මම ටැක්ස් ගෙවලා ස්පීකරේ ගත්ත හැටි මෙන්න!

Duckduck

Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,798
    976
    113
    දාලා තියෙන්නෙ උඩ.
    D2945BF6-F934-4304-B08F-DE5632824E61.jpeg


    Me mokakda bn wela thiyenne, anker speaker ekak gennuwe, giya para yaluwekta gennala ikmanata yahathin awa.
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,988
    13,888
    113
    🤍
    කස්ටම් එකෙන් නවත්තලා. ලියුමක් එයි ගෙදරට. ඒක අරන් යන්න තියෙන්නේ කොඹල පෝස්ට් ඔෆීස් එකට..
    Aaaa adambarajarayaaa
     

    Duckduck

    Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,798
    976
    113
    කස්ටම් එකෙන් නවත්තලා. ලියුමක් එයි ගෙදරට. ඒක අරන් යන්න තියෙන්නේ කොඹල පෝස්ට් ඔෆීස් එකට..
    Mama office ekata damme, wtc .office ekata lagai central post office eka. Mun letter eka kawada ewaida danna, letter eka nathuwa collect karaganna puluwanda bn?soundcore 2 ekak damme, value price 8K wage. mama thama othanata gihin na
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,385
    1
    101,274
    113
    34
    Kalutara
    Mama office ekata damme, wtc .office ekata lagai central post office eka. Mun letter eka kawada ewaida danna, letter eka nathuwa collect karaganna puluwanda bn?soundcore 2 ekak damme, value price 8K wage. mama thama othanata gihin na

    ඔව් ලියුම නැතුව ගතහැකි වැඩිපුර රුපියල් 100ක් ද කොහෙද දෙන්න ඕන.
     
    • Like
    Reactions: Duckduck

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    Ow gihin balapan.
    මතුගම ජගත් මහත්තයාගේ බස් එකක නේද කුඹල්වෙල ගියේ. ඒවායේ හයිපයි සෙටප් එෆ්එම් ටීවී තියෙන එකේ ඔය පීකර්එක මොනවා කරන්නද?
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,385
    1
    101,274
    113
    34
    Kalutara
    මතුගම ජගත් මහත්තයාගේ බස් එකක නේද කුඹල්වෙල ගියේ. ඒවායේ හයිපයි සෙටප් එෆ්එම් ටීවී තියෙන එකේ ඔය පීකර්එක මොනවා කරන්නද?

    uge ekaka yanna idam ukas karanna wenawa.
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,007
    8,795
    113
    In Your Heart
    cash giniyanna oneda. naththanm card gannawada bn?

    Meka sri lankawa.. hirageyak wage ekak athulata gihin gewanna one .. gu7i

    Mama uba una nam simplytek eken gannawa..

    15k wadi unath mama gannawa.. COLOMBO yanna mata diesel yanawa 5000ta wada ,dawasama iwarai,Warranty,No waiting time , Delivery karaddi kela unoth seller contact karala haminena cn na..

    ........PEACE OF MIND 🌟 🌟 🌟 🌟
    ------ Post added on Jan 14, 2025 at 3:03 PM
     

    Ramith_SL

    Well-known member
  • May 4, 2017
    1,236
    530
    113
    Ratnapura
    Sport Shoe ekak gennuva 38000 k vage una aththa gaana japan valin.. ekata tax vadune 1500 k vage..

    Lap ekak gennuva eka under value vala 50% vage ($480) kata vage ekata tax vaduna 48000/=
    Tax karana vidiya hitha ganna baa.. Sport Shoe eka nam gihin post office eken kara gaththe.. Lap eka courier eken mata hithenne un vadiyen damma..