මාකුබුර පාර්කින් එක ගැන අවුලක්

DevOps Engineer

Well-known member
  • Apr 13, 2023
    694
    382
    63
    මට හම්බන්තොට යන්න වෙලා තියනවා වැඩකට. මට ගෙදර ඉදන් මාකුබුරට ටිකක් දුරයි. මාකුබුරෙන් හයිවේ එකේ යන්න තමා ඉන්නේ. මාකුබුරේ පාර්කින් එකේ මගේ බයික් එක දාලා යන්න බැලුවේ. එහෙම ගියොත් අවුල්ද? එහෙම කරපු අය ඉන්නවද?
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: EVC and Cenon

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    සික්කෝ ඉන්නවා නම් දාපන්. සික්කටත් කීයක් හරි දීලා පලයන් බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
     
    • Like
    Reactions: DevOps Engineer

    DevOps Engineer

    Well-known member
  • Apr 13, 2023
    694
    382
    63
    දාලා යන අයනම් ඉන්නවා.
    thanks
    Ake nam gate 1k thiyanawa sikkoth ekka
    thanks
    thanks
    Mama Sunday vehicle eka daala Galle gihin awa. Ude 8ta wage daala re 7ta gaththe. Parking 200 charge kala. Ethana Safe.
    ehnm awlk ne
    Ethana අවුලක් නෑ ගොඩක් උන් දාලා යනවා
    Security හොඳයි. යනකොට numbers එහෙම register කරගන්නව
    ow ne. awlk ne ehnm
    එකම අවුල අව්ව තමා
    කවර් එකක් නැ
    ow.wessath set wenwane
    සික්කෝ ඉන්නවා නම් දාපන්. සික්කටත් කීයක් හරි දීලා පලයන් බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
    ow neh
    Dala yanna math bike eka ude dala galle gihin ra awilla gannaw
    ehnm baya wenna deyak aththema. awwai wessai thama hebei
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,179
    2,400
    113
    සික්කෝ ඉන්නවා නම් දාපන්. සික්කටත් කීයක් හරි දීලා පලයන් බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
    Yako okunta salli dila purudu karaganna epa , apitamai karadare okun salli walata huru kalama
     
    • Like
    Reactions: $onny and Mr Bones

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    bike godak ussanawa
    sikkata salli dunne nathnam uta 1000 one
    nathnam bike eka badu banis
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    bike godak ussanawa
    sikkata salli dunne nathnam uta 1000 one
    nathnam bike eka badu banis
    boru danna epa hutto..
    un salli ganne na, kawruth denawa dakalath na..
    habai kisi awlak na katawath park ekata yanna denneth na Yana wahane number okkoma liyanna athulata ganne, camera watema..
    eliyata gannakota Ara token eka balanawa ussanna ba..
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    boru danna epa hutto..
    un salli ganne na, kawruth denawa dakalath na..
    habai kisi awlak na katawath park ekata yanna denneth na Yana wahane number okkoma liyanna athulata ganne, camera watema..
    eliyata gannakota Ara token eka balanawa ussanna ba.
    ething park kalara playan salli nodi
    sikkama thama wade denne
     
    • Haha
    Reactions: $onny