lol
Sunimal Jayasiri Member Oct 27, 2010 1,996 200 0 Colombo 7 Mar 23, 2011 #22 ranilta podi kollo tikak demu
llrajitha Well-known member Jan 11, 2008 6,971 1,086 113 Mar 23, 2011 #25 උඹල ෆොන්සේකව පටලලා ආතල් ගන්න උන්ට බැන්නට, පොර ටෝක් දුන්නට, තමුසෙලත් ඒ ගොඩේමනෙ? මොකක් හරි කිසිම පදනමක් නැති නිව්ස් එකක් දාල කෑ ගහනව.
උඹල ෆොන්සේකව පටලලා ආතල් ගන්න උන්ට බැන්නට, පොර ටෝක් දුන්නට, තමුසෙලත් ඒ ගොඩේමනෙ? මොකක් හරි කිසිම පදනමක් නැති නිව්ස් එකක් දාල කෑ ගහනව.
metrix2 Well-known member Nov 1, 2010 1,668 308 83 DRACULALAND Mar 23, 2011 #26 Sunimal Jayasiri said: ranilta podi kollo tikak demu Click to expand... එල සුනිමලා පෝලිමේ මුලටම දාමු.
Sunimal Jayasiri said: ranilta podi kollo tikak demu Click to expand... එල සුනිමලා පෝලිමේ මුලටම දාමු.
Mr.Bond Member Mar 15, 2011 191 27 0 Mar 23, 2011 #30 metrix2 said: එල සුනිමලා පෝලිමේ මුලටම දාමු. Click to expand...
danukapeiris Well-known member Apr 14, 2007 6,952 1,906 113 Mar 23, 2011 #31 patta story eka (+rep illana nisa nemei... story ekata denna watinawa.. onna dunna +4 ma)
gonta999 Member Dec 16, 2009 2,297 91 0 Afganistan - Kandahar valley Mar 23, 2011 #33 Paba'wa hire karapang..... guti kala puruduy.....
dj ice cold Well-known member Nov 2, 2010 34,523 1,466 113 නෙතූෂි අක්කි ගාව Mar 23, 2011 #36 බඩුම තමා (මචන් රෙප් ඉවරයි)