මම හිතින් ආදරේ කරපු කෙල්ල බැඳලා දැන් අම්ම&#353

laiyarc

Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    haha matath una okama eth thama eki bandalawath lamayekwath na... man nam dan oya magul hithanne na full athal eke innawa :)
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    mama ekane kiyanne Api Ponnayo... Sinhalayo Ponnayo :yes: :yes:

    Thambiyek dihawath balala Hadiyan... Ubata Baninawa Nemei machan.. Math ehemai.. Sinhala Okkoma Un ponnayo...
    :yes: :yes: monawa karannada machan.. Sinhala Mulu Jathiyama ponnayo. :yes::yes:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    mama ekane kiyanne Api Ponnayo... Sinhalayo Ponnayo :yes: :yes:

    Thambiyek dihawath balala Hadiyan... Ubata Baninawa Nemei machan.. Math ehemai.. Sinhala Okkoma Un ponnayo...
    :yes: :yes: monawa karannada machan.. Sinhala Mulu Jathiyama ponnayo. :yes::yes:

    ehema kiyanna epa ban.....ponna neti sinhalayo oone taram innawa..api nam Forum wala weerayo witarai...eeth aththa jeewithe weerayo mama dekala tiyenawa..... umbala mama wage newei hemooma...e handa mulu sinhala jaathiyatama baninna epa..
     

    DSS1

    Member
    Aug 4, 2012
    27
    1
    0
    mama ekane kiyanne Api Ponnayo... Sinhalayo Ponnayo :yes: :yes:

    Thambiyek dihawath balala Hadiyan... Ubata Baninawa Nemei machan.. Math ehemai.. Sinhala Okkoma Un ponnayo...
    :yes: :yes: monawa karannada machan.. Sinhala Mulu Jathiyama ponnayo. :yes::yes:

    ehema kiyanna epa bung...me dawaswala loku sinhala bauddha punarudayak athiwela thiyenne
     

    raz92

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,533
    315
    83
    මචන් ඕකට දුක් වෙන්න එපා බන්, වෙලාව එද්දී ඔක්කොම හරියයි, වැඩිය හිතන්න එපා....
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ehema kiyanna epa bung...me dawaswala loku sinhala bauddha punarudayak athiwela thiyenne

    Mokak da ati wela tiyenne?

    Gon kata kiyanna epa ban... Hamuduruwo parliment eke pissu kelinawa..
    Tawa katiyak kudu business...

    FB ekei forum walai harak maranna epa kiyala post dala muslim unta bannata punarudayak ati wenne na....
     
    • Like
    Reactions: chanaka chana

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    මේක ඉතින් පොඩි පාපොච්චාරනයක් එල කිරි එකේ දුකටත් සැපටත් ඉන්න මගේ යාලුවන්ට​.
    මේ කෙල්ලව මම මුලින්ම දැක්කේ මම "ඒ ලෙවල්" කරන කාලෙ. එයයි මමයි එක ටියුශන් ක්ලාස් එකේ.
    බිශොප්ස් එකට ගිය මේ කෙල්ල හරිම පොශ්... ඒත් හරිම ලස්සනයි, අහින්සක පාට වුනාට එයා ටිකක් වසයි. සමහර දවස් වල අපේ කොල්ලෝ සෙට් එක මේකිව විහිලුවට බයිට් කලාම​, "ටූ මච් නෝ" කියලා ඒකිගෙ යාලුවන්ට කියනවා මට තාම මතකයි. හැබයි ඉතින් මම එයාට මොකුත් කිව්වේ නැහැ. ඉතින් මගෙත් එක්ක කිසිම තරහකුත් නැහැ. හැබැයි කිසිම කතාවකුත් නැහැ.

    දවසක් එයාවයි මාවයි ටියුශන් එකේ ඔෆ්ස් එකේදී මූනට මූන මුන ගැහුනා. ඒත් ඉතින් මම ගල් ඉබ්බෙක් වගේ (ගොන් හරක් රජෙක් ඒ කාලෙ මම​), මොකුත්ම කිව්වේ නැහැ.

    හැබයි ඉතින් යටි හිතින් එයා මගේ මුලු ජීවිතයම බිලිගෙන හිටියේ. මට රේඩියෝ එකේ යන ආදර සින්දු වල ලස්සන දැනුනේ එයා ගැන හිතනකොට​.
    ඒත් ඉතින් මගේ 'පොන්ස්' ගති නිසා (ඒ දවස් වල​), එයාව මගෙන් ඇත්වෙලා නැතිවම ගියා.

    ගිය අවුරුද්දේ මම දැක්කා එයා විවහ වෙනවා කියල ෆේස් බුක් එකේ දාලා තියෙන්වා. (මම දැක්කේ එයා මගේ තවත් යාලුවෙක්ගේ ෆ්‍රෙන්ඩ් ලිස්ට් එකේ ඉඳලා). එදා මට ඇත්තටම ඇඩුනා... මගේ වෙන්න හිටිය ඒ කෙල්ලව කවුද තඩියෙක් බැදගෙන​.

    මේ අවුරුද්දේ මැද මම ආයේ දැක්කා ෆේස්බුක් එකේ, එයාට දැන් බබෙකුත් ඉන්නවලු කියලා..
    මම තවමත් තනිකඩයෙක්... මම එයාට බනින් නැහැ... එයා මම මෙහෙම හිතනව කියලවත් දන්නැතුව ඇති. පව්.
    මගේ කොන්ද පණ නැතිකම තමයි මගේ තනිකඩ පාලු ජීවිතයට හේතුව​.

    මට කෙල්ලෝ සෙට් වෙන්න වගේ ඇවිත් නැති වෙන්වා බන්... තවත් කෙල්ලෝ මට කැමතිවෙලා හිනාවුනත්, මට උන් ලගට ගිහින් "මම ඔයාට කැමතියි" කියන්නවත් බයයි. ඉතින්?

    මොකද උඹලා හිතන්නේ?

    Ate parak gahala ube wadak karaganin ban wikara hita hita welawa kanne nathuwa...
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    dan ithin mona karannada hithe thiyagena hitimayama oya wage ewa wena eka ahannath deyak da. ubata a dawas wala kellata nokiwwath ubata thibbe kellata danenna arinna uba eya gana hithanawa kiyala
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    Mokak da ati wela tiyenne?

    Gon kata kiyanna epa ban... Hamuduruwo parliment eke pissu kelinawa..
    Tawa katiyak kudu business...

    FB ekei forum walai harak maranna epa kiyala post dala muslim unta bannata punarudayak ati wenne na....


    +5 sirawata war eken passe hema Jathiyakma Diyunu wenawa, balapan Nethi wela Yana kalakanni wena ekama Jathiya api nemei da kiyala.. Apita adu gane Ape Kello tikawath hada ganna bea, Un pukawal Allana heti balapan parata behela thambinta.. Api ponnayo...

    aduma gane sinhala ganiyekta lamayekwath denna puluwanda balapan.. ekek pregnant wenawada, un danne Puka penna adinnai, wesa kame yannai vitharai.. mama boruda kiyanne...

    SiNHALAYA = PONNAYO
     

    DSS1

    Member
    Aug 4, 2012
    27
    1
    0
    Mokak da ati wela tiyenne?

    Gon kata kiyanna epa ban... Hamuduruwo parliment eke pissu kelinawa..
    Tawa katiyak kudu business...

    FB ekei forum walai harak maranna epa kiyala post dala muslim unta bannata punarudayak ati wenne na....

    uba gonek vage hasirenna epa...danna magulak katha karapan dath dekket issarahata daagana, nidakin!!!
    1)gas yata hitan indiwemin pawathina hamba mas madu iwath kirima (dambulla, dehiwala, anuradhapura)

    2)hamba akramanawalata lak vena bauddha siddastana bera ganeema (kurugala, Dambulla, deegawapi, seruwawila)

    3)dharma pracharanaya (mahamewna, neth fm etc)