1500 gana wadi neda? up & down 3000 ekkenekta ethakota...
hmmmmmmmmmmmm ehenam awlak na... api kana vidihata unta paadu weida danne na... liquor denawada?කෑම එක්ක 1500යි.
hmmmmmmmmmmmm ehenam awlak na... api kana vidihata unta paadu weida danne na... liquor denawada?


aaah eka hodai......Rajadhani Express wela Liquor denne na...![]()
