muu badu kapar kenek lu.....2012 hikka festival ekete awilla huuu parak kawa...
but he is not handsome as the article says
සිනහවෙන් හෝ කතාවෙන් බෑ මනින්නට මිනිසා... උදා :- (වික්ටර්, අත්තනායක හේරත් and many more)
මචං මම දන්න විදියට ඔය මහාචාර්ය වරයාගේ නෝනා හරි අහිංසක කෙනෙක් ලු.
Yaluwage jinthu pihanna liwa article ekak..Budhu hamuduruwo gana wife prashna karana nisa podi gatisiyek alan athal aran...mun agama wikunan kala pora talk dila kujitha unahama heluwa waha ganna hadanawa siyalu kaeles nasu budhu hamuduruwo isarahata dala










Yaluwage jinthu pihanna liwa article ekak..Budhu hamuduruwo gana wife prashna karana nisa podi gatisiyek alan athal aran...mun agama wikunan kala pora talk dila kujitha unahama heluwa waha ganna hadanawa siyalu kaeles nasu budhu hamuduruwo isarahata dala

sirwata ban
poya dwas walata swarnawahiniye awilla hena waru ganan kiywanne kayiwaruwa.
maath poya dwasata ude sirase yana baddiya hamuduruwange bana ahala iwarunaama issra oka balanwa
mula indala porwa alluwe na
ponnayekda kiylath hithunaa samahra welwata kiyana kathwalata
passe e labba balana eka man nawaththala damma
ganu puka uda dagena wadagena inne me wage gobilanta
ayi ganunge agemane kiywanne
mun wage kotaluwo samajen bahara karanna one mu wayasata wada baala kello ekka natana hindama neme
mun karanne munge oluwe thiyena kunu samaje pathurwanawa
therumak nathi danumak nathi minissu munwa passe yanwa
divorce wena eka muge image ekata hari nathi hinda hari wena hethuwakta hari mu ganiwa thiyan badu gagaha innwwaa
igenagaththa pora kiyala pennana samaje eka sthrayaka heluwa
mun thwa banath kiyanna ena eka thmaa pennnaa bari
karana lababak karagena hitiyanan iwarayi
muge thaleta anunwath nammaganna hadanwa
some chicks like older men....its a scientific theory. they like them because they see them as their fathers..
they dont like you ones...so the rest is history
යකෝ මාත් අනන්තවත් කඩෙන් බත් එක අරගෙන ඇවිත් කාල තියෙනව. අපේ ofz එකේ එක කෙල්ලෙක් මගෙන් අහල නෑනෙ කෑම එකක් ගෙනත් දෙන්න. නොදකින් විතරක්.![]()
අපේ ඉස්කෝලෙත් පට්ට ලස්සන මිස් කෙනෙක් හිටියා අලුතෙන් ඇවිත්..පස්සේ ආරංචි උනේ බුවා ඇදපු එකක් කියලා කොල්ලොත් කෝචෝක් දැම්ම මිනිහගේ නම අනන් මනං කියල. පස්සේ බැලින්නං මිස් ඩිවෝස්සුත් වෙලා බැදපු එකට ඕක ආරංච් වෙලා....ඩයල් එක හැම බැච් එකෙන්ම එකක් බා ගන්නවා කියලා තමා ආරංචි..