න ඕන.
Ow gihin balapan.Mama ehenam aniddata giyama harine
මතුගම ජගත් මහත්තයාගේ බස් එකක නේද කුඹල්වෙල ගියේ. ඒවායේ හයිපයි සෙටප් එෆ්එම් ටීවී තියෙන එකේ ඔය පීකර්එක මොනවා කරන්නද?Ow gihin balapan.
මතුගම ජගත් මහත්තයාගේ බස් එකක නේද කුඹල්වෙල ගියේ. ඒවායේ හයිපයි සෙටප් එෆ්එම් ටීවී තියෙන එකේ ඔය පීකර්එක මොනවා කරන්නද?
1,25 කට යන්න පුළුවන්.uge ekaka yanna idam ukas karanna wenawa.
cash giniyanna oneda. naththanm card gannawada bn?