මහන වුනා නම් හොදයි වගේ - දානයක්ද පාටියක්ද

iboy

Member
Jul 25, 2017
267
47
0
හැටේ වත්ත
මහන වුනා නම් හොදයි වගේ - දානයක්ද පාටියක්ද

21730940_10210008278180254_800637169541490273_n.jpg
 

bulkhead

Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    💣
    මහනඋනානම් මාස 3න් අයිපෝන් එකක් බස්සන්න පුලුවන්
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    සමහර විට page කාරයම හදලා photo එකක් ගහලා දැම්මා වෙන්නත් පුළුවන්
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    Siwuru dagena inna godak un kariyo thama..
    Eth un ohoma gon athal denne na...
    Oka oya fb page ekak karana ponnayekge wadak..:dull:
     

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    Meka aniwa dayaka sabawaka innawa ati panditayek. Ehema welawata mehema wenna puluwan. Un tamai gahanne gdak welawata mewa
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    අපිත් පිරිහිලා තියෙන්නෙ. සංඝයා පිරිහිලා තියෙන්නෙ. ඒක වෙනම කතාවක්.

    මේක හදලා තියෙන්නෙ කේටරින් සර්විස් වගේ මොනා හරි තැනකින් ගයිඩ් ලයින් එකක් විදිහට. අද කාලේ පොස් උදවිය දානයක්/පිරිතක් දෙන්න දන්නෙ නෑ ඒ අයට හදපු එකක් වෙන්න ඇති. පන්සලකින් හදපු එකක් නම්, "ඔබේ ප්‍රදේශයේ නියමිත ස්ථාණයට" කියලා කවදාවත් දාන්නේ නෑ. කෙලින්ම කියනව පන්සලට එන්න කියලා.