මස්ක්ගේ Starlink අන්තර්ජාල සේවාව මාස 3 ක් ඇතුළත ලංකාවට

Yastysan

Well-known member
  • Jan 14, 2018
    726
    666
    93
    ප්‍රකෝටිපති Elon Musk විසින් ආරම්භ කරන ලද Starlink චන්ද්‍රිකා අන්තර්ජාල සේවාව මාස තුනකින් ආරම්භ කිරීමට ශ්‍රී ලංකාව බලාපොරොත්තු වන බව ජ්‍යෙෂ්ඨ ජනාධිපති උපදේශක රුවන් විජේවර්ධන මහතා ඊයේ ප්‍රකාශ කළේය.

    ස්ටාර්ලින්ක් කෝටිපති ව්‍යවසායකයෙකු වන එලොන් මස්ක් අන්තර්ජාල සේවාව ආරම්භ කිරීම සඳහා දැනටමත් අයදුම්පතක් යවා ඇති බවත් ව්‍යාපෘතිය පිළිබඳ සාකච්ඡා ආරම්භ කර ඇති බවත් විජේවර්ධන මහතා මාධ්‍ය හමුවකදී පැවසීය.

    "සාකච්ඡා අවසන් වූ වහාම චන්ද්‍රිකා අන්තර්ජාල සේවාව මාස තුනකින් ආරම්භ කිරීමට අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා," ඔහු පැවසීය.



    Starlink දියත් කිරීමෙන් පසු ශ්‍රී ලංකාවේ Spacex ආරම්භ කිරීම පිළිබඳ සාකච්ඡා ආරම්භ කරන බවද ඔහු පැවසීය.

    Elon ශ්‍රී ලංකාවේ පුනර්ජනනීය බලශක්ති ක්ෂේත්‍රය කෙරෙහි ද උනන්දුවක් දක්වන බව විජේවර්ධන මහතා පැවසීය. "මෙම ප්‍රකෝටිපතියා සූර්ය බලශක්තිය පිළිබඳ සිය කැමැත්ත ප්‍රකාශ කළා, ඔහු පසුගියදා හමුවූ අවස්ථාවේදී ශ්‍රී ලංකාවට පැමිණ එම ක්ෂේත්‍රය අධ්‍යයනය කළ යුතු බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතාට දන්වා තිබුනා” ඔහු පැවසීය.



    Starlink අන්තර්ජාල සේවාව ශ්‍රී ලංකාවට විශාල වශයෙන් ප්‍රතිලාභ ලබා දෙන බව ඔහු පැවසීය. "මාලදිවයින Starlink ගෙන්වා සංචාරක ව්‍යාපාරය නංවාලීමට කටයුතු කළේය. Starlink වැනි දියුණු සේවාවන් ඇති රටවලට සංචාරකයින් ආකර්ෂණය වන බැවින් දේශීය සංචාරක කර්මාන්තය නංවාලීමට එය අපට උපකාරී වනු ඇතැයි අපි සිතනවා. ” ඔහු වැඩිදුරටත් පැවසීය.

    ඔහුගේ Starlink චන්ද්‍රිකා අන්තර්ජාල සේවාව දියත් කිරීම සඳහා මේ වසරේ ශ්‍රී ලංකාවට පැමිණෙන ලෙස ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ කළ ආරාධනය Elon Musk පිළිගෙන ඇති බව මීට පෙර වාර්තා විය. ජනාධිපති වික්‍රමසිංහ මහතා පසුගියදා ඉන්දුනීසියාවේදී ප්‍රකෝටිපතියා හමුවිය.
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    YbIYvOC.jpeg
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මාලදිවයින Starlink ගෙන්වා සංචාරක ව්‍යාපාරය නංවාලීමට කටයුතු කළේය. Starlink වැනි දියුණු සේවාවන් ඇති රටවලට සංචාරකයින් ආකර්ෂණය වන බැවින් දේශීය සංචාරක කර්මාන්තය නංවාලීමට එය අපට උපකාරී වනු ඇතැයි අපි සිතනවා. ” ඔහු වැඩිදුරටත් පැවසීය.
    අහා ශෝක් 🤣
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH
    Chandaeta henata wada :P. awoth hodai. but ecchara loku market ekak tiyewida kiyala sure na. package price near 100$ needa tiyenne. pre order nam $9 for sri lankan
     
    • Like
    Reactions: Yastysan

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Chandaeta henata wada :P. awoth hodai. but ecchara loku market ekak tiyewida kiyala sure na. package price near 100$ needa tiyenne. pre order nam $9 for sri lankan
    $100 අඩුවෙන් තියන රටවල් තියනවා. $51 වගේ තිබ්බ දැක්කා.
     
    • Like
    Reactions: Yastysan

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    "මාලදිවයින Starlink ගෙන්වා සංචාරක ව්‍යාපාරය නංවාලීමට කටයුතු කළේය":confused:

    "Starlink වැනි දියුණු සේවාවන් ඇති රටවලට සංචාරකයින් ආකර්ෂණය වන බැවින් දේශීය සංචාරක කර්මාන්තය නංවාලීමට" :oo:

    I don't think so
     
    • Like
    Reactions: Yastysan

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    මුං අපි මොක්කු කියලද හිතන් ඉන්නෙ. Starlink වලට මාකට් තියෙන්නෙ fiber, 4G access nathi remote areas වලට ඇන්ටාටිකාව, ලොකු රටවල් වලට.
     
    • Like
    Reactions: Yastysan

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    මට හොදටම ශුවර් සමුලුවෙදි රැන්ඩම් හම්බෙලා ගහපු ෆොටො එකක් මිසක් ඊලොන් කාරයා ලංකාව තියෙන්නෙ කොහෙද කියලවත් දන්න ඩයල් එකක් නෙමෙයි
    සිරා කතාව. 😂 😂
     

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,961
    16,990
    113
    Colombo
    ලංකාවෙ කුකුලො starlink අරගෙන මේ වගේ කාලෙට දත කට මූට්ටු කරගෙන ඉන්නව බලන්න ආසයි.
     

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    රනිලා මුළු රටටම WIFI දීලා තියෙද්දී starlink ගන්න පිස්සුද යකෝ :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Maui_15

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    UiahHac.png


    කක්කා පෑගිලා වගේ කතා කරන්නෙ...
    යහපාලනය ආව ගමන්ම කිව්වා සියලුම රූපවාහිනී චැනල් ඩිජිටල් කරනවා මේ අවුරුද්ද ඇතුලත එහෙම නොකලොත් බලපත්‍ර අහෝසි කරන කතාවක් කිව්වා වගේ මතකයි..
    අනේ මන්දා එයා කියනවා අපි අහනවා.. එයා කියනවා අපි අහනවා.. එයා කියනවා අපි අහනවා..
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    අනේ කොයි තරම් දෙයක්ද? Starlink හම්බුන ගමන් රනිල්ට චන්දෙ දානවා.
     
    • Haha
    Reactions: Any.key