මහාචාර්යවරයා හා සිසුවිය අතර අනියම් සම්බන

SLhuman

Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,071
    4,628
    113
    muu badu kapar kenek lu.....2012 hikka festival ekete awilla huuu parak kawa...
    but he is not handsome as the article says
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    සිනහවෙන් හෝ කතාවෙන් බෑ මනින්නට මිනිසා... උදා :- (වික්ටර්, අත්තනායක හේරත් and many more)
     

    Chira1

    Well-known member
  • May 30, 2017
    1,106
    379
    83
    යකෝ මාත් අනන්තවත් කඩෙන් බත් එක අරගෙන ඇවිත් කාල තියෙනව. අපේ ofz එකේ එක කෙල්ලෙක් මගෙන් අහල නෑනෙ කෑම එකක් ගෙනත් දෙන්න. නොදකින් විතරක්.:angry:
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    මචං මම දන්න විදියට ඔය මහාචාර්ය වරයාගේ නෝනා හරි අහිංසක කෙනෙක් ලු.
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,071
    4,628
    113
    some chicks like older men....its a scientific theory. they like them because they see them as their fathers..
    they dont like you ones...so the rest is history
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    Yaluwage jinthu pihanna liwa article ekak..Budhu hamuduruwo gana wife prashna karana nisa podi gatisiyek alan athal aran...mun agama wikunan kala pora talk dila kujitha unahama heluwa waha ganna hadanawa siyalu kaeles nasu budhu hamuduruwo isarahata dala

    :yes::yes:
    sirwata ban
    poya dwas walata swarnawahiniye awilla hena waru ganan kiywanne kayiwaruwa.
    maath poya dwasata ude sirase yana baddiya hamuduruwange bana ahala iwarunaama issra oka balanwa
    mula indala porwa alluwe na
    ponnayekda kiylath hithunaa samahra welwata kiyana kathwalata:confused::confused::baffled::baffled:
    passe e labba balana eka man nawaththala damma

    ganu puka uda dagena wadagena inne me wage gobilanta
    ayi ganunge agemane kiywanne :rofl::rofl:

    mun wage kotaluwo samajen bahara karanna one mu wayasata wada baala kello ekka natana hindama neme

    mun karanne munge oluwe thiyena kunu samaje pathurwanawa

    therumak nathi danumak nathi minissu munwa passe yanwa

    divorce wena eka muge image ekata hari nathi hinda hari wena hethuwakta hari mu ganiwa thiyan badu gagaha innwwaa

    igenagaththa pora kiyala pennana samaje eka sthrayaka heluwa

    mun thwa banath kiyanna ena eka thmaa pennnaa bari :D:D


    karana lababak karagena hitiyanan iwarayi
    muge thaleta anunwath nammaganna hadanwa
     

    madushkad

    Active member
  • Jun 24, 2009
    649
    81
    28
    මිනිහාට කුරුණෑගල ගොකරැල්ල පැත්තේ තව ගෙයක් තියෙනවා.එහෙ ඉන්නේ අවුරුදු 20 විතර වෙන උගේ දුවයි තව ගෑනු කෙනෙකුයි.ඒ ගෑනු කෙනාත් මිනිහාගේ GAQ පංති ආපු කෙනෙක් ලු ඉස්සර.මාසෙකට සැරයක් දෙපාරක් මිනිහා එහෙ ඇවිත් ඉදලා යනවා.
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    Yaluwage jinthu pihanna liwa article ekak..Budhu hamuduruwo gana wife prashna karana nisa podi gatisiyek alan athal aran...mun agama wikunan kala pora talk dila kujitha unahama heluwa waha ganna hadanawa siyalu kaeles nasu budhu hamuduruwo isarahata dala

    hakke budu ras booke dadamas:D
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    :yes::yes:
    sirwata ban
    poya dwas walata swarnawahiniye awilla hena waru ganan kiywanne kayiwaruwa.
    maath poya dwasata ude sirase yana baddiya hamuduruwange bana ahala iwarunaama issra oka balanwa
    mula indala porwa alluwe na
    ponnayekda kiylath hithunaa samahra welwata kiyana kathwalata:confused::confused::baffled::baffled:
    passe e labba balana eka man nawaththala damma

    ganu puka uda dagena wadagena inne me wage gobilanta
    ayi ganunge agemane kiywanne :rofl::rofl:

    mun wage kotaluwo samajen bahara karanna one mu wayasata wada baala kello ekka natana hindama neme

    mun karanne munge oluwe thiyena kunu samaje pathurwanawa

    therumak nathi danumak nathi minissu munwa passe yanwa

    divorce wena eka muge image ekata hari nathi hinda hari wena hethuwakta hari mu ganiwa thiyan badu gagaha innwwaa

    igenagaththa pora kiyala pennana samaje eka sthrayaka heluwa

    mun thwa banath kiyanna ena eka thmaa pennnaa bari :D:D


    karana lababak karagena hitiyanan iwarayi
    muge thaleta anunwath nammaganna hadanwa

    ow ban
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    යකෝ මාත් අනන්තවත් කඩෙන් බත් එක අරගෙන ඇවිත් කාල තියෙනව. අපේ ofz එකේ එක කෙල්ලෙක් මගෙන් අහල නෑනෙ කෑම එකක් ගෙනත් දෙන්න. නොදකින් විතරක්.:angry:

    same here. machan....
     

    donbos

    Active member
  • Nov 13, 2015
    353
    34
    28
    අපේ ඉස්කෝලෙත් පට්ට ලස්සන මිස් කෙනෙක් හිටියා අලුතෙන් ඇවිත්..පස්සේ ආරංචි උනේ බුවා ඇදපු එකක් කියලා කොල්ලොත් කෝචෝක් දැම්ම මිනිහගේ නම අනන් මනං කියල. පස්සේ බැලින්නං මිස් ඩිවෝස්සුත් වෙලා බැදපු එකට ඕක ආරංච් වෙලා....ඩයල් එක හැම බැච් එකෙන්ම එකක් බා ගන්නවා කියලා තමා ආරංචි..
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    අපේ ඉස්කෝලෙත් පට්ට ලස්සන මිස් කෙනෙක් හිටියා අලුතෙන් ඇවිත්..පස්සේ ආරංචි උනේ බුවා ඇදපු එකක් කියලා කොල්ලොත් කෝචෝක් දැම්ම මිනිහගේ නම අනන් මනං කියල. පස්සේ බැලින්නං මිස් ඩිවෝස්සුත් වෙලා බැදපු එකට ඕක ආරංච් වෙලා....ඩයල් එක හැම බැච් එකෙන්ම එකක් බා ගන්නවා කියලා තමා ආරංචි..

    බන් බඩු දෙය්යෙක් නෙ මේ...