මහජන බැංකුවේ Online Banking තියෙන කෙනක් ගෙන් හෙල්ප් එකක් ඕනේ

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මහජන බැංකුවේ Online Banking තියෙන කෙනක් ගෙන් හෙල්ප් එකක් ඕනේ

    Payment Transfer කරන Bank යටතේ LOLC Finance PLC කියන එක තියෙනවා ද කියලා බලලා කියනවා ද ලොකු හෙල්ප් එකක්
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,762
    113
    මහජන බැංකුවේ Online Banking තියෙන කෙනක් ගෙන් හෙල්ප් එකක් ඕනේ

    Payment Transfer කරන Bank යටතේ LOLC Finance PLC කියන එක තියෙනවා ද කියලා බලලා කියනවා ද ලොකු හෙල්ප් එකක්
    LOLC නෑ
    Boru kiyanna epa ban. Tiyenawa :dull:
     
    • Love
    Reactions: Nadun26