ඔය බලු කූඩුවෙන් එලියට දාපු දවසෙන බන්,මෑත එකක් පෙන්නපන් බලන්ඩ. ලොවෙත් නැ.අනුරයගෙ බොරු වැඩ නෙමේ,ඌට බල්ලෙක්වත් කැමති නැ ඒකයි ඇත්ත.
![]()





ආසයි,ඕක තමයි වෙන්නේ.. කොහොමත් එක ආසන සංවිධායක කෙනෙක්ට ජනාධිපති එන රැස්වීමකට ගේන්න ඕන මිනිස්සු ප්රමානයක් තියෙනවා.. ඒ ප්රමානේ ගේන්නම ඕන.. ඒක නිසා තමයි සල්ලි, බත් පැකට්, අරක්කු, වියලි ආහාර වගේ දේවල් දීලා රැස්වීම් වලට ගෙන්නන්නේ.. මොකද උන් එහෙම කලොත් තමයි උන්ට ආසනේට වියදම් කරන්න මහින්ද සල්ලි දෙන්නේ.. සෙනග ගේන්න ලංගම බස් නිකම් ගන්නවා.. ඉතිං ලංගම සදා පාඩු වෙන එක අහන්න දෙයක්ද? එක පාරක් කුරුනෑගල පැත්තේ මහින්ද ආපු රැස්වීමකට සෙනග ඇදලා තියෙන්නේ මූද කිට්ටුව තියෙන ගමක් පැත්තෙන්.. කුරුනෑගලට සම්බන්ධවත් නැති පැත්තක්.. උන් තමයි ඉස්සරහට වෙන්න ඉඳලා තියෙන්නේ මහින්ද ඇහුවලු ඕගොල්ලොන්ට මොනවද ඕන කියලා.. උන් කියනවලු කෑගහලා දැලුයි, බිලී කොකුයි, බෝට්ටු වලට තෙල් අඩුවටයි ඕන කියලා.. මහින්දට වයර් මාරු වෙන්න ඇති.. ඔන්න ඕකයි තත්වේ..
ටීවී එකේ පෙන්නන්නේ එහෙම අදින සෙනග තමයි.. ඕක ඉතිං අමු මවාපෑමක්.. සෙනග ආවෙම නෑ කියමු.. PSD එකේම 5000-10000ක් එතන ඉන්නවා.. ඉතිං ආයේ අමුතුවෙන් සෙනග මොකටද?
මේක කියන්නම ඕන 29 උදෙන්ම ඡන්ද පොලට ගිහිල්ලා නැවතත් බුලත් කොලයටම ඡන්දය දීලා මේ ආශ්චර්යය දිගටම විදින්න..
ඔය මොකුත්ම අනෙ නැ ලකවෙ කවුරුවත් ඉන්න සෙනගදිහා බලල චන්දෙ දෙන්නෙ නැ බන්,උබල දෙනව ඇති.

අනික ඔනෙ පක්ශෙකින් සෙනග අදිනව තමා ඔකෙ මහ ලොකු දෙයක් නැ,එතකොට jvp එකේ වුන් කොලබ අබුඩ ගැස්සුවෙ කොලබ ගොයියො දාලද??? ලොල් යකො.

fb එකේ වවන උනුත් අබුඩ ගහල ඉදල මාට්ටු උනා ඒක වෙනම කතාවක්.මොන පක්ශෙත් සෙනග අදිනව ලගම් නොමිලෙ බස් දෙනව කියන එක බොරුවක්,සල්ලි දීල ගන්නෙ.


ඔන්න ඔකනෙ උබලට හැමදාම වරදින්නෙ එඩිට් කරන්ඩ අපේ රටේ පොටො එකක් හොයා ගනිල්ල බන්.




ඔන්න ඔකනෙ උබලට හැමදාම වරදින්නෙ එඩිට් කරන්ඩ අපේ රටේ පොටො එකක් හොයා ගනිල්ල බන්.![]()



පලයන් වෙසිගෙ පුතෙ යන්න..මිනිහෙක්ට ගරු කරලා කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්...තොව වදපු අම්මට රට්ටුන්ගෙන් බැනුම අහන විදිහට වැඩ කරන්න එපා තිරිසනො..මම දැකපු තිරිසන්ම චරිතෙ තො තමයි..සල්ලි වලට ආත්මෙ පාවා දෙන්න එපා කාලකන්නියො..තොට ඔය පව් කවදා හරි විදවන්න වෙයි..තොව කවද හරි මරෙන්නෙ පනුවො ගහලා
![]()
ඊයේ ජනාධිපතිතුමා අකුරැස්සට ආවා. පුදුම සෙනගක් හිටියේ. පාරේ එන්න බැරි තරමට සෙනග. ඒ හරිය පහු කරන් එද්දී තමයි සීන් එක දැක්කේ. අකුරැස්සේ ඉඳලා KM ගානක් ඈතට යනකම්ම බස් පෝලිම. බස් සිය ගානකින් සෙනග ඇවිත්. ගොඩක් ඒවා CTB. අපි TV එකේ දකින ජනාධිපතිතුමාට ඇති ජනතා ප්රසාදය තනිකර බොරුවක් බන්. ඔක්කොම සල්ලි දීල බස් වලින් අදින මිනිස්සු. ඒ ගම්වල අය නෙමෙයි.
යුද්දේ දිනුවට පස්සේ ඇත්තටම මහින්දට මිනිස්සු කැමැත්තෙන් හිටියා. එත් දැන්නම් බහුතරයකට එපා වෙලා.
බලු කුඩුවෙන් එලියට ආපු දවස කියුවම රිදෙන්ඩ දෙයක් නැ ඒක බලු කූඩුව තමා,පලයන් වෙසිගෙ පුතෙ යන්න..මිනිහෙක්ට ගරු කරලා කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්...තොව වදපු අම්මට රට්ටුන්ගෙන් බැනුම අහන විදිහට වැඩ කරන්න එපා තිරිසනො..මම දැකපු තිරිසන්ම චරිතෙ තො තමයි..සල්ලි වලට ආත්මෙ පාවා දෙන්න එපා කාලකන්නියො..තොට ඔය පව් කවදා හරි විදවන්න වෙයි..තොව කවද හරි මරෙන්නෙ පනුවො ගහලා
![]()


ඒකයි පොදු විවහාරය,
උබට තමයි පනුවො ගහන්නෙ,උබල වෙනුවෙන් බලු කූඩුවෙ ලැග්ග එකාට උබල අඩුම ගානෙ චන්දයක්වත් දෙනවද මේ කොහෙද හිටිය හාල් පාරුවෙක් අල්ලන් දගලන්නෙ.

ෆොනි බලු කරේ උබලම තමා අපිනම් නෙමේ,

ආසයි,ඔය මොකුත්ම අනෙ නැ ලකවෙ කවුරුවත් ඉන්න සෙනගදිහා බලල චන්දෙ දෙන්නෙ නැ බන්,උබල දෙනව ඇති.
අනික ඔනෙ පක්ශෙකින් සෙනග අදිනව තමා ඔකෙ මහ ලොකු දෙයක් නැ,එතකොට jvp එකේ වුන් කොලබ අබුඩ ගැස්සුවෙ කොලබ ගොයියො දාලද??? ලොල් යකො.
fb එකේ වවන උනුත් අබුඩ ගහල ඉදල මාට්ටු උනා ඒක වෙනම කතාවක්.මොන පක්ශෙත් සෙනග අදිනව ලගම් නොමිලෙ බස් දෙනව කියන එක බොරුවක්,සල්ලි දීල ගන්නෙ.
![]()
උඹේ කතාව ඇත්ත මචන්. එරෝසන් කියන්නේ මේකේ ඉන්න අනිත් එවුන් වගේ සාමාන්ය member කෙනෙක් වෙන්න බෑ. ඌ මොකක් හරි දේශපාලන ඉත්තෙක් විදියට පාවිච්චි කරන එකෙක්. ඒකයි මොන දේ කිව්වත් ඌ ඒවා පොඩ්ඩක්වත් පිළිගන්නේ නැතුව මහින්ද තමයි අපේ දෙය්යෝ ගාගෙන ඉන්නේ.
එරෝසන් කියන්නේ ආණ්ඩුවේ දේශපාලකයෙක්ගේ හෙන්චය්යෙක්...
නිකන් බොරු එපා බන් රැස්වීම් නෙමේ බලපියකො කොහෙ හරි යන ගමන් අතර මැද නතර උන හැටියෙ වට වෙන මිනිස්සු තොගෙ, ඒ මිනිස්සුන්ටත් සල්ලි දිල ගෙනාවෙ වගේ ගොන් තර්ක එපා. පොනිල් ෆොනි අනුරය වගේ එවුන් පාරෙ යද්දි බල්ලෙක්වත් ලන් වෙනව දැකල තියෙනවද.???![]()
ඉතින් කොහෙද මුන්ට හරියන්නේ... සදා වලේ! බල තන්හාවට තමට සලකපු උන් විතරක් නෙමෙයි .. අම්මා තාත්තා.. රට උනත් පාවලා දෙන්න ලෑස්ති මිනිස්සු. ඈස් කන් පේන මිනිස්සුන්ට ඕවා තෙරෙන හින්දා තමයි හෑමදාම මුන් පරදින්නේ. එලකිරියෙයි ෆේස්බූක් එකෙනුයි කොල්ලො 25ක් විතර එකතු වෙලාආන්ඩු පෙරලන්න හදනවා.. සිගිති ආතල්!බලු කුඩුවෙන් එලියට ආපු දවස කියුවම රිදෙන්ඩ දෙයක් නැ ඒක බලු කූඩුව තමා,ඒකයි පොදු විවහාරය,
උබට තමයි පනුවො ගහන්නෙ,උබල වෙනුවෙන් බලු කූඩුවෙ ලැග්ග එකාට උබල අඩුම ගානෙ චන්දයක්වත් දෙනවද මේ කොහෙද හිටිය හාල් පාරුවෙක් අල්ලන් දගලන්නෙ.
ෆොනි බලු කරේ උබලම තමා අපිනම් නෙමේ,
![]()

බලු කුඩුවෙන් එලියට ආපු දවස කියුවම රිදෙන්ඩ දෙයක් නැ ඒක බලු කූඩුව තමා,ඒකයි පොදු විවහාරය,
උබට තමයි පනුවො ගහන්නෙ,උබල වෙනුවෙන් බලු කූඩුවෙ ලැග්ග එකාට උබල අඩුම ගානෙ චන්දයක්වත් දෙනවද මේ කොහෙද හිටිය හාල් පාරුවෙක් අල්ලන් දගලන්නෙ.
ෆොනි බලු කරේ උබලම තමා අපිනම් නෙමේ,
![]()
උබල වගේ පචොරිස්ල ඉන්න කන් විපක්ශෙ හැමදාම පරදිනව මොකද ඇත්ත පිලිගෙන හැදෙන්නෙ නැති හින්ද.මේව ඔක්කොම කලින් සැලසුම කරපුව ලොල් තමා.මේහෙම එකාවගේ ඉන්වද බන් කලින් සැලසුම කරානම් ලොල් තමා.මචන් මහින්ද මීට මාස 6කට විතර කලින් අපේ ඉස්කෝලෙට ආව. එයා එන්න කලින් එයගෙ ගාඩ් එක ඇවිත් 6 - 8 වසර වල ලමයි තෝර ගත්ත ලගට යන්න. ඒ ලමයිව හොදට චෙක් කරල තමයි යවන්නෙ. ඉතින් මීඩියා වලින් ෆොටෝ පබ්ලිශ් කලාම රටේ මිනිස්සු හිතන්නෙ අනේ මේ ලමයි මහින්දට ආදරේ නිසා ලගට ගිහින් කියල![]()
නෑ... කලින් ගාඩ් එකේ කට්ටිය අවිත් තෝරගන, තෝරගත්තු ලමයින්ට කියල දෙනව මොනවද කරන්න ඕන කියලත්..
හැමදේම සැලසුම් කරලයි එන්නෙ. හිතපන්කො ඉතින් පාරෙදි නවත්තල නිකන් මිනිස්සුන්ට ලගට එන්න දෙයි කියල![]()
![]()
![]()
ඒ මිනිස්සුන්ටත් කලින් කියල දීල චෙක් කරල තමයි එවන්නෙ..
ITN, රූපවාහිනී තියනකන් ගමේ මිනිස්සුන්ට ලිද තමා![]()

ඔවට රැවටෙන්නෙ නැ බන් මිනිස්සු.
ඔව් ඔක කවුරුත් දන්නවා බන්..මු මෙකට එන්නෙ මොකටද කියලා...මුගෙ රස්සාව තමයි මෙක..එක්කො මු අනාත නිවාසෙක හැදිච්ච එකෙක් මුගෙ අම්මට බැන්නත් ගානක් නැ හැබයි මහින්දට බැන්නොත් මුට හෙන අවුල්..මුගෙ හිත දන්නවනෙ තමන් කරන දෙ හරිද නැද්ද කියලා..කවද හරි ඔව උගෙ කටින්ම කියවෙයි..මම දැකපු තිරිසන්ම චරිතෙ මු...
tho nam mahindage param parawema katu lewa kana ponnaye. thota hari thoge paule ekekuta hari kela unama thereiනිකන් බොරු එපා බන් රැස්වීම් නෙමේ බලපියකො කොහෙ හරි යන ගමන් අතර මැද නතර උන හැටියෙ වට වෙන මිනිස්සු තොගෙ, ඒ මිනිස්සුන්ටත් සල්ලි දිල ගෙනාවෙ වගේ ගොන් තර්ක එපා. පොනිල් ෆොනි අනුරය වගේ එවුන් පාරෙ යද්දි බල්ලෙක්වත් ලන් වෙනව දැකල තියෙනවද.???![]()
ඔව් ඔව් උබල තමා මිනිස්සු ෆොනිට එක චන්දයක්වත් නොදෙන ඉස්සර ෆොනි උබලගෙ දෙයිය ඇයි දැන් බලු කරල??? උබල තමා බන් තිරිසන්නු,තොපි ඔක්කොම එකතු වෙලා ෆොන්සේකව උලා කෑව..දෙශපලනෙ කතා කරන්න කලින් මිනිහෙක් වෙන්න බලපන්...තිරිසන් ගති අත් ඇරපන්..



ෆොන්සේකව වලට දාල ලස්සනට තොපි මාරු වෙනව සහ ගහනව යකො සහ ගහනව.


උබල වගේ පචොරිස්ල ඉන්න කන් විපක්ශෙ හැමදාම පරදිනව මොකද ඇත්ත පිලිගෙන හැදෙන්නෙ නැති හින්ද.මේව ඔක්කොම කලින් සැලසුම කරපුව ලොල් තමා.මේහෙම එකාවගේ ඉන්වද බන් කලින් සැලසුම කරානම් ලොල් තමා.ඔවට රැවටෙන්නෙ නැ බන් මිනිස්සු.
![]()


