මහරගම අපේක්ෂා රෝහලට යන්න වෙනවා බෙහෙත් ගන්න

Shamal3001

Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මාරම ලස්සන හදවත් ඒලකිරියේ ඉන්නේ...තෑන්ක්ස් මචංලා.මට නෙමේ ..මගේ බොහොම ලග කෙනෙක්ට වෙලා තියෙන්නේ..ඒ් මොනව වුනත් මාරම ආදරෙයි..අයියලා මල්ලිලා ඔයාලගේ කරුණාවට
     

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    Cancer walatanam nikan boru kiyala wadak na aththa siddiyama family eka dana ganna one, hoda karanna puluwanda nadda kiyana eka beheth qulity gana owa kalin danagaththe nathiunama family eke ayata grieving period eka godak widawanna wenawa anith eka salli thiyenawanam hoda qulity drugs ganna puluwan government eke rasthiyadu nathiwa cancer ekata treatment delay wenawa kiyanne ithin patient amaruwe watena eka
    Danatath government sector eke chemotherapy drugs godak na treatment delay karanna wenawa drug eka enakan ewath kawada labeida danna
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • ඔව් මුලින්ම ගිහින් එලියෙ තියෙන කවුන්ටර් එකෙන් අහන්න ඩොක්ට එන්නෙ මොන ෆ්ලෝ එකේ මොන රූම් එකටද කියල.

    ඊට පස්සෙ එතනට ගිහිල්ල ඩොක්ට හම්බවෙලා එයා දෙන කොලේ අරගෙන ග්‍රවුන්ඩ් ෆ්ලෝ එකේ තියෙන කවුන්ටර් එකට ගිහිල්ල දීල එකේ සිස්ටම් එකේ රෙජිස්ටර් වෙන්න. පොඩි ගානක් ගන්නව මතක විදියට.

    ඊට පස්සෙ එතනින් දෙන කොලේ අරගෙන ක්ලිනික් එකේ ෆයිල්ස් මෙන්ටේන් කරන තැනට ගිහින් දුන්නම එයාල ෆයිල් එකක් හදනව ඔයාට. ආයෙ ක්ලින්ක් එකට එනකොට අර ෆයිල් එක හදන තැනින් ෆයිල් එක අරගෙන ඩොcට ගාවට යන්න තියෙන්නෙ.

    අහ් තව පොඩි කොපි පොතක් අරගෙනත් යන්න. බෙහෙත් ඔයාට ලියල දෙන්නෙ ඒකෙ. ඔයාට අරන් යන්න දෙන්නෙ ඒ පොත. ඕනි නම් ෆයිල් එක ගන්න වෙලාවට ඒ පොත දුන්නත් එයාල බලල අරගෙන දෙනව.

    ඔහොම තමයි මීට ටික කාඅලෙකට කලින් තිබ්බෙ. ලගදි ගිහින් නෑ. උබට වෙන මොනව හරි දැනගන්න ඕනි නම් pm එකක් දාපන් මම හොයල කියන්නම්.
    Very informative. Thank you very much 😍😍
     
    • Like
    Reactions: Shamal3001

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    Machan Cancer eka kiyanne saneepa karaganna puluwan ledak
    ape ammata nahaya kana bella kiyana area eke thibila ambaanaka le gihin gihin sahenna amaru wela hitiya sahenna kettuth una paw
    dan eyata hodai

    oka saneepa wenna manasika shakthiyath sahenna oni machan ubatanan hadila thiyenne uba hithanna oni mn kohoma hari saneepa karagannawamai kiyala
    mn ehema saneepa una aya dakala thiyanawa
    marennama gihin beruna aya dakala thiyanawa.. oka aniwa goda daaganna puluwan machan

    treatments tika hariyata karaganin a ekkama katupila, kathurupila, wattakka, manchokka, anoda, delum wage pilika sayila vinasa karana kaama jathi kannath oni
    manchokka walin hoda gemak denna puluwan bn thawa pilika walata hoda kaama jaathi athi hoyala balanna
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ඉක්මනින් සුව වෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරනවා මචන්