මේ පැත්තෙ අය ඒකට කියන්නෙ porn කියලාකතාකරන්නම දෙයක් නැතිනම් උම්ම උම්ම උම්ම කියල උම්ම දියන්
එතකොට කියයි වල්...................... කියල
එතනින් පටන්ගන්නවා තවත් අපූරු කතාවක්![]()

baya karanna epa..oka ledak ban lankaawe ewunta witharada koheda hednne

ela eala.e kathawe gatha yuthu deyak thiyenawa.උබට කියනන් දෙයක් නැති වෙලා හිර උන වෙලාවට කියපන් මට අහන් ඉන්න සිංදුවක් කියන්න කියලා ,නැත්නම් කියපන් මොනා හරි කියන්න කියලා කට හඩ අහන් ඉන්න ඕනෙ කියලා
මම හිතන්නෙත් ලෙඩක් ඒත් මට තාම හැදුනෙ නැ![]()

ඕක ආදුනිකයන් මූන දෙන බරපතල ප්රශ්නයක්....
කාලයත් තෙක්ක ඕක හරියයි. එතකොට පැය දෙක විනාඩි 2 ක් වෙලා දැනෙයි
ඕකට කාගෙවත් උපදෙස් හරි යන්නෙ නෑ
ehenm upades newei ubalage ideas kiyapanko..ඕකට කාගෙවත් උපදෙස් හරි යන්නෙ නෑ![]()


සෝද සෝද මඩේ දාන එක තමයි කරන්නේ මචං .


afi nam owa danne na![]()

ඔක්කොටම කලියෙන් හරියන මල්වත්තක් හොයාගන්න ඔනැ.


ehenm meka kaalaya sambanda prasnayak..balamu..ha ha oyawage dewal wela thiyanwa issara den nam ohe katha karagena yanawa bang ehema hira wenne nea

ehenm man thaniwela naha..සුදු පුතා;16875492 said:මටත් කතා කරන්න දේවල් නැති එක තම තියන ලොකුම අව්ල.

apita nm ehema wenna thawa kal yai bn...anematanan ea gena kisee awulak naha hondaata mala kadenawa
kiyanna deywal nathi unaata ea welawata wachala widihata kata nathara wenne naha thapparayak wathelakiri radio eka wagema thamai
![]()


dennaaai.. mata witharak newei lede thiyenne ehenm..මටත් ප්රශ්නේ ඔකම තමා බන්


budu ammo paya 6,7 k. ado oya nm pattaine...අනේ මන්දා පැය 6ය 7ත මල් කඩලා තියෙනවා ඒත් කවදාවත් කියන්න දේවල් නං නැතිවෙලා නෑ නිදිමත වෙලා කට් කලොත් ඇරෙන්න.
True Story![]()
anna honda idea ekak.mn try karala balannm. kaallagen guti kawoth uba thamai onna..කතාකරන්නම දෙයක් නැතිනම් උම්ම උම්ම උම්ම කියල උම්ම දියන්
එතකොට කියයි වල්...................... කියල
එතනින් පටන්ගන්නවා තවත් අපූරු කතාවක්![]()


thanks for the bump machan.bump
maath test karala balala kiyannm.maaath karanne ookama thama.. ethakota kella kiyanawa ekiwa diyawenna enawa kiyala..![]()
vinaadi 15 kathaa kaloth kiyanna thiyana samanya dewal okkoma iwarai ban. Monahari deyak thibboth kiyanawa. Mata nan ithin kathaawa digata adunoth ekko movies gana, games gana, aagama gana, wal kathaa, issarahata karanna thiyana deewal, jaathi waadaya, gewal wala prashna naththam waliyak..... Onna oya wage eewa thama!
habai anunge walpal nam kathakaranne nokara bari awasthaawaka witharai.
kiyanna deyak naththam phone eka thiyanawa ban. Monaa kiyannada kiyanna deekuth naththam?![]()

apita nm ehema wenna thawa kal yai bn...
රිලැක්ස් වෙන්න. සාමාන්ය දේවල් කතා කරන්න..
කොච්චර දේවල් ඉතින් කතා කරනවානං තියෙනවද බං ටයිම් එක තමයි නැත්තේ. එත් ඕව ඔක්කොම කතා කරන්න ගියාම වැඩ කරන්න කාලේ මදිත් වෙන තරමට. එතකොට තමයි ප්රශ්නේe kale nan paya ganan katha kara dan nan sms ekak yawannath boring..


thanks.. iwasamu ehenm..Kaaleth ekka ooka wisadei...etakan ewasan hetapan.... Lol
මේ පැත්තෙ අය ඒකට කියන්නෙ porn කියලා![]()

anna eka aththa.. eka try karanna oni.අනාගත ප්ලෑන් සහ අනාගත හීන ගැන.....
කියවල ඉවරයක් නැති වෙන ටොපික් එකක්...........
i don't agree machan. mal kadeemata aadunika wunata aadare karnna aadunika naha. me august 2 wnidata awrudu 3yi affair ekata. api letters walin thamai adahas huwamaru kare.letters liyanna giyama nm jaathaka potha wage liyagena liyagena yanawa. liyum nm thiyenawa gedara bara ganak. langadi 4n eken katha karanna patan gaththe. e kale gedarin awl nisa 4n use kare naha. msg karana mul kale kellage gedarata 4n eka mattu. eda idan awrudu 2k withara 4n use kare naha.hamadama udeta denna meet wuna, school clz ehema giyeth ekata.ithin 4n ekak oni wune naha. 4n eken katha karnna patangaththe langadi.. so called mal kadeemata aadunika ekai machan.denata denna adare nam kata karana one dewal ibema enawa bun
owa me anit minisungen aha aha karana one dewal nemei
tawama umbala denatama love karana kale awila na kiyala mage idea eka


anna wade..eka ela..kiyanna deyak nath than kathawak hadapan
matat okama tami bn msg karan walwata monwa hari kiynna pulwan et idea enna na call karana walwata

රිලැක්ස් වෙන්න. සාමාන්ය දේවල් කතා කරන්න..
උඹ යාලුවෙක් හම්බුනාම ඌ එක්ක කතා කරනවනේ? පොඩ්ඩක් වෙනස්, කෙල්ලෝ ගැන උඹේ හිතේ තියෙන දේවල් කතා කරපංකොච්චර දේවල් ඉතින් කතා කරනවානං තියෙනවද බං ටයිම් එක තමයි නැත්තේ. එත් ඕව ඔක්කොම කතා කරන්න ගියාම වැඩ කරන්න කාලේ මදිත් වෙන තරමට. එතකොට තමයි ප්රශ්නේ
kata karath kamak na eki ga hoda & warnana karanna yanna epamoka katha karath kamak na parana love gana nam katha karanna epa![]()



ekenma ow.moka katha karath kamak na parana love gana nam katha karanna epa![]()

කුක්කු ටිකක් එහෙම ඉල්ලලා වැඩ පටන් ගන්න ඔනේ එතකොට පැයගනන් දිගට යන්නේ




kata karath kamak na eki ga hoda & warnana karanna yanna epa![]()



කුක්කු ටිකක් එහෙම ඉල්ලලා වැඩ පටන් ගන්න ඔනේ එතකොට පැයගනන් දිගට යන්නේ

wade hithana tharam lesith naha ehenm.. thanks machan.very useful.
ask her about love, and silent wenawanam ehema, silence wena eka gena katha karapan 
ehema experience ekak kellata thiyenawada kiyala ahapan
e wage welawalata eya monawada kare kiyala . kella kiwwoth ehema wela naha oya ekka witharai ehema wela thiyenne kiyala, explain karapan ehenam mata wadiya experiance nathuwa athi.. no one is perfect kiyanawane kiyala
and ehema kiyala love karana eka wenasak naha.. eka eka ayata eka eka dewal wenasne kiyala
namuth ehemai kiyala ehema silence nowana kenek wa hoyaganna eka option ekak kiyala hithanawada kiyala ahapan 

eken good memories umbala dennage time ekata add wenawa. and umba ekka happy eke hitiya kiyala girl ta mathaka hitinawa
ask her about love, and silent wenawanam ehema, silence wena eka gena katha karapan
silence eka nathi karanne kohomada kiyala katha karapanehema experience ekak kellata thiyenawada kiyala ahapan
e wage welawalata eya monawada kare kiyala . kella kiwwoth ehema wela naha oya ekka witharai ehema wela thiyenne kiyala, explain karapan ehenam mata wadiya experiance nathuwa athi.. no one is perfect kiyanawane kiyala
and ehema kiyala love karana eka wenasak naha.. eka eka ayata eka eka dewal wenasne kiyala
namuth ehemai kiyala ehema silence nowana kenek wa hoyaganna eka option ekak kiyala hithanawada kiyala ahapan
girls lage hith change wenawa kiala godak aya kiyanawa, oya ea gena mokada hithanne kiyala ahapan
funny dewal gena katha karanna balapaneken good memories umbala dennage time ekata add wenawa. and umba ekka happy eke hitiya kiyala girl ta mathaka hitinawa
eki umbata dena answers walin umbata godak dewal eka gana hithaganna puluwan![]()
















