Questions මම institute එක්කට සෙට් උනා IDM එකේ Branch එකක්. ඒකෙ පොඩි අවුලක් help

Aiden Pearce

Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,208
    1,981
    113
    ඒක පොඩ්ඩක් අත ඇරල දාපු තැනක් මට පොඩ්ඩක් ඉම්පෲ කරල ගන්න කිව්ව ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ළමයි එන්නෙ නෑ මාකටින් වල ප්‍රශ්නයක් තියෙනව මට මේක මාසයක් ඇතුලත ගොඩ දාගන්න ළමයි ටිකක් ගෙන්න ගන්න විදියක් කියන්නකො
     
    • Sad
    Reactions: asbestos

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    ඒක පොඩ්ඩක් අත ඇරල දාපු තැනක් මට පොඩ්ඩක් ඉම්පෲ කරල ගන්න කිව්ව ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ළමයි එන්නෙ නෑ මාකටින් වල ප්‍රශ්නයක් තියෙනව මට මේක මාසයක් ඇතුලත ගොඩ දාගන්න ළමයි ටිකක් ගෙන්න ගන්න විදියක් කියන්නකො
    උඹ qualified නෙමෙද role ekata මෙකෙ එවුන්ගෙන් අහන්නෙ? ඉස්සෙල්ලා උඹ ප්‍රශ්න ටික දාල උඹෙ solutions ලියපන්, ඊට පස්සෙ අපි ලියන්නම්
     

    Aiden Pearce

    Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,208
    1,981
    113
    උඹ qualified නෙමෙද role ekata මෙකෙ එවුන්ගෙන් අහන්නෙ? ඉස්සෙල්ලා උඹ ප්‍රශ්න ටික දාල උඹෙ solutions ලියපන්, ඊට පස්සෙ අපි ලියන්නම්
    සේල්ස් ගැන මම දන්නෙ නෑ මට පොසිසන් එක හම්බුනාට

    මම දැනට සෝශල් මීඩියා කැම්පේන් එකක් තමයි කරන්න යන්නෙ

    ලොකු උදව්වක් මේකට පොඩි ටිප්ස් ටිකක් දෙනවනම් HND students ල 10 ක් හොයන්න ඕන මේ සතියෙ


    හෙල්ප් මී
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,739
    113
    සේල්ස් ගැන මම දන්නෙ නෑ මට පොසිසන් එක හම්බුනාට

    මම දැනට සෝශල් මීඩියා කැම්පේන් එකක් තමයි කරන්න යන්නෙ

    ලොකු උදව්වක් මේකට පොඩි ටිප්ස් ටිකක් දෙනවනම් HND students ල 10 ක් හොයන්න ඕන මේ සතියෙ


    හෙල්ප් මී
    අලුත් සිද්දියක් තියෙනවා දැන් ෆෙමිනිස්ට් උන් ලමයි හදන්නෙ නෑ, උන්ට පිරිමි ඕන නෑ ගෑවට හොරෙන් හරි ඇනගන්න උන් ඉන්නවා. උන් ශෙප් එකේ උන්ගෙ progressive හුත්තවල් ලංකාවට තල්ලු කරනවා.

    ඕක institute එකක් මිසක් කඩයක් නෙවීනේ. ඉතින් එනවානම් එන්නෙ මොකක්හරි course එකක් කරන්න බලාගෙන long term plan එකක් බලාපොරොත්තු වෙලා. නැතුව කඩේ යනගමන් ඕකට රිංගන්නෙ නෑනෙ. :lol: :lol:
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    සැල්ස්ම 01
    පටන් ගන්න ෆ්‍රී ලෙසන්ස් ලමයින්ට. මෙතනදි ලමයින්ට ඔයාගේ ස්කිල් එක මෙනිටර් කරන්න පුලුවන්. හැමෝටම ලෙක්චරින් කරන්න බැහැ. දෙයක් තේරුම් කරන්න ටැලන්ට් ඕන. ඔයාට ඒක තියන එක ඕප්පු කරන්න. යූටියුබ් ලෙසන් වලින්..කලාට පස්සේ ඒක එෆ් බී මාකට් කරන්න. ලින්ක්ඩ් ඉන්න දාන්න

    සැල්සම 02
    කෝස් එකක් ඩිසයින් කරලා නොමිලේ සෙමිනාස් තියන්න . පලවෙනි ලෙසන් 03 නෙමිලේ කරන්න. ඊට පස්සේ කෝස් එකට එන අය කන්ෆර්ම් කරයි. එහෙම කලේ නැත්නම්.ඒකට විසදුම් හොයන්න. නැත්නම් පටන් ගැන්ම විදියට නොමිලේම කරන්න. (සති 01 ක් 02 ක් සූම් වලින්) වගේ දෙයක්...

    සැලැස්ම 03
    ඒෆ් බී මාකටින් . කරන්න . ලිනික්ඩ් ඉන් පෝස්ට් දාන්න. ආටිකල්ස් ලියන්න

    සැල්ස්ම 04
    ඒ අයි සහයෝගයෙන් විසදුම් හොයන්න. චැට් ජිපිටි. වගේ දේවල් වලින්

    සැලස්ම 05
    අනික් තරගකාරි කම්පැනි ෆලෝ කරන ස්ටැරටජීස් ස්ටඩී කරන්න . පුලුවන් නම් ඒවා ඉම්ප්ලිමෙන්ට් කරන්න ඔයාගේ විදියට . සියයට 100 ක් කොපි කරන්න එපා