menna meke 28L eka gatte abans eken
http://www.lg.com/lk/microwave-ovens/lg-MC3283FMPG
27k hari 28k hari una, nikan microwave oven ekak 18k wagene wenne
meke scene eka ona 1k hadanna puluwan grill karanna puluwan microwave karanna puluwan. convection mode eke air eka heat karala blow karanawa kaama wala, itin ikmanata hadagannath puluwan![]()
cake hadannath puluwan neda oken?